Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahmimiskohtaus -->

Vierailija
10.07.2010 |

300g einespasta-annos, päällä mieletön määrä juustoraastetta

4 keksijäätelöä

3 suklaadonitsia

2 korvapuustia

300g sipsejä

1,5 litraa coca cola lightia

Ja kyllä, olen syömishäiriöinen ja hoidossa. Toivottavasti paranisin pian.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kehoittaisin syömään vielä yhden proteiinipatukan. Kohta sulla nimittäin sokerit laskee, eikä noista missään ole pitkään nälkää poispitävää kuitua tai proteiiniä. Eli nyt reilu tujaus proteiiniä perään, niin "krapula" ei ole niin paha.

Vierailija
2/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla meni "vain"

noin 3 litraa mansikoita (no ei ihan kertaheitolla) ja hiukka herneitä päälle

näiden perään teki mieli suolaista, vaikka napa oli ratketa, eli söin kaksi reilusti päällystettyä leipäpalaa. Sitten tuli taas makeannälkä, eli Mariannetuutti ja muutama kourallinen karkkia, ja 3 suklaakeksiä.

Oikeaa ruokaa en koskaan jaksa syödä, kun syön muuta koko ajan. Niin ja olen vielä raskaanakin (rv34). Mitä tarkoittaa hoidossa oleminen? En ole löytänyt muuta kuin paikallisen "tukiryhmän", mutta se on arki-iltaisin ja matkaa 30km, ei omaa autoa. Että se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöpoliklinikalla Helsingissä.

Vierailija
4/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kuin kakkonen, eli proteiinia napaan. Tosi patukkaa parempi olisi maitorahka, sillä patukassakin on sokeria jonkin verran. Rahka sen sijaan on hapanta niin tasapainottaa oloa. Ja illalla vaikka kasviksia niin saat vähän vitamiinejakin. Huomenna sitten parempi päivä, kyllä se siitä kun tiedostat jo ongelmasi

Vierailija
5/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maissilastuja ja suklaajäätelötuutin. Aika vähän tällä kertaa.

Mulla eivät kuulemma ole mitään syömishäiriötä. Enhän ole mikään hoikka tyttöraasu, vaan läski, enkä oksenna ruokaa ulos. Terapiassa käskettiin ottamaan itseä niskasta kiinni. Siinäpä se "apu".

Itsekin vasta hiljattain luin BEDistä. Niskasta tässä otetaan itseä kiinni, mutta kyllä on niin saatanan vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi