voiko omega 3 kapselit tehdä aknea?
nyt iho ihan hirvee vaikka olen syönyt noita kapseleita, vapaakierto firmasta. Onkohan jotain huijausöljyä vaan??Luulin et finnit paranisi kalaöljyllä, e ja d vitamiinilla...vaan eipä tietenkään :-(
Kommentit (8)
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=179&kom=1
Eli kuka takaa noiden kapseleiden tuoreuden ja edes laadun? Turvallisin kalaöljyn lähde on kalanmaksaöljy, vaikka pahaa onkin :(
aurinko kyllä pahensi arvet ja finnit aivan järkyttävän punakirjaviksi.
ap
niin iho parani. Joskus olen unohtanut ottaa ja sitten kun otan, iho "kukkii" taas, menee kuitenkin ohi.
suurina annoksina saattaa aiheuttaa iho-ongelmia. Iho on tärkeä E-vitamiinin poistoelin ihmiskehossa ja pitkäaikainen tai suuriannoksinen käyttö saattaa joillakin olla ongelmallista. Siis E-vitamiini poistuu mm. ihon läpi.
Epätodennäköistä että Omega-3 aiheuttaisi ongelmia.
Olen syönyt kalaöljyssä E-vitamiinia ja lisäksi vielä monivitamiinia, joissa on molemmissa siis 100% E-vitamiinia. Voisiko se aiheuttaa näppylöitä?
jos et ole erikseen ottanut E-vitamiinia, et ole saanut sitä liikaa vaikka ihmiset reagoivatkin eri tavalla. Monivitamiinien sisältämä jodi suurina annoksina aiheuttaa myös aknea.
Saattaa olla vaan tavallinen detox-reaktio joka poistuu itsellään ajan kanssa. Voit myös kokeilla jättämällä jonkin valmisteen pois, jos sillä on vaikutusta.
Epätodennäköistä että kalaöljy aiheuttaisi ongelmia. Se yleensä tasapainottaa hormonitoimintaa ja vähentää tulehduksia yms. hyödyllistä.
ap