Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset nukuttamisrituaalit teillä on n. 6-8kk ikäisen kanssa?(tarvin apua)

Vierailija
09.07.2010 |

Minä olen aina nukuttanut vauvan yöunille niin, että hän käy ensin iltapesulla (nykyään iltapuuro ennen sitä), vaihdetaan yöpuku, toivotetaan perheelle hyvää yötä ja sitten makaamme meidän sängyllä, minä laulan aina saman iltalaulun ja vauva nukahtaa tissille. Nostan nukkuvan vauvan sänkyynsä.

Nautin noista nukuttamishetkistä.

Nyt täytyy alkaa kuitenkin harjoitella nukahtamista ilman minua, sillä minulla on tulossa iltamenoja.

Minua surettaa luopua noista iltatissittelyistä mutta pakko kai se on.

Meidän vauvalla ei ole tuttipulloa.

Miten muut hoidatte vauvan iltanukuttamiset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä KaksPlus lehdessä on juttua rinnasta vieroittamisesta joka vois sovellettuna auttaa teitä.

Pikkuhiljaa siirrytään antamaan iltamaito nokkamukista puuron päälle ja sitten kylvyt ja muut. Siihen tissittelyn tilalle tuodaan joku muu juttu, iltasatu tai -rukous, kukin tyylillään. Ja sitten nukkumaan. Joudutte siis opettelemaan myös nukahtamista ilman tissiä?

Vierailija
2/4 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20 maissa iltapala (velli mukista tai puuro + tissi, jos jää nälkä). Hammaspesu/vaipanvaihto (ja yöpuku, mutta ei näin kuumalla) ja pinnasänkyyn. Mönkii ja möyrii sängyssä aikansa (5-30min) ja nukahtaa itse. Käyn jossain vaiheessa kurkkaamassa ja jos on ihan poikittain käännän oikein päin. Ja aamuun asti mennään=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla meillä nukuttiin, paitsi että vauva jäi viereeni. Nukkui siis seinän puolella. Parisänky oli työnnetty seinään kiinni.

Tehkää kaikki ihan samalla tavalla, mutta miehes sitten laulelee jne. Eikai sitä sen enenmpää tarvitse muuttaa? Kaikki siis samoin, paitsi että sä et ole sitä tekemässä. Ainiin, se tissi! No se vaikeuttaa! Käykö tutti?

Vierailija
4/4 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä enää tässä vaiheessa haluttaisi niitä ottaa käyttöön... kamala pulma, että miten vauvalle saisi uuden nukahtamistavan ilman että hänen maailmansa menisi siitä sekaisin. Haluan rauhassa totuttaa häntä uuteen malliin ennen kuin joutuu nukahtamaan ensimmäisen kerran ilman minua. Noin kuukauden kuluttua ei miehenikään ole kotona häntä nukuttamassa, vaan eräs sukulainen..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä