Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsi! Mä heitin potan varastoon! Tyttö 5kk ja tekee kaiken pottaan

Vierailija
09.07.2010 |

Voi että mua ällöttää äidit, jotka on niin saamattomia et potattaa lapsiaan jotain 3 vuotiaaksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitit potan varastoon... lapsi on 5kk vanha ja tekee kaiken pottaan... siirryitkö takaisin vaippoihin vai alkoiko alle puolivuotiaasi jo istuksiin pöntöllä... tuosta on kuule pikkasen viel matkaa sinne 3 vuoteen... Täsmennä vähä

Vierailija
2/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään eriytisen houkuttelevalta minusta kuulosta... Mutta kukin tyylillään... Minä vaihdan vaippoja ja opetan potalle puolitoistavuotiasta ihan rauhassa.

vai minne?

Minä en todellakaan kuse ja pasko lavuaariin, vaan vessanpönttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaariko on ratkaisu, et lapset ei kuse ja pasko pottaan viel rippikouluiässä.. kyllähän se on kuule vanhemmista kiinni milloin pönttöön aletaan asiat tekeen. jos ei oo nahkaa nenänpäällä OPETTAA lasta pytylle, niin miten ihmeessä saat kitkettyä kaiken muun "ällöttävän" kuten tissin syömisen mukulaltas pois...

Lavuaariin kuseminen onki hyvä opettaa jo vauvana, niin osaavat teininä kuseksia sit kaikki yleisten vessojen lavuaarit ja hissien seinät!

Hyvä hyvä!!!

Mua ällöttää henk. koht. vielä enempi se, että kolme vuotias kusee lavuaariin!!!

Vierailija
4/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksy mitään tekosyitä, bussis ja kahvilassa mulla on mukana muovikassi johon laitan vauvan heti asioimaan kun siltä näyttää.

Oksettaa ne vauvat jotka istuu omassa pisussa ja kakussa!

Vierailija
5/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksy mitään tekosyitä, bussis ja kahvilassa mulla on mukana muovikassi johon laitan vauvan heti asioimaan kun siltä näyttää.

Oksettaa ne vauvat jotka istuu omassa pisussa ja kakussa!

Vierailija
6/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastossa tarpeilla vai?

Sama tyyppi jolle lääkäri vittuilee sektioidessaan polvea?

Vierailija
7/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvilassa mukana muovikassi mihin laitan vauvan!!

...ja tämäkö ei sit okseta, HAHHHHHAAAAAHHAAAA! EI HITTO TEIJÄN KANS!!!!! BUAHHHAAAAHAAAA!!

Vierailija
8/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä! Ja samalla pilaatte ympäristön vaippavuorilla!

Vierailija
9/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvilassa mukana muovikassi mihin laitan vauvan!!

...ja tämäkö ei sit okseta, HAHHHHHAAAAAHHAAAA! EI HITTO TEIJÄN KANS!!!!! BUAHHHAAAAHAAAA!!

Vierailija
10/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia laiton varastoon kun tekee kaiken pytylle - en kai nyt enää puolivuotiasta halua potattaa.

Vierailija
11/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa opettaa lapset ensin vaippojen käyttöön ja sit heti perään koittaa vierottaa siitä! Meillä myös pissatetaan ja kakatetaan lapset pussiin, ostin tytölle aivan ihquja pinkkejä kakkapusseja, niissä on sydämiäkin!

Vierailija
12/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo sellainen ihminen joka kuitenkin ostaa eineksiä kaupasta, jättää roskansa lajittelematta, heittää tupakin fimpit kadulle, keittää ruokansa sähköllä, käyttää ite terveyssiteitä, käyttää kupassa asioidessaan muovipussia.. lisäksi tällä ihmisellä on muoviset taikina kulhot, keittiövälineet, eikä hän piittaa joutsenmerkeistä tms. mitään... joten roskavuorihan kasvaa kun vaippoja käyttää... juu paljon niistä syntyy jätettä, mut jospa mietitään mikä on laiskuutta tai mukavuuden halua ja mikä ei...

Vierailija
13/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä linkki noihin pinkkeihin kakkapusseihin, eiks oo sulosia, sopii kuin nenä päähän meidän pikkuiselle Jennicalle!

http://www.petenkoiratarvike.com/kakkapussit__pinkki/60_kpl_pr_72134341…

Vierailija
14/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia laiton varastoon kun tekee kaiken pytylle - en kai nyt enää puolivuotiasta halua potattaa.

Vierailija
15/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on vaan niin lehmiä et ne ei viitti opettaa 5 kk potalle ja sit suoraan pytylle.

Haluisko ne lehmät ite istuu vaipoissa omas kusessaan tai käydä potalla? HYI!

Vierailija
16/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä oppinut liian vaativaiseksi huumorin suhteen, kun ei mua naurata vaikka te muut ilmeisesti ihan putoilette tuoleiltanne tämän sumeenhyvänprovon takia?

Vierailija
17/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kupassa asioidessaan muovipussia..

Vierailija
18/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ opetan poikani kusemaan porttikonkiin jo 6 kk iässä.

2 v iässä laajennamme kusireviiriä mm. naapurin kukkapurkkeihin, lähijunien lattioille ja myöhemmin omiin housuihin. On järkevää opettaa pienestä pitäen pissaamaan siten, kun sitten 22 -vuotiaanakin Suomessa pissataan. Vaipat ja potat ovat laiskan äidin merkki.

Ihme hienostelupiipertäjiä tällä palstalla.

Vierailija
19/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mulla on outo huumorintaju, mutta kyllä mulla sai suupielet ylöspäin. :) kaikki ei tosin tainneet tajuta et ketjuun ei ehkä kaikkea oo kirjoitettu ihan tosissaan.

t.joku kommentoijista, en muista enää numeroa

Vierailija
20/30 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä linkki noihin pinkkeihin kakkapusseihin, eiks oo sulosia, sopii kuin nenä päähän meidän pikkuiselle Jennicalle!

<a href="http://www.petenkoiratarvike.com/kakkapussit__pinkki/60_kpl_pr_72134341…" alt="http://www.petenkoiratarvike.com/kakkapussit__pinkki/60_kpl_pr_72134341…">http://www.petenkoiratarvike.com/kakkapussit__pinkki/60_kpl_pr_72134341…;