Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ OLEN NIIN TÄYNNÄ TÄTÄ KUUMUUTTA!!!!!

Vierailija
09.07.2010 |

muksut on kun takamukseen ammuttuja karhuja kun eivät saa nukuttua ja itteä potuttaa kun ei jaksa ees siivoo..loppuis jo!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneen vieressä ja valittaa. Ei se helle meidän valituksesta mihinkään katoa, mutta itseä ainakin helpottaa kun saa purkaa helleahdistusta. Jos kerran nautitte näistä ilmoista niin menkää sinne ulos!

pyöritte menisitte nyt sinne ulos nauttimaan siitä helteestä ettekä täällä vinkuisi!

Vierailija
22/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneen vieressä ja valittaa. Ei se helle meidän valituksesta mihinkään katoa, mutta itseä ainakin helpottaa kun saa purkaa helleahdistusta. Jos kerran nautitte näistä ilmoista niin menkää sinne ulos!

pyöritte menisitte nyt sinne ulos nauttimaan siitä helteestä ettekä täällä vinkuisi!

Täysin samaa mieltä!!!Nauttikaa nyt auringosta niin jaksatte sit rutista syksystä,talvesta ja keväästä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun terassilla läppärin kanssa, aurinkokatoksen alla. Pöydällä on kannu kylmää mehua.

Vierailija
24/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona olohan ja vedessä virkistäytyminen on niin hemmetin kallista. Ja av-mamma alkaa valmistautuu jo viisi vuotta ennen :) Vali vali, muuta jommalle kummalle navalle! Grönlantikin vois alkuun olla hyvä, Islanti on kyllä varmaan liian länmmin sulle kuiteskin.

Ihanaa kesaa kaikille!

Vierailija
25/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun terassilla läppärin kanssa, aurinkokatoksen alla. Pöydällä on kannu kylmää mehua.

t.räntäkelin muistelija

Vierailija
26/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten voipi vinku-iitat ja valmistautua syksyyn ja talveen..käykääs jo ostamas ne lumikolat-ja lingot valmiiks;)

Hei, mites ne muuten pärjää, joilla saattaapi olla sen 12kk hellettä putkeen..;)

Vierailija
27/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt helteistä, sellainen +20 astetta olisi minulle aivan sopiva, ehkä hieman allekin.

Ja juuuu, olen syksyn lapsi enkä ikinä ole valittanut syksystä, sateista, pimeästä, talvesta jne.

Vierailija
28/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ei helteestä pitävien ei tartte sit kuunnella teijän rutinoita kun on lapiot kaupasta loppu;)

Vierailija
29/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nimittäin hauskaa luettavaa, kun lunta oli niin paljon että ihan katastrofi iski. Ja tosiaan lapiotkin oli joka kaupasta loppu :)

meidän ei helteestä pitävien ei tartte sit kuunnella teijän rutinoita kun on lapiot kaupasta loppu;)

Vierailija
30/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt helteistä, sellainen +20 astetta olisi minulle aivan sopiva, ehkä hieman allekin.

Ja juuuu, olen syksyn lapsi enkä ikinä ole valittanut syksystä, sateista, pimeästä, talvesta jne.

Vierailija
32/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa hyvät ihmiset tästä valoisuudesta, aurinkoisuudesta ja lämmöstä! Viimeistään marraskuussa alkaa taas synkkä ja ankea puolivuotinen jakso, jolloin sää ei tee muuta kuin ahdistaa.

Minua ahdistaa. Päätä särkee ja väsyttää koko ajan, hiki valuu. Ei saa nukutuksi (en käytä täkkiä talvisinkaan, nyt on pelkkä pussilakana), ruokakaan ei maistu. Lenkille en ole jaksanut lähteä viikkoon, kun kengännauhojen solmimisestakin tulee hiki.

Jotkut nyt vaan nauttii synkästä syksystä. Siitä kun on pimeää ja viileää, saa öisin nukuttua. Talvella saa mukavan olon säädeltyä vaatteilla, voi ihailla hankia ja nauttia raikkaasta ilmasta. Kevätaurinko, sulava luonto ja linnunlaulu se vasta piristävää onkin, mutta tällaisesta en vaan pysty nauttimaan.

Tämä oli muuten ensimmäinen valitukseni tälle kesälle. Helpotti. ;)

Vierailija
33/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos vähän ahdistaa niin lähden vaikka ilmastoidulla autolla vähän ajamaan ja taas sen jälkeen nautin lämmöstä :)

Sitä mä en vaan ymmärrä että kun yrittää antaa neuvoja "miten selvitä" niin tuntuu että mikään ei käy. Ilmaistointilaite on kallis, verhoja ei voi pitää kiinni koska sitten on pimeää, ikkunoita ei voi pitää kiinni koska sitten ei ilma vaihdu jne.

Tuntuu että ei edes haluta helpottaa sitä omaa oloa.

Vierailija
34/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot on ollu kiinni,ikkunat auki ja läpivetoa ei saa..Yöllä nukutaan ikkunat auki,mutta ei se yölläkään viilene niin paljoa että jäähdyttäs..

Autoa en omista ja joo rahasta kiinni ja joo en pysty säästämään,koska joku välkkyhän tätäkin ehdottaisi:)

Vierailija
35/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot on ollu kiinni,ikkunat auki ja läpivetoa ei saa..Yöllä nukutaan ikkunat auki,mutta ei se yölläkään viilene niin paljoa että jäähdyttäs.. Autoa en omista ja joo rahasta kiinni ja joo en pysty säästämään,koska joku välkkyhän tätäkin ehdottaisi:)

Kaikki otetaan niin negatiivisesti. Kai nyt jokainen pystyy edes jotain tehdä että ei olis niin kurjaa kun on niin kauheen kuuma, ihan tervettä maalaijärkeä saa käyttää.

En minä tykkään talvesta ja pimeestä, viime talvena jopa vitutti kolata vaikka yleensä olen sen mukisematta tehnyt, koska se nyt vaan pitää tehdä kun lunta sataa, ei siinä valittaminen auta. No, sitten kun sain siitä tarpeekseni niin tilasin traktorin auraamaan, pääsin siitäkin vaivasta ja elämä vähän helpottu.

Toisaalta ehkä ne jotka valittaa säistä ja tekee niistä kauheen numeron ja ongelman on todellisuudessa niitä joilla ei todellisia ongelmia ole tai ole ikinä ollut. Ehkä ne onkin onnekkaita?

Vierailija
36/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta?

Mä en todellakaan ota kaikkea negatiivisesti,tuskin olisin muuten ees kaikista vastoinkäymisistä selvinnyt,mutta ei niistä se enempää..Mä en ole vaan kesäihminen ja piste!

Vierailija
37/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen, kehtaatkin marista joutavasta.

Vierailija
38/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta? Mä en todellakaan ota kaikkea negatiivisesti,tuskin olisin muuten ees kaikista vastoinkäymisistä selvinnyt,mutta ei niistä se enempää..Mä en ole vaan kesäihminen ja piste!

mitään mikä helpottaisi sitä oloa, ymmärrätkö sinä sen?

Oli neuvo mikä tahansa, niin aina keksitään veruke.

Mitä sellanen ihminen haluaa? ilmeisesti vain valittaa ja ei kukaan jaksa kuunnella pelkkää valittamista.

Vierailija
39/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jossain sanonut etten ole yrittänyt helpottaa oloani?En.

Vierailija
40/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jossain sanonut etten ole yrittänyt helpottaa oloani?En.

Kannattais vähän sitä omaakin lukutaitoa kehittää, ihan vaan noin vinkiksi, mutta antaa olla, ei muuta kuin hyvää kesää ilman herneitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan