Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sietämättömän kateellinen kaikille naisille, jotka tienaavat hyvin!!

Vierailija
10.07.2010 |

..tai edes keskipalkkaa.

MIKSI helvetissä en huolehtinut lukion jälkeen siitä, että opiskelisin alaa, jolla todennäköisemmin tyllistyy ja tienaa.. :( !

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt erityisesti kun olemme loukossa suurten menojen ja pienten tulojen kanssa.

Meidän tilanteemme saattaa olla ohimenevä ja todella toivon niin, mutta nyt jo kolmatta vuotta ollaan velkaannutuu ja odotettu että suunta kääntyy :(

Nyt tilanne on ollut todella täpärä jo useamman kuukauden...

Eli joo todellakin olen kateellinen niille naisille jotka olivat fiksuja, kouluttautuivat ja saavat nyt hyvää palkkaa...

Vierailija
2/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan reilu kolme tonnia, ja se on minusta ihan keskinkertainen palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko mielestäsi on hyvä naisen palkka euroissa/kk?

Vierailija
4/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vain joka päivä niin päähän, miksen alun perinkin voinut opiskella alalle, jolla olisi edes mahdollisuuksia työllistyä! Tässä iässä opiskelu (ja ainainen rahapula) ei tod enää nappaa, kun on lapsikin ja asuntolaina (miehen niskassa). Mutta niin makaa kuin petaa - mitäs olin typerä tekotaiteellinen haihattelija nuorempana.. :(

Vierailija
5/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paras mitä olen tienannut tähän mennessä on 7kk:n apuraha 1200€/kk yliopistolta väitöskirjaan, jonka jätin kesken, kun lisää rahaa en saanut ja tulin raskaaksi, minkä jälkeen koin, etten enää pysty keskittymään siihen vaativaan alaan, jolla olin ja vaihdoin kaiken järjen mukaan työllistävämpään (ja helpompaan älyllisesti). Erinäisistä hanttihommista olen onnistunut rääpimään kasaan n. 400-800€/kk aikanaan ennen lasta.

Eli jos olis edes 2000€/kk brutto, olisin jo tosi tyytyväinen. Mies tienaa yli 3000€ brutto.

ap

Vierailija
6/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on jaksanut opiskella tai yrittää omaa bisnestä. Jos nyppii, niin tee asialle jotain. Itse tienaann 4300 kuussa ja en koe, että se olisi kovin hyvin, ainakaan verrattuna moniin tuttuihin. Itse en käsitä, miten joku tyytyy johonkin kahden tonnin palkkaan... Ymmärrän että raha ei ole tärkeinta elämässä, mutta antaa mukavia mahdollisuuksia elämään. Itsen oloen pitkän tien kautta opiskellut, vaihdoin myös "unelma-alan" perustyöhön. Se kun ei elättänyt

Vierailija
7/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haihattelija ja tyytyväinen etten valinnut muuta.

Ihanaa kun saa olla oma itsensä ja toteuttaa itseään valitsemallaan tavalla. Se ymmärtää ken samaan klaaniin kuuluu...

Vierailija
8/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jumaliste olen jaksanut opiskella - kaikki hörhöalat eivät elätä, vaikka opiskelisi 50 vuotta!

ap

Vierailija
9/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 5400 e/kk

Vierailija
11/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- heti kun niitä vain ensin saisi!

ap

Vierailija
12/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 3 lasta, oma yritys

Opintoja 6 vuotta alalta ja lisää pukkaa

Vierailija
13/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille, jotka tienaavat hyvin?

Vierailija
14/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut istuttuakin koulun penkillä ja erilaisten oppi- ja tenttikirjojen äärellä. Muut juhli ja rälläsi, minä opiskelin. Nyt periaatteessa vasta aika lailla urani alussa mutta tämänhetkinen brutto 5200. Ja joka sentin olen kyllä työlläni ansainnut ja ansaitsen jokaikinen päivä työssäni.

Vierailija
15/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan - olen minäkin opiskellut mielin määrin. Ja silti en tienaa mitään! ja vänkyti vänkyti. Miksi ihmisiä koulutetaan aloille, jotka eivät työllistä (juuri) ketään?

ap

Vierailija
18/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärsin, ettet ole lukion jälkeen opiskellut lainkaan. Tästähän ei ollutkaan kyse. :)

18

Vierailija
19/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"16, koska en ole mies.

ap "

Eli miksi ei voi olla kateellinen miehen palkasta, jos itse on nainen? Mielestäni asia on oikeastaan ihan päin vastoin, eli samasta työstä pitäisi olla sama palkka, ja koska näin ei aina ole (tämä ei ole ehkä ongelma sinun kohdallasi), olisi naisilla oikeasti syytä olla miehille kateellisia palkasta.

Mutta se siitä solidaarisuudesta, siskot. Ollaan vain kateellisia toisillemme ja annetaan miesten porskuttaa!

t. 16 (en ole feministi, mutta...)

Vierailija
20/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateellinen miehille siitä, miten kaikin atvoin ovat paremmassa asemassa kuin naiset keskimäärin.

Primitiivinen raivokas kateuteni vain kohdistuu tienaaviin naisiin, koska en voi selittää tienaamattomuuttani heihin verrattuna sillä, etttä olen eri sukupuolta (eli johtuvan itsestäni riippumattomasta asiasta)!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän