Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä ennätys? Kuinka nopeasi raskaaksi seurustelun aloittamisen jälkeen?

Vierailija
09.07.2010 |

Meillä lapsi yrityksessä, yhdessä oltu maalis-huhtikuusta saakka...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ekasta panosta. Onneksi tulit raskaaksi etkä saanut jotain muuta kivaa "tuliaista" kuten hi-virusta.

Vierailija
22/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lukea hetken päästä.. oi onnea heti yhteen vauva ja ERO miksi..olenhan niin JÄRKEVÄ! VOI PYHÄ TSIISUS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin mieheni olevan minulle vain ns. yhden illan juttu, mutta olikin elämäni rakkaus ja seksiä samana päivänä kun tavattiin. Nyt yhteistä taivalta on takana jo lähes 30v ja lapsia yhdeksän, suurin osa jo aikuisia.

Vierailija
24/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette noin nopeasti tienneet että tämän miehen kanssa haluan olla vai oliko raskaus vahinko? Itse en vielä puolen vuoden seurustelun jälkeen haluaisi edes muuttaa yhteen, lapsista nyt puhumattakaan ja ikää on kuitenkin jo minullakin yli 30v.

Minullakin on takana pitkiä suhteita, joissa en vuosienkaan jälkeen halunnut mitään pintaa syvempää. Menimme nykyisen mieheni kanssa kuitenkin naimisiin jo 5 kk seurustelun jälkeen. Oli vain sellainen tunne, että tässä se on - eikä ole mihinkään kadonnut.

Vierailija
25/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ekasta panosta. Onneksi tulit raskaaksi etkä saanut jotain muuta kivaa "tuliaista" kuten hi-virusta.

Ja oma lapsiko ei anna aihetta olla ylpeä ja "kehuskella"? Itse en kylläkään pidä tuota kehusteluna, vaan ap:n kysymykseen vastaamisena.

Kuulostat todella typerältä ihmiseltä.

Vierailija
26/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seukkaamisen aloituksen jälkeen.

Nyt on jo 3:t tulleet, mutta lapsi on jo sylissä ;-)

Vierailija
27/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette noin nopeasti tienneet että tämän miehen kanssa haluan olla vai oliko raskaus vahinko? Itse en vielä puolen vuoden seurustelun jälkeen haluaisi edes muuttaa yhteen, lapsista nyt puhumattakaan ja ikää on kuitenkin jo minullakin yli 30v.

Vierailija
28/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma lapsiko ei anna aihetta olla ylpeä ja "kehuskella"? Itse en kylläkään pidä tuota kehusteluna, vaan ap:n kysymykseen vastaamisena.

että ottaisin tietoisen riskin saada ties mitä tauteja. Kuten eräät..

Vierailija
29/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana oli 13 vuoden suhde ja sen jälkeen 2 vuotta yksinoloa, ei lapsia. Sit kolahti kun tapasin nykyisen mieheni ja se oli menoa heti...nyt yhdessä on oltu 16 vuotta, lapsia 3.

Vierailija
30/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekään ole täysin varma

nro 23 muistaakseni

että ottaisin tietoisen riskin saada ties mitä tauteja. Kuten eräät..

Vierailija
31/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi saatiin alulle 3kk seurustelun alkupäivästä... nyt takana 15 yhteistä vuotta ja 5 ihanaa lasta...

kyllä sen vaan tietää kun kolahtaa.

Vierailija
32/32 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu, huomasi että raskaana, päätti pitkän mietinnän jälkeen pitää lapsen. Päätti samalla ettei kerro lapsesta isälle vaan hoitaa yksin. Kun lapsi syntyi, muutti mielensä, halusi että isä edes tietää lapsesta haluaa sitten olla yhteyksissä tai ei. Mies tietenkin järkyttyi, mutta halusi pitää yhteyttä lapseensa. Kävi usein tutullani kylässä, ja siitä se sitten lähti, rakastuivat, muuttivat yhteen, menivät myöhemmin naimisiinkin.