Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä ei halua esitellä mua kellekään

Vierailija
11.07.2010 |

ollaan oltu jo kaks vuotta yhdessä, nähdään aina kun miehen lapset äidillään, ja usein muutenkin käydään jossain nopsaan, tai se tulee mun luo. Kerran se kutsu mut johonkin sen harrastustilaisuuteen, mut sit sen äiti olikin tulossa sinne, ja mies sano, etten mä voikaan mennä, kun sen äiti on niin vaikee tapauas. Kerran mä näin miehen vanhimman lapsen, ja se esitteli mut hyväks ystäväks.

Mä tieän, että se mun miesystävä on koulutettu ja fiksu, ja mä en oo kun tavallinen duunari, jos se häpee mua, joskus pelottaa. mjutta se puhuu aina niin ihanasti ja kauniisti, tekee mulle runoja ja kaikkee. Ja meilä on mahtavaa seksiä.

Ja sen eksä o n tosi fiksu kanssa ja joskus mä pelkään, ett se rakastaa sitä vielä, vaikka on se sanonu, ette se ero on varma.

Mä haluisin nähdä sen miehen ystäviä ja olla ihan vapaasti yhessä, mutt kun sen mielestä ei vieläkään oo oikea aika.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla oli näin. En vaan pystyny liikkuu julkisesti uuden miehen kanssa. Lopulta tajusin etten ole päässyt yli entisestä suhteesta.

Vierailija
2/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niillä on kaikkee selvitettävää.

Nyt vaan tuntuu, ettei tästä tuu mitään, pitäis tulla, kun se on mahtava mies ja mä rakastan sitä enemmän kun ketään muuta. Ja se on kiltti ja kiva ja huomaavainen, oli tehnyut mulle runonkin. Mut mä vaan olen alkanut kiukutella sille, tai oikeastaan mä usein mökötän, kyllä se sit lepyttelee ja onhan sillä varmasti vaikeeta sen eron kanssa ja kaikkea, lapset oireilee, eikä ne aina oo halunnu tulla sen luo ja sellasta. Mut mä en kestäjos se jättää mut, ja nyt se oli taas eilen niin poissaoleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kahdessa vuodessa olisi ottanut minua osaksi elämäänsä. Oliko mies jo eronnut kun aloitte olla yhdessä? Tapaatteko sinun ystäviäsi ja sukulaisiasi?

Vierailija
4/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei tää ole provo niin olet kyllä harvinaisen yksinkertainen ap!!

mietippä nyt itsekkin missä mättää... se häpee sua, ei halua sua elämääsi.

Vierailija
5/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on upea mies, ja sillä on vaikeeta, olivat eronneet jo ennen kuin mä tutustuin siihen. Ehkä mä olen yksinkertainen, se vaan on puhunut aina siitä, kun ei ole oikea aika, lasten pitää sopeutua ja kaikkea, mutta mä oon ajatellut, että antaa aikaa niin sitten.. mä haaveilin että me mentäis naimisiin, mutta nyt alkaa tuntua ettei se koskaan toteudu, en mä taida olla tarpeeks hyvä sille.

Vierailija
6/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli suhteesta. Lisäksi voin sanoa että ne lapset vaikuttaa aika paljon. On todella vaikeaa selittää lapsille uusi tyttöystävä. Sitä tilannetta pitkittää mahdollisimman pitkään ja siksi ei muillekaan voi vielä esiintyä julkisesti parina.

mutta niillä on kaikkee selvitettävää.

Nyt vaan tuntuu, ettei tästä tuu mitään, pitäis tulla, kun se on mahtava mies ja mä rakastan sitä enemmän kun ketään muuta. Ja se on kiltti ja kiva ja huomaavainen, oli tehnyut mulle runonkin. Mut mä vaan olen alkanut kiukutella sille, tai oikeastaan mä usein mökötän, kyllä se sit lepyttelee ja onhan sillä varmasti vaikeeta sen eron kanssa ja kaikkea, lapset oireilee, eikä ne aina oo halunnu tulla sen luo ja sellasta. Mut mä en kestäjos se jättää mut, ja nyt se oli taas eilen niin poissaoleva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä