Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tyhmä vai miksi en tajua näitä tietokone juttuja?

Vierailija
10.07.2010 |

Meni nyt lopullisesti sormi suuhun, kun kone tuli huollosta ja huomasin että levyasema ei enää lue levyjä.

Soitin sitten sinne huoltoon ja sanoivat, että luultavasti lähtenyt huollossa joku piuha irti tai se on löystynyt. Noh, tsekkasin piuhat ja ne oli ihan ok.

Sitten tämä mies rupesi höpöttämään jotain ihme nörttisanastoa ja mä putosin aivan täydellisesti. En todellakaan tiedä onko mun koneessa tuplaydin prossut sun muut kun ei ole harmainta haisua mitä ne edes ovat. :DD

Käski asentamaan jonkun rekisterieditorin ja ajamaan jonkun ihme ohjelman.

Kun en tajunnut hölkäsen pöläystä mistään, niin tää mies tuntui suuttuvan mulle. Ei viitsinyt ruveta selittämään näitä termejä minulle kun kysyin.

Tää konehuollon mies sitten totesi, että avaa kone ja kurkista levyasemasta.. joku jonka nimeä en enää edes muista. Ja sieltä pitäisi joku audio/aseman johto laittaa takaisin kiinni.

Kysyin sit että mites tää kone aukaistaan niin mies töksäytti, että koneen purkaminen on niin perusjuttuja, että takuu ei enää korvaa mulle tuon aseman korjausta.

Siis pskan marjat! Olkoon vaikka miten perusjuttu, mutta minä haluan että joku korjaa tuon koneen kun en itse todellakaan osaa!

Hlvetin valopää siellä luurin toisessa päässä, seuraavan kerran vien koneen suoraan liikkeeseen.

Vai olenko ihan vanhus kun en tajua tälläisistä mitään? Ärsyttää tuo miehen asenne vieläkin, miksi ei voi puhua suomea asiakkaille, ei kaikki tajua jotain tietokonesanastoa, oli sitten miten perusjuttuja tahansa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se kone jollekin joka osaa käyttää sitä. Toi on jo naurettavaa

Vierailija
2/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenne sinulla. Miksi edes soitat pyytääksesi apua kun tiedät ettet kuitenkaan ymmärrä mitään.

Ja mikä siinä koneen aukaisemisessa nyt niin vaikeaa on? Kuten sanottu, se on perusjuttu joka jokaisen koneenkäyttäjän pitäisi osata.

Osta uusi kone niin pääset helpommalla.

Ihme urpoja täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että laittavat kuntoon kun kerran hajottivatkin.

Tero

Vierailija
4/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saat sen sieltä viallisena takaisin, niin ehdottomasti kone takaisin huoltoon. Naurettavaa, että koittavat sälyttää sinulle koneen korjaamisen heidän jäljiltään. Ja eikös juuri sitä varten ole olemassa atk-ammattilaisia, että he hoitavat nuo korjaukset? Asiakkaalle riittää, että hallitsee käytön. En minä rupea itse konetta avaamaan ja katselemaan virtapiirejä. Etenkin, jos koneessa on takuu päällä, niin näin ei edes saa tehdä, koska se purkaa koneen takuun.

Vierailija
5/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää takuukorjaukset on tietokoneliikkeille siitä ärsyttäviä, että sun ei tartte maksaa siitä korjauksesta mitään niille.

Tää tyyppi on näköjään yrittänyt saada sut avaamaan tuon koneen että et saisi enää ilmaisia korjauksia takuuta vastaan.

Onpas kieroa, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
6/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenne sinulla.

Ja mikä siinä koneen aukaisemisessa nyt niin vaikeaa on? Kuten sanottu, se on perusjuttu joka jokaisen koneenkäyttäjän pitäisi osata.

pitäisikö tavallisen koneenkäyttäjän osata avata koneensa? En ole tavannut ketään tavallista käyttäjää, joka konettaan olisi avannut.

Vierailija
7/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka osasitkin, niin älä silti!

On huomattavasti helpompaa, kun kiikutat sen koneen takaisin ja sanot, ettei lue levyjä, korjatkaan. Jos menet itse avaamaan, niin saattavat keksiä sinun rikkoneen sieltä jotain.

Ja älä huoli, en minäkään osaa tätä konetta avata enkä edes haluaisi osata. Minulla on omat osaamisen alueet, atk-ihmisillä omat. :)

Töissä tahtoo kanssa palaa käämi tukeen, vaikka aika hyvin koen olevani sanastossa sisällä, niin puhuvat silti niiiiin nopeaan ja epäselvästi, että koko ajan pitää varmistaa. Ja sitten niillä jannuilla palaa käämi. :/

Vierailija
8/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tehneet huonoa jälkeä. Soitat uudestaan liikkeeseen ja kerrot tuovasi koneen takaisin ja sen, että tulet pyytämään hyvitystä kuljetusmaksuista sekä mielipahasta esim. usb-tikun tms.

t.nörtti

Vierailija
9/10 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joille tietokoneet on kuin intohimo?

" Anna se kone jollekin joka osaa käyttää sitä"

Vierailija
10/10 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joille tietokoneet on kuin intohimo?

" Anna se kone jollekin joka osaa käyttää sitä"

Yksi miestuttavani suorastaan kauhistui kun kerroin hänelle, että joskus jämäkkä isku keskusyksikköön saa koneen toimimaan jumittamatta. :D Ois taatusti soittanut jonnekin koneensuojeluyhdistykseen jos sellaisia ois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän