Kun seuraa tätä palstaa niin moniko uskaltaa
myöntää, että on mielenterveys ongelmia tai muuta häikkää päässä? Porukka kyselee enimmäkseen asiallisia kysymyksiä, niin jotkut pässit sitten vastailevat ja pilailevat aiheesta. Hohhoijaa, kyl meittii on moneen junaan ja osa jää vielä asemalle. Ja kuinka moni täällä asiattomia kirjoittelee äijä?
Kommentit (14)
joku ns normaalilin : ). Eikö se seura teekkin kaltaisekseen..
Sitäkin enemmän toteamatonta.
No lähinnä olen masentunut ja lannistunut ja koen olevani täysin ansassa miehen kanssa joka tuhoaa mielenterveyteni.
että täällä on muitakin kuin äippälomalla olevia ja äijiä: ). Ei sen puoleen,vapaa palstahan tämä on.
masennusta. Lasketaanko se mielenterveysongelmaksi tässä tapauksessa?
tällä hetkellä lääkityksen ansiosta olen sairaudentunnoton ;). Mitään psykoottista lääkäri ei ole havainnut tutkimuksissaan... huumori auttaa kestämään elämän karikoissa, joskus miedompi, joskus rankempi...
vaikka ADHD- kuvauksiin liittyy myös masennus jne.
Mutta en ole ikinä ajatellut että olisin mt-ongelmainen, kun nuo masennukset ja mielialanheittelyt "kuuluu" kuitenkin tähän, öh, sairauteen (vaikka en ADHD:ta sairaudeksi mielläkään, itselleni tämä tuo myös positiivisia asioita elämääni).
No joo. Olen aika ilkeä luonne, mutta yleensä pyrin käyttäytymään sekä IRL, että netissä.
Provoilijoille ja muille ilkeilijöille kyllä ilkeilen, olen aina ollut sellainen etten kestä kiusaamista jos joku asiallisesti jotain kysyy..
että asiattomia ei kirjoita niinkään äijät vaan kyllästyneet teinit, sekä tytöt että pojat. En usko että aiheet tai jankkaava tyyli kiinnostaisi aikuisia miehiä.
Kyllä minua kiinnostaa lapsiperheiden asiat, vaikka mies olenkin. Ja täällähän keskustellaan vaikka mistä, keskustelut rönsyilevät yllättäviin suuntiin.
Takaisin asiaan: psykiatrien tekemiä diagnooseja on riittämiin kertynyt. Skitsofrenia puuttuu enkä tietääkseni (!) ole koskaan ollut psykoosissa. Ammattia minulla ei enää nykyään ole, mutta se ei johdu diagnooseista vaan siitä, että olen pitkästä koulutuksestani huolimatta työmarkkinoilla samalla linjalla kuin peruskoulunsa kesken jättäneet.
Lastenhoitaja.
Eihän kukaan normaali ihminen tahdo hoitaa toisten lapsia. Se on se sadomasokistinen luonne. Halu rääkätä viattomia lapsia ja kiusata itseään;)
aattelisin, että just miehet, sellaset epätoivoiset yksilöt tänne asiattomia kirjoittelee. Ja onhan täällä tosiaan aiheita laidasta laitaan, milloin puhutaan alapäävaivoista, milloin seksistä ym.
Psykiatriset hoitajat muuttuvat ihan kummallisiksi viimeistään parin vuoden työssäolon jälkeen. Ihmeissäni katselin omien kurssikavereiden muuttumista ihan kukkupöllöiksi.
Opiskelin sairaanhoitajaksi 90-luvun alussa ja silloin terkkarit, siskirrat ja psykhoitsut opiskelivat yhdessä ensimmäiset 2,5 vuotta, erikoistuminen oli vuoden mittainen.
Usein sanotaan että hulluja ja hoitajia ei erota toisistaan kovinkaan helposti :D :D