Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on otettava askel taaksepäin, jos haluaa että mies ottaa vastuuta eikä passivoida

Vierailija
30.05.2026 |

Eli naisen pitää lopettaa jatkuva puuttuminen, holhoaminen, neuvominen ja etenkin kritisointi. 

Jos ei onnistu, niin miksi olet miehen kanssa jonka kykyihin et luota? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse vaimosi oikein, älä yleistä.

Vierailija
2/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää erota naisesta, jonka käytöksestä ei pidä. Ihmistä ei voi muuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei vain tee? Ei kukaan nainen ala "miestä aktivoimaan", jos mies reippaasti tekee oman osansa hyvin työtuloksin. Oikea kysymys on, miksi mies heittäytyy vauvaksi ja yhtäkin poikkipuolista sanaa (esim. astiat täynnä likaa konepesun jälkeen) käyttää tekosyynä totaaliseen vastuusta vetåytymiseen.

Vierailija
4/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on niin passiivinen ja avuton, että ensin naisen pitää varta vasten LOPETTAA jotain ennen kuin mies voi hoitaa tehtävänsä?

Vierailija
5/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä alkaisin heti tekemään, kun vaan lopettaisit pyytämisen" 😄 Apua mitä kakaroita jotkut on

Vierailija
6/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on otettava itseään niskasta kiinni ja aimot harppaukset eteenpäin, niin ei naisten tarvitse kaikkia niitä miestenkin töitä enää tehdä.

Ps. Koti on asukkaiden yhteinen ja jokaisen on tehtävä osansa eikä passivoitua ja olla tekemätyä mitään hyödyllistä.

Vierailija
7/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkin miehet menee maahan makaamaan ja lopettavat kaiken tekemisen, jos heille annetaan työtehtävä? En tunnista ilmiötä, vaikka olen miesvaltaisella alalla. 

Vierailija
8/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin hyvän miehen. 👍

Vierailija
9/9 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kuullut yhdestäkään miehestä, joka olisi alkanut tekemään kotitöitä niistä aiemmin kieltäydyttyään, jos nainen ei puhu mistään kotitöihin liittyvästä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi