Mies ja lapset lähtivät sukujuhliin, avovaimona sain jäädä kotiin
Kommentit (13)
mies ja lapset menevät sukujuhliin. Nain mieheni, en hänen sukuaan, eikä minun tarvitse heidän kanssaan olla tekemisissä, kun ei ole mitään yhteistä. Ei se avioliitto ap asiaa muuksi muuta.
Max poikaystävä. Ettehän ole naimisissa.
Max poikaystävä. Ettehän ole naimisissa.
vaan avovaimoksi.
Enkä nyt tajua, miksi joka miehen ja joka naisen pitäisi päästä sitten joka sukujuhlaan.
Vai onko ajatus se, että kaikki ovat miehen (Aatami) ja naisen (Eeva) jälkeläisiä.
Jos mies lähtee sukujuhliin lasten kanssa, niin so what? Jos avo- tai aviovaimo haluaa lähteä mukaan, niin miksei lähde?
Päinvastoin, nautin tästä vapaasta.
Ei miehestä tule poikaystävää siksi, että emme ole naimisissa. Kyllä hän pysyy miehenä silti, mutta ei aviomiehenä.
Huomaathan: en kirjoittanut "mieheni" vaan "mies". Vissi ero.
ja ketkä tahansa lapset lähtivät sukujuhliin. Big deal. Semmoista sattuu varmaan joka päivä kesäisessä Suomessa.
jos ei ole naimisissa. Ei se pojaksi muutu, vaikka ei ole avioliitossa. Kyllä mä vaan puhun miehestäni, vaikka ollaankin avoliitossa. Enemmän ne lapset sitoo, kuin avioliitto. Avioliitto on muutenkin vain pala paperia. Yhdessä pysyminen on tahdosta kiinni, eikä tänäpäivänä avioliitto ole mitään pysyvämpää, kuin avoliitto.
se että olisin voinut paheksumatta jättäytyä sukujuhlista siksi ettei me oltu naimisissa... Voi kun olisikin.
kun et ole naimisissa.
Pysy sinä missä pysyt, mutta miestä sinulla ei ole. On vain poikaystävä.
Jos haluat miehen, mene naimisiin. Silloin kuulut myös siihen sukuun.
ovat siis saaneet uuden jäsenen :D
Ja sitten ihmetellään, kun ei ole tukiverkkoja missään, kun perhe ja suku eivät ole paskankaan, saati av-avokkimamman armollisen vierailun, arvoisia.
"Kun en pääse naimisiin, en vastaavasti takuulla tule teidän sukujuhliin, nih"
mies ja lapset menevät sukujuhliin. Nain mieheni, en hänen sukuaan, eikä minun tarvitse heidän kanssaan olla tekemisissä, kun ei ole mitään yhteistä.
Ei se avioliitto ap asiaa muuksi muuta.