Olin jo tilaamassa Temusta kun kassalla katsoin kauheat tullimaksut.
Kommentit (14)
Olipa rakentava kommentti kakkonen. Mitähän se kertoo sinusta?
Et sitten oikeasti tarvinnut niitä tavaroita, joten hyvä vaan jos jäi tilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten oikeasti tarvinnut niitä tavaroita, joten hyvä vaan jos jäi tilaamatta.
Eli se toimii kuten pitää.
Joku idioottivero pitäisi vielä lätkäistä ap:lle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa rakentava kommentti kakkonen. Mitähän se kertoo sinusta?
Ihan oikea havainto.
Minä tilasin tulleista huolimatta. Olen tilannut aina tarpeeseen, niin Temusta kuin muualtakin, eivätkä tullit ole kuitenkaan liian suuria. Sinänsä typerää, että yritetään tällä tavalla suojella olematonta eurooppalaista tuotantoa ja eurooppalaisten kauppiaiden välistävetoa. Miksi EU ei painosta teollisuutta siirtämään tuotantoa takaisin Eurooppaan, vaan rankaisee kansalaisia, jotka haluavat tilata tavarat suoraan ilman kalliita välikäsiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se toimii kuten pitää.
Joku idioottivero pitäisi vielä lätkäistä ap:lle suoraan.
Taas joku tyhmä lammas määkii ylhäältä ohjattua propagandaa: "Temu on niiiin turhaaaaaaa ja vaaaraaallllliiisssstaaaaaa, määäää määäää...."
Vieläkö joku jaksaa tehtailla näitä ketjuja jossa tarkoitus lytätä Temusta ostaminen? Keksikää jotain uutta jo.
Olen tilannut eikä mitään tulleja lisätty. En kyllä mitään kippoja tai kuppeja enkä rättejä ja lumppuja. Vaan varaosia.
Temusta tilaajille pitäisi lätkäistä tyhmyysvero.
Vierailija kirjoitti:
Temusta tilaajille pitäisi lätkäistä tyhmyysvero.
Asia selvä, Mister Tokmanni.
Temu ja valitse local niin ei tule tulleja. Tavara tulee Teemun varastosta joka on Euroopassa.
Tilasin ja hain paketin. Mitään veroa ei lisätty.
Sama se on nyt kaikkialla EU:n ulkopuolelta tulevassa tavarassa.