Sinunlaisesi äiti taitaa olla aika huono äiti,kun
Kommentit (21)
eipä ole mies vielä valittanut, että mun koneilun takia jää lapset hoitamatta tai koti on sotkuinen. välillä kyllä ihmettelee, miten voin olla niin koukussa farmvilleen.
tajunnut, kuinka paljon täällä käy porukkaa? Ei se niin mene, että muutama äiti roikkuu täällä koko päivää, vaan monet piipahtaa kun on hetki luppoaikaa. Meillä on lapset käytetty aamulla uimassa, nyt katsovat hetken telkkaria ennen lounasta, ja meillä on mukavan rauhallista ja hiljaista.
Minun lapseni ovat isovanhempien kanssa mökillä.
mistäs sä tiedät, kuinka paljon päivässä olen nettipalstoilla?
Onko äiti hyvä, jos ei käy nettipalstoilla?
Itse tapan aikaa hiljaisella työpaikalla. Luulisin et mun lapsille on aivan sama mitä töissä teen, kun kotona sit touhuan niiden kanssa.
Ehtisin paljon enemmän kotihommia, jos en roikkuisi tässä aina kun syön tai ei ole "muutakaan tekemistä"!
Jos en viettäisi illalla aikaa netissä, laittaisin varmaan puutarhaa tai muuta arvostettavaa ja ahkeraa :)
No minkäslainen äiti sinä olet ap?
No minkäslainen äiti sinä olet ap?
On täällä niitä tuntikausia roikkuviakin
ap
itse istun nyt koneella kun lapset katsovat aamun ulkoilun jälkeen lastenohjelmia.
Pian pienin päiväunille, isommat takaisin ulos ja itse teen sen ajan kotihommia.
Sallin tämän itselleni ilman omantunnontuskia.
muita paikkoja sen ajan jonka palstailette, niin miten suhde kukoistaisi.
Tero
ap tajuat, että täällä käy paljon ihmisiä jotka eivät ole äitejä. Aivan kuten minäkin.
muita paikkoja sen ajan jonka palstailette, niin miten suhde kukoistaisi.
Tero
mies laittaa ruokaa, ei passaa nyt hieroa :)
Taisi kolahtaa?
No minkäslainen äiti sinä olet ap?On täällä niitä tuntikausia roikkuviakin
ap
No, ei kolahtanut. Mutta kerrohan meille minkälainen äiti sinä olet? Olen utelias.
muita paikkoja sen ajan jonka palstailette, niin miten suhde kukoistaisi. Tero
En tiedä voiko oikein uloskaan mennä, kun pitäis mahd. paljon levätä, kun ensiviikolla lähtö mökkeilemään.
kirjoittaa tänne tarkoittaa sitä että lapset on heitteillä ja äiti viettää täällä 10 h putkeen :D :D
Onko tullut mieleen et lapset nukkuu esim. päikkäreitä??
harvoin ovatkaan, ovat niin isoja että kulkevat omia polkuja, en kyllä olisi ehtinyt nettiin kun olivat pieniä.