Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näet äitiäsi?

Vierailija
11.07.2010 |

tai soitat hänelle? Onko teillä läheiset välit? Jos ei miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen ehkä n kerran 1-2 kk:ssa. ei ole kovin läheiset välit. Tuntuu ettei äitiäni kiinnosta minun perheeni elämä. Ovat eronneet isäni kanssa n. 16 vuotta sitten. Tämän hetkinen elämä äidilläni täyttyy uuden miehen kanssa, ja jotenkin tuntuu että äitini haluaa elää omaa elämää kun me lapset emme ole häiritsemässä.

Aina kun näemme tulee minulle pahamieli jostakin...

Vierailija
2/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautasin äitini helmikuussa.

Eipä olla läheisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki on poikkeuksiakin (esim. joskus viikkokin ettei nähdä, mutta on harvinaista).

puhelimessa puhutaan ehkä myös 2-4 kertaa viikossa, tosin ne yleensä lyhyitä "ootko kotona jos poikkeen?"-puheluita

Vierailija
4/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään 2-4 kertaa vuodessa.

Muuten hyvät välit, mutta sitä väliä on 400 kilometriä, mulla vuorotyö ja äidillä alzheimerin tauti. Sairaudesta johtuen me käydään siellä ja se onnistuu vaan pitemmillä vapailla/lomilla.

Vierailija
5/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran kesässä. Ei asu suomessa kuin kesällä. Ei hirveän läheisiä enää olla.

Vierailija
6/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jokunen viikko sitten tavattiin ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen. Joskin äiti asuu nykyään eri maassa kuin minä, joka sinänsä vaikuttaa myös tapaamistiheyteen. Joskin ainakin mun puolelta on tekosyy, voisin hyvin muuten mennäkin tapaamaan mutten oikeastaan halua edes tavata äitiä. Ei myöskään soitella juurikaan, koska puhelut maasta toiseen on niin kalliita. Äiti soittaa minulle kerran pari vuodessa. Tekstiviestejä laitetaan kerran kuukaudessa parin viestin verran kyllä, äiti kyselee yleensä lasten vaatekokoja ja lähettää sitten jotakin, yleensä vielä väärää kokoa. Hiljattain lähetti kuopukselle 68cm vaatteita, vaikka olin kyllä kertonut, että hänen vaatekokonsa on 80cm.

Vierailija
7/7 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan 1-2 kertaa viikossa. Nähdään neljä kertaa vuodessa. Välimatkaa koko Eurooppa=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi