Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat, mihin viette vaatteet joita ette enää pidä? Kun teitei kirppiksillä näe?

Vierailija
13.10.2005 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppareilta. Tai melkein kaikki. On todellinen kirppishai eli jaksaa etsiä niitä hyviä kauppoja. Ja on rikas. Ehkä juuri siitä syystä, että on vuosikymmenten saatossa kääntänyt tavalliset tulot isoksi määräksi sijoituksia, jotka tuottaa pääomatuloja ja koko ajan kertyy lisää, kun tienestit kasvaa ja menot ei lisäänny.

Ei koskaan myy mitään kirpparilla, koska häneltä ei jää juurikaan myytävää.

Vierailija
22/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa paljon paremman hinnan eikä tarvitse seistä missään rupuisilla kirppareilla.

Sellaiset joita en arele secon hand-shoppien kelpuuttavan, vien lähetystorille. Kuluneet roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin on lastenvaatteisiin ja tarvikkeisiin erikoistunut itsepalvelukirppari, jossa kirpparin omistaja huolehtii pöytien järjestämisestä.

Teillä päin? Missä on 'teillä päin'? Vai pelkäätkö paljastavasi itsesi?

Vierailija
24/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoin yksityiskohtaisesti kuvailla vaatteet huuto.netiin, mutta enpä jaksa enää... Nyt vaatteita on sellaset 10 jätesäkkiä varastossa ja eroon pitäs päästä. Onneksi exälle syntyy vauva, joten sinne ajattelin kamat antaa. Jos ei huoli, niin sitten Viron keräykseen. Olen myös ajattelut ottavani selvää, voisinko itse viedä pakettiautollisen omaia ja ystävieni lastenvaatteita sekä -leluja esim. Viron lastenkotiin.

Kirppareille en lähden parilla eurolla myymään priimavaatetta.. Ei maksa vaivaa.

Lisäksi olen nyt visusti päättänyt vähentää shoppailua... Vaatteita, kun pursuaa joka paikassa ja osaa ei ole ehditty pitämään ollenkaan. Puoli vuotta jo pysynyt päätöksessä eli toivoa parantumiselle on :)

Vierailija
25/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamassa enkä myymässä. Käytetyt vaatteet annan sukulaisille, tai vien kirkon keräykseen tai lähetän oprpokotiin ulkomaille. Vasta viimeisenä keinona vien UFF:lle, kun se on kuitenkin kaupallinen organisaatio.

Vierailija
26/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naapurille ja siskolle, loput uffin laatikkoon.

Vierailija
27/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon siivoojat roskiin tai ottakoon itselleen, jos kelpaa. Jopa lastenvaunuista ja -rattaista olemme päässeet noin eroon.

Ei voisi vähempää kiinnostaa niitä alkaa myymään eikä sukulaisetkaan enää tarvitse.

Vierailija
28/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaatteista et kyllä varakkuuttamme tunnistaisikaan.

Vierailija
29/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren osan olen itsekin saanut. Ottavat mitä ottavat, aina jollain puolitutulla on sopivan ikäisiä skidejä.

osaltaan tämä välikäsien eli kirppistenpitäjien ja muiden kauppiaiden ruokkimattajättäminen auttaa pitämään yllä hyvää elintasoa.

Vierailija
30/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikas, mutta voin ostaa mitä haluan. Pyrin vaatteissa laatuun, en määrään.

Lastenvaatteet olen lahjoittanut tutuille, omani vien SPR:n konttiin tai Pelastusarmeijalle. UFF:lle en koskaan. En ole ikinä käynyt missään kirpputorilla.

Vierailija
31/59 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyvätulosena ja kiireisenä annan kavereille, mitä haluavat ottaa ja loput UFFille.

Vierailija
32/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai viettää vapaa-aikaani kirpputorilla.

Vierailija
33/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas en koe olevani, mutta hyvin toimeentuleva. Eikä ole koskaan tarvinnut kantaa kirppikseltä mitään kotiin, koska myyn vain priimaa. Hieman käytetymmät annan pois.

Vierailija
34/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta roskiin nekin menee muiden mukana.

Vierailija
35/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellämme on n. 10 000 ¿ nettotulot, niin että siinä mielessä olemme kohtuullisen varakkaita, jos ei nyt ihan rikkaita. Lapsilla (eikä juuri aikuisillakaan) ei kuitenkaan ole mitään kalliita merkkivaatteita.

Vierailija
36/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaita emme ole, mutta hyvin toimeentulevia ja lapsille ostetaan laadukkaita vaatteita.

Käytetyistä maksetaan niin huonosti - muutama euro vaatteelta - ettei niitä kannata myydä. Lopputulema olisi kuitenkin melkein plus-miinus nolla, jos myyntituloista vielä vähentää pöydän vuokran JA laskee omalle vaivannäölle yhtään arvoa.

Ja joutuu kuuntelemaan perseaukisten narinaa hinnoista.

Ei kiitos!

Mieluummin annan vaatteet ilmaiseksi kaverien lapsille.

Vierailija
37/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pk:ssa jossa olin töissä, eräs äiti sanoi heittävänsä kaikki poikansa vanhat vaatteet roskiin (vain yhdellä lapsella olleita!!). Hoitajat olivat kauhuissaan, mutta minkäs teet. Kaatopaikat olisivat pian täynnä, jos kaikki toimisivat noin.

Vierailija
38/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen innostunut myymään kirpputorilla, mutta koska hinnat on niin mitättömiä, niin annan mieluummin ilmaiseksi tutuille. Ihan kauheeta toi, että heittää vaatteita roskiin. Niin sisivistymätön ei voi kukaan olla sydämeltään, että tuhlaa noin luonnonvaroja, olkoon käyhä tai rikas!!

Vierailija
39/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen myynytkin netissä, esim. kalliimmat ulkovaatteet. Roskikseen vain rikkinäiset. Uffille joskus jotain.

Vierailija
40/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut hänelle, että saa tehdä vaatteilla mitä haluaa. Joko pitää ne lapsellaan, lahjoittaa tai myy eteenpäin tai vie ne vaikka UFF:n keräyslaatikkoon.

Itsellä ei riitä aika (eikä halu) lähteä niitä myymään kirppikselle tai muille myyntipalstoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä