otin oluen!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (10)
Ei siitä alkoholia maitoon imeydy nimeksikään. Lisää vain tuotantoa, joten anna mennä kunhan en juovuksissa lastasi hoida. Eikö maistukin pitkästä aikaa hyvältä?
- itse juon alkoholitonta siideriä nyt raskaana ollessani
aijjaijjaij mitä menit tekemään. ; D
synnytin viikko sitten ja eka olut oli kyl kiva kokemus:)otin kylläkin heti imetyksen jälkeen sen ja juu,meinaan joku krt ottaa kaksikin:)
ap
jahka vauva on syntynyt, maito nousee vauhdilla
Voit itse laskea paljonko veressäsi (ja myös maidossasi) on alkoholia kun olet nauttinut vaikka pullon kolmosolutta. Jos esim. painat 60kg, on korkein alkoholimääräsi veressä ollut 0,2 promillea, eli 0,02 prosenttia. Aika huima on tuo maitosi alkoholin määrä siis. :)
http://www.lintukoto.net/testit/alkoholilaskuri/
t:5
Ei siitä alkoholia maitoon imeydy nimeksikään. Lisää vain tuotantoa, joten anna mennä kunhan en juovuksissa lastasi hoida. Eikö maistukin pitkästä aikaa hyvältä?
- itse juon alkoholitonta siideriä nyt raskaana ollessani
Onko alkoholitonta siideriäkin? Vai tarkoitatko sitä "limusiideriä" jossa on n. 2,5%?
Itse pidän vain omenasiideristä ja Kopparbergiltä huomasin uutuuden, eli luomu omenasiiderin. Mutta ehdoton lempparini on Stowford Pressin vähäalkoholinen siideri, jossa on 0,5% alkoholia.
Lisäksi löytyy joukko muita siidereitä, kuten Golden Capin päärynät ynnä muut.
Ota vaikka toinenkin, jos huvittaa. Kunhan pysyy lapsenhoitokunnossa. Tosiasia on, että joissakin d-tipoissakin on enemmän promilleja kuin sun tissimaidossas.