Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Neliapilat uuteen viikkoon***

10.10.2005 |

Huomenta! Aloittelenpa tässä uuden pinonkin kun ei vielä meille sitä näkynyt. Meitähän alkaa olla jo aika monta nelosesta kuumeilevaa. Nyt ei muuta kuin vilkkaat keskustelut pystyyn.

Itsellä menossa kp 27/24-28, joten vielä riittää pikkaisen jännättävää, vaikka viime viikolla malttamattomana Aconilla pari negaa testasinkin ja sen vuoksi en usko, että nyt raskaana olisin. Kuitenkin kun tätiä ei vielä ole näkynyt sitä alkaa elättelemään kaikenlaisia toiveita ja kehittelemään oireita. Eilisiltana palelti ja väsytti ihan armottomasti ja tänään tuo keittiöstä leijaileva kahvin tuoksu tuntuu nenässä koko ajan. Mutta kuten jo sanoin, taitaa olla vaan toiveajattelua, jonka se täti lyttää huomenna saapuessaan.

Pistetääns viikon alkajaiseksi vähän hömppägalluppeja, vastatkoon ken tahtoo:

1) Hiusten ja silmien väri

2) Horoskooppi merkki

3) Millä alalla töissä?

Ja vastaukset omaan kysymykseen:

1) Ruskeat ja ruskeat

2) Skorpioni

3) Tällä hetkellä kotiäiti, koulutus terv.huolto alalta

Nyt muille palstoille terrorisoimaan;)

Ai niin, tervetuloa Kiara, sarppu ja Mittumaari!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas kaikille!

Ihan ensiksi gallupiin vastauksia:

1. hiukset ruskeat, silmät sinivihreät

2. Kaksonen

3. Yrittäjä (muunkin kuin vain vauvan =) )

Anoppien möläytyksiä olen sympatiaa tuntien lukenut. Meillä anoppi vaan kyselee, että koskas seuraava, mutta oma äitini oli järkyttynyt jo kolmosen odotuksesta, neljäs hänen mielestään olis sulaa hulluutta, eikä varmasti epäilis sitä ääneen sanoa. Mutta enpä häneltä lupaa aio kysellä. Eipä tuon ole tarvinnut hoitaa näitä jo olemassa oleviakaan muksujamme, joten tuskinpa niin hirveästi joutuu itseään rasittamaan nelosenkaan takia.

Ja haavekuva; Samaa minäkin vielä vuosi sitten ihmettelin, kun tuttavani neljättä odotti, että voi kauhistus miten sitä ihminen sellaista jaksaakaan. Että minusta ei siihen kyllä olis, hyvä jos kolmesta selviän. Ja että se kolme meille ihan ehdoton maksimi on. Siinä uskossa sitten myin pois kaikki kantoliinat, pienet kestovaipat ym., mitä en varmasti pois olisi myynyt, jos olis pienikin ajatus uudesta pikkuvauvasta edes mielessä käynyt. Hieman harmittaa nyt, mutta kun en tosiaan millään voinut uskoa, että vielä sitä neljättä sittenkin aletaan " tekemään" . Niin se mieli vaan muuttuu kummasti.

Iitu ja muksut -01, -02, -04 (ja toivottavasti myös -06)

Vierailija
22/41 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin katsomassa sitä serkkupojan vauvaa (1vko) ja voi että se oli pieni ja se pienenpieni itku mitä kuului että kyllä tuli ikävä sitä aikaa! Ilmoitin kyllä että voin hoitaa jos on tarvista. =)

Parilla muullakin taisi olla samoja ongelmia että mies ei lämpene ajatukselle millään. Meillä on sama homma että sanoo ainakin että hän ei enää tee lapsia ja meillä ei harrasteta seksiä jos minä en hae pillereitä/kierrukkaa joita en ole aikonut hakea. Kumilla on tähän asti menty, mutta nyt tämän kuukauden mies on ollut ilman kumiakin että kai se neljäs voi meille vielä tulla jokin kaunis päivä. Toivottavasti pian tärppäis! Niinhän se meilläkin tuo kolmas oli jo liikaa meidän äitille, meinas vaan että ootteko aivan varmoja asiasta, mutta kylläpä siitä kolmosesta on tullut mummun lellikki kun oli kahden pojan jälkeen tyttö. Jos nelonen meille tekee tuloaan niin en kyllä puhu mitään ennen kuin päälle päin huomaa.

On kyllä ollut hassu olo kun ei ole koko päivänä päässyt koneelle ja lukemaan näitä juttuja. Aamulla vain pikaisesti käväsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ole kokonaan tyrmännyt vauva-ajatusta, mutta sanoo että ei vielä.. onhan se rankkaa pienten kanssa, meillä kun ei ketään ole vielä edes koulussa ja mies on lasten kanssa kotona- työtön, toki rahatilannekin vaikuttaa asiaan.. Minä itse siis opiskelen tällä hetkellä ja lapset on päiväkodissa puolipäiväisinä ( kuopus on esikoulussa ), koska muuten mies ei voisi työtön työnhakija olla-näin meille sanottiin työvoimatoimistosta :(

Mutta positiivisin mielin tällä hetkellä-odotellen milloin " lupa" tulee ;) Kumilla meillä on tarkoitus tässä soutaa, hormonit on poissuljettu tällä hetkellä ikävien sivuvaikutuksen vuoksi..

Kova kaipuu olisi vauvelista!

Vierailija
24/41 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olen luovutellut vauvanvaatteita yms. tavaroita pois ja samalla haaveilen nelosesta. Toki oletan, että saan niitä sitten tarvittaessa takaisinkin. Mutta haikealta tuntuu noita kuopuksen tavaroita pois antaa, ihan kuten kakkosenkin jälkeen oli vaikea luopua pienistä vaatteista ja pinnasängystä yms.

Mulla on ollut nyt monena päivänä huimausta ja eilen illalla olinkin aivan varma, että tulee mahatauti kun oli niin huono olo. Aamulla olo oli ihan hyvä ja samoin päivällä. Nyt on taas aivan järkyttävän kuvottava olo, iltapalaa ei tee mieli edes ajatella. Olen kaikista kolmesta voinut huonosti koko päivät ja tulikin nyt mieleeni, että jos tämä onkin muuta kuin mahatautia. Väsyttää ja viluttaakin aivan tajuttomasti... Kp on nyt kyllä vasta 11/25, mutta entäs jos edelliset kuukautiset olikin huijausta, vaikka olivatkin kyllä ihan kunnolliset...

Olkaa nyt kilttejä ja palauttakaa maan pinnalle jotten huomenna tuhlaa vähiä rahojani mihinkään testeihin...

Vierailija
25/41 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Kaikille!

Näistä " puheongelmista" kun ollaan välillä kirjoiteltu, niin niinhän siinä kävi, että esikoinen " sai" se dysfasia -diagnoosin, mitä vähän odottaa osasin. Kiva kun asioilla on nyt nimi, mutta... *HUOH*

No, ei enmpää siitä aiheesta. Ei meidän arki tästä mihinkään muutu, eli ei kun vauvahaaveet taas kaivetaan jostain ajatusten pohjukoista esiin ja eikun " hommiin" . Tärppipäivät lähestyy, joten harjoittelun vois pikkuhiljaa aloitella =).

-Iitu- ja muksut -01, -02, -04 (ja toiv. myös -06)

Vierailija
26/41 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä myös neljättä kuumeillaan. Aluksi mies yritti vastustella, mutta nyt on jo ihan innolla mukana. Meillä on siis kolme poikaa 7v, 5v ja 2v. Luulen, että jos saamme vielä sen neljännen niin se on poika....

Ollaan miehen kanssa vähän yli 30v.

Ja sitten hömppäjuttuihin

eli

1) Hiukset ruskeat ja silmien väri sininen

2) Kalat

3) Terveydenhuoltoalalla

Vierailija
27/41 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Kyllä on ollut ihana syksy! Tänään pihalla mietiskeltiin, josko viimeisiä lämpimiä päiviä viedään. Päivistä olen ilmeisesti sekaisin, kun olin tyystin unohtanut esikoisen uimakoulun. Vein vain päiväkotiin, jossa kysyttiin, miksei mennyt uimaan. No ei kun takaisin uimahallille, saatiin uikkarit lainaan tarhasta. Ehti onneksi vielä altaaseenkin ja kivaa oli ollut. Tähän asti olen aina pakannut uimarepun valmiiksi jo edellisenä päivänä, mutta pahvi mikä pahvi. Ovat tainneet hullut päivät sekoittaa pääni, kun olen siellä ravannut törsäämässä olemattomia rahoja. Ja taas on huomenna pakko mennä, kun metsästän epätoivoisesti esikoiselle talvivaatteita ja palautan huomenna neljännet :) Arvioin vähän liian isoksi ja kootkin heittelevät mallin mukaan.

Iitu, " onnea" diagnoosista! Kyllä se kuitenkin helpottaa mieltä kun ongelmille löytyy nimi. Sitten saa paremmin apuakin. Vuoden päästä muksu on taatusti jo kuin eri ihminen. Meillä on päiväkoti tehnyt tosi hyvää. tänäänkin kerrottiin, että poika puhuu enemmän, vaikka itse en kehitystä paljon huomaakaan. Meillähän tosiaan on tosi vähäistä tuo puhe, varsinkin oma tuotos. Unille käydessä oli rapsuttanut tarhan tätiä korvan takaa ja sanonut " ystävää kutitetaan" :)

Kyllähän sitä tervettä lasta kaikki toivovat ja aina sanotaan " kunhan vain on terve" mutta entäs jos ei ole? Ei katastrofi sekään :)

dorinda ja p00 t02 p04

ja 06 haave, sukupuolella ja terveydentilalla ei väliä

Vierailija
28/41 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas tätä kun oli pudonnut vallan alas..

Täällä näyttää keräilevän pilviä, sataisikohan jo räntää/lunta, kylmä tuulikin viuhaa..

Mulla on kp 7/29-37, vaikka ei tässä edelleenkään yritellä.

Mulla ei muuten ole tallella enää mitään vauvajuttujakaan :O muutama ihan pikkuvaate joita halusin säilytellä.. pinnasänky meni isälleni,kun mulla on 1½v pikkuveli (puoli-eri äiti), kai se sieltä sit joutas..

Vierailija
29/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona nelisen astetta lämpimän puolella, sataa ja tuulee pohjoisesta. No, onpa tässä ihania ulkoiluilmoja ollutkin.

G: hiukset vaaleat/ei-minkään-väriset, silmät siniharmaat

horoskooppi leijona

ope olen, mutta nyt kotiäitinä

Tervetuloa uudet! Toki mukaan mahtuu, vaikka varsinaiseen yritykseen ois vielä aikaa.

Tympeitä nuo muitten negatiiviset kommentit lapsiluvusta. Mitä se kenellekään kuuluu, niin kauan kun lapsemme kuitenkin itse hoidetaan. Mulla on siitä ihana tilanne, että pääosin oon saanu positiivista palautetta lapsien määrästä ja nyt kotonaolosta. Ja lisääkin saa tulla. Eikä silti huonoa palautetta tullut siitäkään, että 1. ja 2. jälkeen oon ollut välissä töissä.

Anoppi sai aikanaan 5. pojan ja ekan miniän eli mut suunnilleen yhtä aikaa perheeseen. Keskimmäinen totes viimeksi kun siellä oltiin: " Eikö olisikin mukavaa, jos teilläkin olisi tällainen tyttö" .

Onpas paljon puhehäiriö/ autismijuttuja sattunu samaan pinoon. Voimia kaikille arkeen, tutkimuksiin ja hoitoon!

Tärppi- ja plussaonnea & toivottavasti loputkin halukkaat saa miehensäkin mukaan yhteiseen yritykseen!

T@hti ja lapset 00, 02 ja 04, kp7 menossa

Vierailija
30/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange] Ruusut kukkivat vielä minkä ehtivät ja kaukasianunikko on tehnyt hervottoman nupun. Pitäisikö katkaista vaasiin ennen kuin paleltuu... Tänään kyllä huomasi, että syksy on saapunut, kun lapasetkin piti laittaa. Onneksi on nyt kaikille ne talvivaatteetkin valmiina. Viimevuotiset kuomat menevät vielä ainakin alkutalven. Pukemisrumba on vaan vähän tylsää kun minä saan enemmän tai vähemmän pukea kaikki jos meinaa ehtiä joskus pihallekin. Keskimmäinen osaa kyllä hienosti itse, mutta lähtötilanteessa on nykyään kivaa yrittää saada äiti pukemaan... Sitten on se tyttömäinen urputus äidin vaatevalinnoista. Yleensä joudun aina korottamaan ääntä ennen kuin edes sisävaatteet menevät päälle. No, ehkä tämäkin on ohimenevää...

Ystäväni sai tänään nelikiloisen tummakiharaisen pojan, sen pikkunelosen. Pääsisinpä pian katsomaan... Jos kutsu tulee vasta kotiin, niin vien kyllä mennessäni jonkun valmiin uuniruoan. Edelliset kolme lastamme ovat syntyneet samoihin aikoihin, ikäeroa 2 vkoa - 2 kk. Tuntuu tosi hassulta että hänellä on nyt se neljäs ja itse en ole edes raskaana. Nyt jäin kyllä kelkasta... Hoitaa kuulemma saan :)

dorinda &co

Vierailija
31/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eilen miehen kanssa kaksistaan pitkästä aikaa " viihteellä" . Käytiin ensin syömässä ja sitten jäätiin ravintolaan istuskelemaan ja vähän juomaankin. Kyllä taas tekikin hyvää!!

Mun sisko oli täällä meillä muksuja vahtimassa ja kun kahden aikaan kotiuduttiin sisko lähti takaisin kotiinsa. Olis toki saanut jäädä yökylään, mutta kun oli tehnyt meille " kuntotarkastuksen" , niin halusi mielummin kotiinsa. Aamulla sitten herätys oli vasta kasin jälkeen, mikä on meidän perheessä myöhäinen herätys. Vähän luxusta meille vanhemmille lastenkin puolelta. =) Ei tehny tiukkaa heräillä, koska oltiin tosiaan hyväkuntoisina kotiuduttu. Ei sitä vanha enää jaksa/halua rillutella...tultiin molemmat tuohon tulokseen vaikka huisin kiva ilta olikin!!

Hyvin oli kotijoukoillakin mennyt ja sisko mielellään lupasi vastakin tulla kolmikkoa hoitamaan, suorastaan yllytti lähtemään toistekin. Tosin kommentoi kyllä, että hyvin täällä pärjää, jossette sitä neljättä vauvaa tähän vielä tee. Kunhan miehen kanssa naureskeltiin, että vai niin... Siskokin varmaan on ylpeä itsestään, kun pärjää meidän lauman kanssa, vaikka itsellään ei lapsia olekaan.

Meillä muuten ei enää taida vauvaa olla. Nuorimmainen lähti toissapäivänä kävelemään, vihdoin 1v2kk ikäisenä. Kyllä siitä tuli heti isomman muksun oloinen vaikka taitaa siltikin aina olla äitin vauva.

piipero ja tyttötrio

Vierailija
32/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Iitu-: Hyvä, että saitte sen diagnoosin, nyt varmaan kuitenkin tiedetään paremmat keinot auttaa teidän lapsukaista.

Jade73: Tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan. Tänne ovat kaikki neljännestä haaveilevat tervetulleita. Jos vielä kehtaat niin käytkö laittamassa tietosi tuonne neliapiloiden listan jatkeeksi, niin saan lisättyä sinut ihan viralliseenkin listaan? Tämä ei ole tietenkään pakollista ja saa tänne kirjoitella listautumattakin.

Omaa napaa: Täällä elellään kp 7/24-28, joten tärppipäivät lähestyvät ensi viikon lopulla. Tiistaina pitäisi alkaa taas tikuttelemaan... Meillä tämä tikuttelu on melkein " pakollinen" keino jos meinaan joskus raskautua kun meillä ei välttämättä ole aina niin aktiivista tuo seksielämä. Jos mentäisiinkin joka toinen päivä meiningillä niin silloinhan nuo tikut olisivat ihan turhia.

Olen tässä miettinyt, että pitäisiköhän tilata lääkäri aika kun tuntuu, ettei kaikki ole ihan kunnossa tuolla vatsan seudulla. Olen laihtunut vajaassa puolessa vuodessa n.7kg ilman laihdutusta ja nykyisin minulla on koko ajan kuvottava olo. Lisäksi suoliston alueelle viiltelee välillä kovasti ja maha on " outo" . Minulla on joskus aiemmin todettu ärtyvä paksusuoli ja voihan olla, että ne oireet ovat taas pahentuneet, mutta eiköhän siihen ole mitään lääkitystä? Ajattelin tätä lähinnä siksi, että pelkään sitä, voisikohan sillä olla jotain vaikutusta raskautumiseen, jos ei ole ihan kunnossa muuten...

Joo. Nyt lakkaan väsyttämästä teitä terveystilani pohdiskeluilla ja toivotan kaikille rauhallista sunnuntaita!

Vierailija
33/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaja, eikös keliakiakin oireile noin?

Täällä taas on yritetty miehelle puhua-vihjailla vauvasta.. kohta se varmaan ärsyyntyy kun jatkuvasti kyselen tai vihjailen tai esittelen perusteluja noin niinkun sivuhuomautuksena..

Tää on niin tätä.. pitää vaan koettaa kestää ja malttaa mielensä..

Kp9/29-37

Vierailija
34/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset on laitettu ovesta ulos ja pienin vetelee päiväunia. Ihanan rauhallinen hetki. Tosin pyykit odottaa koneessa kuivuriin pääsyä ja kuivurissa toinen satsi viikkaamista, eli kyllä tätä hommaa riittäisi...

Meillä olisi vauvalaskurin mukaan nyt ovisaika, tiedä sitten. En ole koskaan noita tikkuja käyttänyt, mutta nyt on kyllä tullut mieleen, että jos sittenkin.

Greippimehua ostin, eli ihan luomuneljänteen en enää oikein usko. Ollaan sentään keväästä asti yritetty enemmän ja vähemmän tosissaan ja ilman tulosta. Kohta tulee jo liikaa ikäeroakin tähän nuorimmaiseen. Sitä paitsi kohta en enää keksi mitään syytä olla luovuttamatta vauvatarvikkeita tuttavan perheeseen johon tulee pian vauva...

On se vaan kummallista, että ulkopuoliset aina jaksaa kommentoida lapsilukua, oli niitä sitten paljon tai vähän. Jos on yksi niin ei ole hyvä ja jos on kaksi poikaa/ tyttöä niin ei ole hyvä ja kolmas on jo melkoisen paljon saati sitten neljäs... Mutta niinhän se on, että jokainen taaplaa tyylillään, lapsemme hoidamme itse ja hyvin pärjäämme myös niiden neljänsien kanssa... Voi kun tässä kierrossa nyt tärppäis...

Rauhallista sunnuntaita ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
35/41 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tätin pentele löysi meille kuitenkin:(

Vierailija
36/41 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka Jaja, kun täti tuli kyläileen! Enskuussa sitte uus yritys.. Minä olin viimeviikolla jo aivan varma, että olen raskaana, vaikka ei olla vielä yritystä aloitettukkaan. Mietin jo valmiiksi mitä sanon miehelle.. Hölmö mikä hölmö! Eipähän tarvinut sitten kuitenkaan käyttää sitä puhetta. Tuntuu kyllä se kuume vaan kasvaneen. Jospa sen nelosen sais alulle vaikka tästä kierrosta.. Toivossa on hyvä elää!

Ja sitte hömppägalluppiin:

1) ruskeat ja ruskeat

2) leijona

3) tällähetkellä kotiäiti, kaupallinen ala normaalisti

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan!

Vierailija
37/41 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä viikolla menossa kierukkaa poistattamaan, eikä tiedä kuinka kauan hormonien tasaantumisessa menee. Eli en vielä oikein ole päässyt pitkiltä tuntuvien päivien odotteluun. Eläytyminenkin on vaikeaa kun edellisestä raskaudesta on jo 6 vuotta ja silloin tärppäsi pelkästä puheesta. Katsotaan kuin käy, marraskuussa aloitetaan vasta tosi toimet. Kummasti sitä kuitenkin ajatukset sinne on jo kallellaan. Sain juuri viikonloppuna lainassa olleita vauvavaatteita takaisin ja kyllä ne oli suloisen pieniä.

1. Hiukset ruskeat, silmät sini-vihreät

2. härkä

3. terv.huoltoala, kuntoutuspuoli, töissä kevääseen asti

Vierailija
38/41 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis paljon olen lueskellut teidän juttuja ja jos vaikka jotain kirjoittaisin itsestäni ja meidän tilanteesta. Meillä on 3 tyttöä, syntyneet 00,02 ja 04. Kuumeilua ilmenee joskus vähemmän ja useimmin enemmän. ;)

Tällä hetkellä meillä on ehkäisynä kierukka (siis mulla on hormonikierukka), joten vauvelia ei ole noin vaan tulossa. Itse olisin valmis poistattamaan kierukan vaikka heti, mutta kun tuo mies jarruttelee. Tai siis pari viikkoa sitten mies sanoi ihan selkeän EIn vauvoille, kun toisesta asiasta puhuttaessa sanoin, että jos vaikka sitten joskus meille vielä muksu tulee. Itse olen ottanut sen linjan, että en painosta enkä tyrkytä näitä vauva-ajatuksia. Kolmannesta oli semmoinen kädenvääntö, jossa mies antoi lopulta periksi. Nyt siis en halua taas " jyrätä" miehen mielipidettä.

Kuulostaa aika yksinkertaiselta, että tässä on meidän katras mutta, mutta: Aina silloin tällöin mies kuitenkin vihjailee neljännestä muksusta. Tai siis ei edes vihjaile vaan vähän aikaa sitten suoraan sanoi, että kyllähän tänne meillekin vielä mahtusi, haaveilee tila-autosta (kuten minäkin). Eilen sitten otin puheeksi vauvanvaatteet, joita olin luvannut antaa miehen siskolle, kun heille keväällä tulee perheenlisäystä. Mies sanoikin, että eikös niitä vois kuitenkin säästää, jos vaikka sattuisi VAHINKO. Niin sikiävää sorttia mekään ei olla oltu, että vahinkoa noin vaan tulisi kierukan kanssa!! Ja varmasti mieskin sen tajuaa!! Elikkäs taitaa se mies sittenkin toivoa vielä pikkuista meille. Taitaa vaan olla vähän arempi noissa ajatuksissaan. Että jos sitten vaikka joskus kuitenkin.... (jätin muuten niitä vaatteita meillekin ;))

Mutta pienestä minäkin innostusta repäsen ja siksi meinasinkin, että jos vaikka kuitenkin tähän porukkaan liittyisin kirjottelemaan vaikka neljäs muksu ei olekaan ihan akuutti juttu. Siis niinkuin noin ihan yrityksen kannalta...

Jaksoikohan kukaan lukea tätä mun sekavaa sepustusta? No kuiteskin vastaanpa vielä siihen hömppägalluppiin:

1. blondi olen ja silmät on siniset

2. horoskooppi on kauris

3. voi ei mikähän kysymys se oli???

piipero ja tyttö-trio

Vierailija
39/41 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. olen sosiaalialalla, kotosalla kuitenkin vielä pari vuotta omia muksuja hoidellen.

edelleen piipero

Vierailija
40/41 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä minä olen vongannut neljättä lasta jonkusen kuukauden (lapset -90, -02 ja -04) enemmän ja vähemmän, ja vihdoinkin pääsimme yhteisymmärrykseen, ja yrittelyn piti alkaa ensi kuussa, mutta otimmekin sitten varaslähdön ;)

Nyt sormet ja varpaat pystyssä täällä toivon pikaista tärppiä ;) Kuopusta kerettiin yrittämään 8 kk, mutta mistäpäs sitä tietää kauanko nyt menee ;O

Söin kuopuksen (synt. 02/04) jälkeen muutaman kuukauden minipillereitä, enkä tuntenut niitä hyviksi itselleni, joten kondomilinjalla oltiin sen jälkeen. Luulisi siis, että ainakaan pillerit eivät ole hämänneet kiertojani.

Mulla on kierrot hyvin tasaisia, 28 pv väli, mutta aina kun vauvaa ollaan toivotettu tervetulleeksi, ovat kierrot alkaneet venähtää pitkänlaisiksi, silkasta innostuksesta varmaan.

Mutta nyt toivottavasti ei tarvitse odottaa piinaavaa 8 kk:tta.

Gallup vastauksia:

SILMÄT ovat vihreät, ja HIUKSET tummat.

HOROSKOOPILTANI olen kaksonen.

Ja TYÖKSENI teen toimistohommia, joista olen ollut keväästä -02 saakka äitiyslomilla ja hoitovapailla, enkä kaipaa töihin :)

Toivoisin voivani olla vielä pitkän tovin kotona, mutta jos pikkunelkkua ei kuulu, on paluu työelämään edessä aikaisintaan syksyllä -06.

Hartaasti vaan toivon, että voisin olla jo tuolloin 4:n ihanan lapsen äiti :)

Meillä ollaan kovasti sairasteltu. Molemmilla pienillä (1 v 8 kk ja 3 v 3 kk) on ollut viikon kestävät ripulit, ja sitten kun paranivat, niin pienemmälle iski vielä molemminpuoleinen korvatulehdus ;(

Rankkaa on ollut, viime viikot, mutta tästä on suunta vaan parempaan...

tosin itselläni on ollut parina päivänä kurkku tosi kipeä, kunpa en sairastuisi itsekkin.

Onneksi mies ja esikoinen (15 v) ovat säästyneet pöpöiltä ;)

Jeps, nyt kokkaamaan perheelle ruokaa.

Aurinkoista alkanutta viikkoa! :)