Vieläkö lintuinfulenssa puhuttaa?
Kommentit (60)
Vierailija:
tietoja siitä,miten voi parhaiten suojata lapsiaan tuolta superflunssalta?Tuo tiede-lehden juttu oli aika synkkä ja pelotelumielessä kirjoitettu.
Jos rokotukset aloitetaan, eka rokote on ns. mallirokote, jolla ei ole lopullista tehoa kyseistä virusta vastaan. Tavoitteena on tällä rokotteella vähentää taudin haittoja ja kuolemantapauksia. Sitten kun pandemia uhkaa, pyritään saamaan toinen rokote täsmärokotteella ja siinä vaiheessa varmasti annetaan ohjeet tarvittaessa eristyksestä ym.
noista rokotteista sillä olen seurannut aihetta tarkasti.Mutta tietoa kaipaisin siitä,auttaako pakeneminen esim.maalle muonavaraston kera?
Espanjantautikin pääsi osin sen vuoksi niin hyvin leviämään, koska ihmiset luulivat pääsevänsä sitä pakoon lähtemällä maalle. Siten tauti pääsi nopeammin leviämään laajemmalle alueelle, verrattuna siihen jos ihmiset olisivat pysyneet aloillaan.
Juu, jutussa oli paljon epäilyjä ja arvioita. Mutta luepas uudelleen - siinä ei sanota, että lintuinfluenssa on ennen joulua täällä. Onneksi.
maalle siinä vaiheessa kun pandemia on vielä ovenraossa,eli ei ihan vielä Suomessa.Ei kai viranomaiset voi kaikkia autoilijoita pysäyttää..?
on -30 astetta pakkasta, ainakin öisin, tuskin kovin kauan pystyy leviämään aivan hallitsemattomasti
Vierailija:
noista rokotteista sillä olen seurannut aihetta tarkasti.Mutta tietoa kaipaisin siitä,auttaako pakeneminen esim.maalle muonavaraston kera?
tk-lääkärin kanssa asiasta ja hän oli tehnyt miehensä kanssa suunnitelman,että jos tuo pandemia tulee Suomeen,he pakkaavat muksut autoon ja pakenevat mökilleen.Aika omistuista,ellei lääkärillä sitten ole tällaista tietoa.
lääkevarastoa, pyykinpesuaineita tai omia pesuaineita, lapsesi ilman koulua tai neuvolarokotuksia.
Kyllä se eristäytyminen on käytännössä mahdotonta. Ei tiedä kuinka kauan virus elää ja käy läpi ympäristöä.
ainoa mahdollisuus on jäädä kotiin ja odottaa mikä kaunis päivä se virus tulee miehen mukana töistä :(
VIRUS josta puhutaan joka päivä uutisissa,radiossa,lehdissä ja kaikkialla siihen törmää.Se virus,joka pilaa jokaisen päiväni,kun sitä pelkään!Se samainen virus,jolle tiedemiehet ei voi tehdä mitään,se virus jota ei vielä tod.ole olemassa mutta joka tulee tappamaan miljoonia ihmisiä.Se virus.
arvauskeskus? nooo.. annetaan antibioottia... miksihän meille muuntuu näitä ihme-viruksia... hmmm.. pannaaan vaikkas toinen antibioottikuuri päälle, ja rokoitetaan liian aikaisin kun ei tutkittua tietoa...
En provoile,tämän sanoi minulle todellakin tk-lääkäri.Ilmeisesti halusi rauhoitella minua asiasta.
turha vaahdota, kun ihmisestä toiseen tarttuvaa EI OLE OLEMASSAKAAN.
Voi alkaa vasta 100 vuoden päästä ja sitä ennen on tapahtunut jo ihan muuta.
niin myös minun,koska joka tuutista tulee jatkuvalla uutisia tuosta viruksesta.Avaat milloin tahansa tv:n tai radion,jo seuraavassa hetkessä siitä puhutaan.
Ainakin tavalliseen flunssaan, vatsatautiin yms. niistä on suojaa.
eiköhän sun pointtis oo jo tullut kaikille selväksi???
LOPETA NÄIDEN VANHOJEN KETJUJESI NOSTELU!!!
Eli haukut väärää puuta niin sanoakseni. Ajattelin, että mun on helpompi lukea näitä kun nostan ne tänne.
niin naapuri voi tulla aivastamaan postiluukustasi.