Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihan ok valittaa kuumuudesta!

Vierailija
09.07.2010 |

Helteisiin jopa kuolee ihmisiä! Kaikki eivät jaksa tätä kuten te super mammulit! Toisilla on pieniä lapsia jotka kärsii, toisilla on perussairaus jonka takia kärsii tai sitten toisilla vaan yksinkertaisesti on liikaa tekemistä jotta ehtisivät viilennellä itseään jossain tuulettimien kanssa! Moukkamaista arvostella jos joku valittaa kuumuudesta. Nauttikaa vaan itse näistä keleistä ja antakaa toisten valittaa mitä se teiltä on pois?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu vaipassa, ilman peittoa, ikkunat kiinni, kylvyssä pari kertaa päivässä mutta mä sentään tajuan ettei se kylvetys auta mitään kuumuuteen jos lapsi yrittää nukkua :D älä sä tule kasvattamaan mua tässä asiassa. REPS

Kuule jos sun vanhemmat lapset on pärjänneet, niin eiköhän se nuorinkin hengissä selviä. Vai onko kyse pohjimmiltaa vaan siitä kun äitiä vituttaa lapsen kitinä?

Vierailija
22/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitähän ei ymmärrä ihminen joka ei kykene minkäänlaiseen empatiaan edes omaa lastaan kohtaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei saisi harmitella ja valittaa sitä kun lapsella paha olla koska se lapsi ei siihen kuole? KAsvakaa aikuisiksi!

Vierailija
24/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa lapsen paha olo eikä huuto ja kitinä!

Vierailija
25/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko te kaikki taloissa joissa on ihan paskat eristeet? Eikö teillä voi nukkua siinä huoneessa mihin ei aurinko paista? ainiin, ei se vauva osaa nukkua kuin omassa sängyssä!

Helvetti että osaatte tehdä elämän ja yhden vauvan hoidonkin niin vaikeaksi, sääliksi käy lapsianne ja miehiänne, kai nekin oman osuutensa saa siitä katkeruudesta kun on liian kuuma!

Ja mä tiedän että kyllä se vauva nukkuu kun on tarpeeksi väsynyt, ihan tyrha selittää mitää potaskaa.

Antakaa nyt edes niiden isompien lapsien nauttia kesästä ja lämpimistä säistä, vai pilaatteko niidenkin kesän ainaisella valituksella?

Vierailija
26/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi toki pikku pääkyssänsä miettiä ainaista valittamista ja syytä siihen... Hmmm....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän