Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla ois ainakin 8kg laihari edessä :-/

Vierailija
10.07.2010 |

miks piti päästää itsensä läskistyy? Oli muka raskasta töissä, lapset halus mäkkiin, väsytti, vitutti jne aina typeriä syitä ja tässä on tulos. Selluliittia joka paikassa, jopa mahassa, käsivarsissa, reidet täys. Voi oksetus!!!!

Kohtalotoveri, autakaa ja kertokaa kaikki parhaat ja nopeimmat laihdutusvinkit! Kuin nopsaan tästä läskistä on mahis päästä eroon? Puol vuotta, vuos???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeus ei kannaa, tulee nopeasti ja veroineen takaisin..

Kalorilaskentaa ja liikuntaa on paras ja pysyvämpi muoto.

Vierailija
2/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä viime vuonna tiputin on tullut takas tämän kevään aikana. Voi itku. Eli 15 kg pitäisi saada pois. Vuosi sitten sain 10 kg pois, mutta niinpähän sorruin herkutteluun. Pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja yrittää saada kilot lopullisesti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun hommiin vaan. Syömiset terveelliseksi, herkkuja kerran viikossa, jos ei pysty ilman olemaan. Ja liikuntaa, jossa tulee kunnon hiki, mutta ei saa rääkätä itseä väsyksiin. Tuloksia tulee ja olo paranee. Se tuntuu kivalta, ja siksi laihduttaminen on mukavaa.

6,5 kiloa takana ja 3,5 edessä.

Vierailija
4/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähes 20kg takana :)

Kyllä se siitä, aloittaminen on vaikeaa mutta jo pienellä elämäntapa remontilla saa ihmeitä aikaan. Ja ihan minkätahansa himosta pääsee eroon kun jaksaa taistella ne ekat päivät tai viikot. Oli sitten suklaa tai tupakka. Palkintona on lopulta älyttömästi parempi olo, sitä kannattaa tavoitella!

Vierailija
5/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut puolessa vuodessa 20kg ja toiset vielä jäljellä. Nyt vaan alat laskea kaloreina mitä syöt, pidät ruokapäiväkirjaa ja liikut niin maan perusteellisesti. Lähtee parissa kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
6/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin kalorilaskuri sivustolle ja tuntuu helpolta, siis sen avulla laskea mitä oikeasti syö.

Katsotaan miten akan käy, mutta kyrsittää kun päästin itseni löllöksi porsaaksi, eli motivaatiota ainakin nyt löytyy.

Vierailija
7/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kalorilaskuri.fi

Itse olen saanut siellä pois 21kg.

Vierailija
8/8 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jonka aloitan huomenna - paraikaa vedän sipsii, karkkiii ja siiderii..)

Kalorien laskemisesta tulee helpossti elämää rajoittava ja ahdistava pakkomielle. Yhtä toimiva ja helpompi keino on syödä joka päivä

aamupala

lounas

välipala

iltaruoka

iltapala

- joka kerralla mahdollisimman hitaasti ja vähän, mutta RASVAA ja proteiinia sisältävää ruokaa ja vähähiilihydraattista (pitää parhaiten nälän, johon "tavallinen" dieetti tyssää). Ei yhtään mitään noiden kertojen ulkopuolella, eikä ikinä enemmän kuin aluksi aioit ottaa!

- paljon vettä, kahvia 2-4 krt/pv

- lihaksia treenaavaa liikuntaa (pilates/jooga/joku jumppa/ kuntosali) mahdollisimman paljon, vähintään 3 krt/vk tunti.

5kg saatava pois.

Ei sulla kestä kuin pari kolme kukautta, jos todella pysyt tiukkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi