Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"KISSANKULMAN NAISET" 2010&2011 vol2

09.07.2010 |

Mukaan kaikki nimestä tunnistavat odottavat,suurperheelliset,kissankulman naiset=)

La pinoa:

*Elokuu 2010*

-Leanna8 la 13.8.10 kahdeksas lapsi

*Lokakuu 2010*

-MiniUnikko la 21.10.10 viides lapsi

*Marraskuu 2010*

-nani76 la 22.11.10 neljäs lapsi

*Joulukuu 2010*

-Maalaisomena la 12.12.10 viides lapsi

-Katjalah la 16.12.10 viides lapsi

-ananasmehu la 20.12.10 viides lapsi

-mamiof4 la 24.12.10 viides lapsi

-4nEmo la 24.12.10 viides lapsi

-DolceVita la 30.12.10 viides lapsi

*Tammikuu 2011*

-Mami@6 la 10.1.2011 seitsämäs lapsi

-Andrea la 12.1.11 viides lapsi

*Helmikuu 2011*

-Mijeera la ?/? viides lapsi

-Pirre77 la ?/? viides lapsi

Kommentit (114)

1/114 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos kaikille haleista ja tsempeistä! Tultiin just 4d ultrasta ja tää lekuri onkin tosi taitava alallansa!

Kyllähän se niin oli että pikkuisella on kaikki hyvin! Eilinen päivä olikin yhtä tuskaa ku pelotti niin kauheesti! Eli sydän on kunnossa eikä tartte enää huolehtia. Jos siinä jotain ois ollu niin kuulemma ois näkyny turvotuksina muualla kropassaki mm. vatsassa.

Sukupuolta ei 100% tarkkaan uskaltanu sanoa mutta veikkas että meille ois pikkuinen TYTTÖ tulossa! Siis niinku kolmen pojan jälkeen. Ei tarkkaan nähny haarojen väliin mutta sai kuvaa niin että näky virtsarakko ja peräaukko ja sen välissä tumma kohta jonka sanoi olevan kohtu, pojilla ei kuulemma sellaista tummaa kohtaa tuossa välissä oo...

Myöhemmin sitte enempi nyt tarttee vielä töitä tehä..

nani ja junioriina 20+4

Vierailija
2/114 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI NANI:DDD olen oikein onnellinen teidän puolesta!!! Ihanaa!!!! ja pieni prinsessa olisi matkalla sylkkyyn:)) aivn ihana uutinen viikonlopun kunniaksi.

Meidän pieni papunen uuden viikkonsa kunniaksi tömäytti mua äsken alamassuun niin että tuntui:)) siihen ei ikinä totu, aina yhtä ihana!!!!

Ihanaa viikonloppua mahakkaat!

mami ja pepunpyörittäjä papu rv 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/114 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan pakko tulla tänne kurkkimaan josko näkyisi tuttuja :) Täällä kirjoittelee entinen nimimerkki Omppuäippä. En millään päässyt kirjautumaan vanhoilla tunnuksillani, joten Omppis on nyt murujen äiti. Mitä kuuluu Sinuvi, Meriutu, kaikki ihanat entiset tutut??? Varmasti tekin joskus käytte täällä kurkkimassa? Miten raskaudet etenee? Itse olen nyt neljättä kuukautta töissä ja vauvakuume jo nostaa päätään KOVAA! Meillä siis lapsia viisi (pojat -98 ja tytöt -00, -06, ja -08. Ja mistä tämä kuume nyt taas nousee???

Heilutus myös Leannalle. Älä vielä sure mahdollista viimeistä raskauttasi. Ehkei se kuitenkaan ole vielä viimeinen. Raskaatkin odotukset unohtuu ja kiitos on suuri kun vauvan saa syliin :)

Mutta koitan kestää vielä kuumeeni kanssa, ainakin ensi vuoteen... Ikää nyt 34, joten jospa vielä ehtisin :)

Ihania odotushetkiä. Nauttikaa.

Vierailija
4/114 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamille tömpsystä onnittelut!

Vaikka välillä raskaus ahistaakin, niin aina liikkeistä tulee hyvälle mielelle :)

Viikonloppuja, Nanin kuulumisia tulin pikaisesti kurkkaamaan ja kannatti!

Rv:t 16+4

Vierailija
5/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanille onnittelut mukavista uutisista!

Omassa olossa tai elossa ei mitään uutta. Raskaus pysyy edelleen "salassa" (hah!) kun kukaan ei ilmeisesti kehtaa kysyä turvotuksen syytä? Mitkään housut, ei edes ne luottoverkkarit, ei enää mahdu päälle, puristaa viimeistään iltapäivällä. Uusia koitin henkkamaukalta tänään metsästää ,huonolla tuloksella. No, niin kauan kuin hellettä piisaa pärjään kyllä kesämekoilla. Yövuoron jälkeen sitä vaan kaipaisi jaloillekin lämmikettä kotimatkalle. Ja jossain välissä olisi pakko ehtiä tukisukkakaupoille. Minulla pitäisi normaalitilassakin olla töissä tukisukat, jalat väsyy toisinaan ihan hirveästi.

Voisiko joku (nani?) korjata tuon minun la:ni nyt ajalleen, eli ultran mukaan 7.1. ja sen mukaan kuulemma nyt eletään.

Anrdea rv 14, kai?

Vierailija
6/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo koneella jaksanut enempiä istuskella!!

Ja onnea hyvistä ultra kuulumisista

Vierailija
7/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää pätkäs sen????????????

Ens kerralla paremmalla onnella.

omppikselle kiitos sanoistasi(sorry uusi nikki unohtui)

8/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanille onnittelut ihanista ultrakuulumisista!

Mutki vois lisätä tonne listaan, viidettä odotellaan ja la 7.3

Nyt mä en sit enää muistakkaa mitä edellisessä pinossa oli, hö..Ainakin äitiyspakkauksen otosta, aion ottaa tulee tarpeeseenkin ku meillä on kaikki myyty jo pois, paitsi pinnasänky. Ne kestot sieltä kyllä annan jollekin haluavalle ei oo mun juttu, oli kaverin lapsi joskus hoidossa ja kestot heillä käytössä ja voi jee mikä möltti lapsella kulki housuissa mukana! No kai niit on erilaisia mut ei tosiaan mun juttuni, pyykkiä tulee riittämiin muutenki.

Saan nyt viikonverran vähän esimakua viiden lapsen meiningistä, kummityttöni tulee meille tänään viikoksi, on kyllä toki jo 11v et helppoo ku mikä :D

Eipä tänne sit muuta, välillä vähän huono olo mut ei mitään ihan järkkyä kuitenkaa ja neuvolanki varasin on tasan rv 10 ja siellä on ultraki, niin en nyt sitte mee aikasemmin ultraan, pianhan toi jo on.

Nauttikaahan helteistä, hehee :D

wattuwarwas

Vierailija
9/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks onnittelut Nanille ultrakuulumisista ja voihan nenä kun sinut säikkäyttivät... ja vielä tyttö poikapataljoonan jälkeen, huimaa!

Me kerrottiin eilen lapsille uutinen ja niinkuin arvasin meidän tytöt ovat kertakaikkisen onnessaan!!! Jotenkin heti niin suojelevia ja ihaileevat mun masukumpua! Pojistakin uutinen oli ihan mukava, joten kiva kun asia on nyt koko perheen tiedossa! Ei tarvii salaa vauvasivuilla seikkailla!

Meillä menee kaikki varusteet hankintaan, meillä ei ole kertakaikkisesti yhtään vauvakamaa.

Nyt olen jo vähän käynyt hypeltelemässä pieniä vaatteitakin kaupassa, jotenkin vaan niitä vaaleanpunaisia.. tiedänköhän jotain alitajuntaisesti, mitä en tietoisesti.. jopas oli filosofiat!

Joo, ja minäkin sanon ei kiitos kestovaipoille, eiköhän me pysytä uskollisina monikansalliselle jätille Pampersille..

Mies oli neljä päivää kovassa kuumeessa ja tosi kipeä ja luultiin myyräkuumeeks, kunnes jalan ison mustelman keskeltä löyty kaks pientä reikää.. tais tontin raivuu hommissa kyykäärmr vähän napata. No nyt taas kunnossa.

Pitäne vetäytyä patojen ääreen

Dolve Vita ja viides villahousu rv 15+2

Vierailija
10/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kuumuus... Periaatteessa ihan kiva joo, mut raskaana ollessa ei kiitos. Mun pitää asua vesihanan ja vessan välissä.

mamiof4 kyseli tyttö- ja poikaoireista. Kyllä mulla on ollut ihan selvästi eri oireet. Pojista selkeä aamupahoinvointi sekä satunnaisesti keskellä päivää ja keskellä katua iskevä paha olo ja oksennus. Tytöistä ei varsinaista aamupahoinvointia vaan tasainen kuvotus, eikä oksentelua (paitsi kuopuksesta yhden kerran, mutta se onkin poikatyttö).

Nyt on tyttöoireet enemmän, tosin aamulla paha olo mutta ei yhtään oksentelua. Että en kyllä sitten tiedä..

Meillä ei ole vauvatavaroita säästetty kun ikäeroa edelliseen tulee 6 vuotta. Mutta koska tätä vauvaa on tehty vuosi (2 keskenmenoa tätä raskautta ennen) niin olen ehtinyt haalia kokoelman retropotkareita, sitterin ja jotain pientä muuta.

Todennäköisesti en pakkausta ota kun tota vaatetta on niin paljon. Toppapukua, bodyja, hiusharjaa ym. tietysti tarvitsisi. Tai sitten vois vaikka vaihtaa sieltä niitä tarpeettomia vaatteita ym. pois, vaikka niihin kestovaippoihin. En tiedä miten toimivia pakkauksen kestot on, me päädyttiin käyttämään pelkkiä Fuzzy Bunzeja kun ne on yhtä helppoja ja pitäviä kuin kertikset, mukavammat vaan päällä luulisin kun ihoa vasten tulee fleece joka ei tunnu kostealta märkänä.

Katsoin noita pakkauksen kuvia ja kaikki potkarit ja puolipotkarit olisi ainakin tarpeettomia meille sekä 50cm vaatteet (yli nelikiloisia yli 50cm vauvoja..)Jos päädyn ottamaan pakkauksen niin voin noita vaihtaa kestoihin.

Pompparelli 10+1

Vierailija
11/114 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Ihanaa että teillä on pikkuisella kaikki kunnossa!! Ehdin jo minäkin pelätä teidän puolesta. Ja että tyttö olisi tulossa kolmen pojan jälkeen! Varmaan saatte sitten oikein prinsssan joukkoonne!!

Onnellista odotusta ja kauniita kesäpäiviä kaikille!!!

pönttis ja pojat

Vierailija
12/114 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO! kello on kymmentä vaille 9, ja mä olen jo tänä aamuna pessyt makkareiden ikkunat (eilen maalattiin) :D Ihanaa, alkaskos tästä nää viikot kun jaksaa jaksaa jaksaa... ihana papu on nyt perjantaista välillä aina "pyörittäny pyllyä" tai siltä se tuntuu aina tasaseen verkkaiseen tahtiin:) tosi sellasta rauhallista pyörähtelyä tekee... ihan kuin mun toiseksi vanhín tyttö, joka myös syntymänsä jälkeen tähän päivään asti onkin sellanen "naatiskelija"!

Dolcevita: Vai kärmes?!! meidän pihalla kanssa keväällä pongattu yksi liero, ihan täyskasvunen kyy oli, yök!! nyt onkin niin kovat helteet että niitä saa oikeesti varoa, tulevat ihan pihaan!

Pompparelli: Myös mulla tyttöjen odotuksissa ei ole koskaan laatta lentänyt, mutta juuri tuollaista pitkin päivää kestävää etovaa oloa on ollut, myös tässä odotuksessa;) Tuliskohan 5. prinsessa... ihanaa!! Sormustesti sanoo olevan tyttö, mulla aina näyttänyt oikein:)

Jospas lähtis kahvin keittoon ja tekis isännällekkin tonne työmaalle kunnon aamupalan ja liittys seuraan:)

Koittakaa jaksaa tuleva viikko, ei tule olemaan mulle ainakaan helppoa:(

mami ja tyttökööri

13/114 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se lämmin luita rikokaan, niin alkais kyllä jo tälle riittää!!! Pienimmäinen vaan vaippasiltaan hikisenä heiluu, ja ollaan parkkeerattu ittemme olohuoneeseen ilmastointilaitteen kupeeseen, ja tässä muuten aiotaan pysyä seuraaviin sateisiin asti...

Nani: Aivan uskomattoman ihania uutisia tuli kuitenkin, ja että vielä neiti herraseuraan, niin onpa mahtavaa. Toki se poitsukin olis ollu ihan yhtä upea juttu, mutta usko pois, kun pääset siihen ihanan punaiseen maailmaan, höpsähdys uhkaa takuulla... Ja katseleppa vaan ukkokultaasi, miten erilailla mies suhtautuu pieneen neitiin kuin poikiin. Ainakin meillä ovat kietoneet jäyhän totisen miehen ihan sykkyrälle... Mutta odotellaan nyt murunen maailmaan, varmaan jo huojentuneemmin mielin :)

Omassa olossa ei ole tapahtunut mitään uutisoimisen arvoista, laihtunut olen oman puntarin mukaan muutaman kilon, mutta onko tuo nyt ihmekään, kun ei tällä kelillä maistu kerrassaan mikään.

Muuta surua meille onkin sitten luvassa monin verroin, kun saimme perjantaina kuulla, että yksi mummo ei todennäköisesti tätä meidän pienimmäistä näe ollenkaan. Miehen äiti on appiukon kuolemasta saakka (4,5 v. sitten) kärsinyt alkoholiongelmasta ja tänä kesänä tilanne meni siihen pisteeseen, että totesivat maksan vaurioituneen niin pahoin, ettei mitään ole enää tehtävissä. Tuskin tulee enää sairaalasta pois, ja vaikka sairaus tässä tapauksessa onkin itse aiheutettu, ei se luopumista yhtään helpommaksi tee. Miehestä tulee ihan orpo, kun ei ole isää elossa eikä yhtään sisarustakaan, isoveljensä on kuollut kuuden päivän ikäisenä.

Kauhea suru minulla tuon vanhemman tyttären vuoksi, kun on kaikesta huolimatta ollut ihan mummon tyttö. Hoitihan mummo häntä yli vuoden tosi paljon ja muutenkin heillä on aina ollut omat kynsilakka ym. -hömpötykset. Ja kuitenkin toinen on vielä niin pieni, ettei kuitenkaan niitä muistoja kovin paljoa jää...

Mutta eipä tässä muuta nyt.

-surullisena omppu ja Yllis 18 rv ylitetty-

Vierailija
14/114 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensin syksy, kun niin rakastan syksyä sateineen ja pelottavine pimeine iltoineen jne..

Mut lusitaas tää kesä ensin.

Ikäviä uutisia teillä maalaisomena!

Itse olen menettänyt sekä isän että äidin kuningas alkoholin takia, isä kuoli jo 9 vuotta sitten, mutta äiti 2 vuotta sitten humalassa tukkaa pestessä hukkui kylpyammeeseen. Se oli kova pala ja niin oli äidin viimiset 10 elivvuottakin alkoholistina. kun hän oli meidän ollessa nuori maailman ihanin ihminen ja paras äiti. Alkoholismi on hirvee tauti!!

Miten teillä voi paino tippua, mua hirvittää mennä huomenna neuvolaan, kun varrrmasti olen kauhonut jäätelöä ainakin neljän lisäkilon verran puntariin.. auh! Mulla ei tule alkuraskaudesta pahoinvointiakaa, mikä pitäs painon kurissa-päinvastoin syön kertakaikkisesti kahden edestä. Olen kyllä joka raskaudessa hyvin kilot karistanut pian syntymän jälkeen, joten eikun naatittaan..

Eilen oli veljen pojan konfirmaatio ja kerrottiin kaikille läheisille, joten asia on nyt yleisessä tiedossa. Eipä tästä kuvusta voi kyllä enää itse sokea reettakaan erehtyä.

Voikahan hyvin, me lähretähän uimaan..

Dolce Vita rv 15+4

Vierailija
15/114 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voimasanat, mutta mä perun heinä- ja elokuun. EN suostu enää niitä viettämään jos tää alkaa olee tätä...!! joo, aina sanotaan että nauttikaa nyt kun on lämmin ja aina valitetaan sitten kun on kylmä... paskat! En valita, saa olla sateista ja paukkupakkaset, helteet ei ole mun juttu! lämmin +20 on jees, mutta tämä on jo liikaa... ihan hirveetä:((

voi OMPPIS, otan kovasti osaa suureen suruunne:( ei se mitenkään asiaa helpota, mihin sairauteen ihminen kuolee, suru ja ikävä on sama, ja saa ollakkin. Olen tosi pahoillani:( myöa mun äiti on alkoholisti, ollut nyt jo toistakymmentä vuotta... se on kavala ja tappava tauti. Ei ole helppoa seurata sivusta. Mun äiti ei ole koskaan millään tavalla mummo ollutkaan, ikävä kyllä...

Dolcevita: Kauheita sinäkin olet kokenut:( tosi surullista... mun äiti oli kanssa siihen asti todella hyvä ja tarkka äiti kunnes alkoi viina viemään... Kuule, ei mullakaan paino putoa:)) ja juurikin noin, kun ei oksetakkaan niin hyvin maistuu!! Annetaan maistua, perustetaan sitten synnytyksen jälkeen "kissankulmat laihiksella" ketju? ja mulla sama, aina olen kilot karistanu pois, joten en kanna huolta:) Raskaana naatitaan elämästä!

Me tultiin kanssa just rantsusta, isot tytöt lähti eilen iskälle joten eilinen ilta meni itkua tuhratessa:''( siihen ei koskaan totu... on kun oma sisin vietäisiin. Tämä on se eron hinta. Onneksi voin sanoa täysin vilpittömästi että exä on loistava isä ja tytöillä hyvä olla, se on pääasia.

Nyt katsomaan teharia, ilmastoinnin alle!

vointeja mussukat:)

mami ja papu rv 16+3

16/114 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö tätä siis vielä enskuunki??

Ihan karseeta, joku +20 olis todellaki riittävää.

Kurjia juttuja noi kun läheinen on alkoholisti :( myös mun isäni on.

Oltiin tänään turvakaukalo ostoksilla, ei sentäs vielä itelle mut veljen vauvalle ostettiin, meistä tulee vauvan kummit.

Vaunuja siinä kattelin ja olihan siellä, monenmoisia ihania :)

Vaatteitakin kateltiin, mut aika huonosti on sellasia jotka menis molemmille ja heidän vauvastakaan ei ole vielä tietoo et kumpi tulossa, saa nähä selviikö ennenku syntyy, mut pari podya löydettiin ja oon mä ite ostanu ihan tytölle ja pojallekin, eiköhän niille käyttäjät löydy.

Eipä tässä kai muuta kun jatkanpa tätä kärsimystäni kuumuudessa :/

wattuwarwas rv 6

17/114 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka kannattavia nämä "ei saa tehtyä yhtään mitään" -päivät on noin niinku kansantaloudellisesta näkökulmasta, mutta eihän tästä mitään tule! Jumankauta kun pyykkikoneen täyttö saa hien virtaamaan ihan noronaan, eikä noita kodinkoneita kauheesti viittis kyllä käytelläkään, kun nekin onnettomat hohkaa lämmintä ilmaa käytettäessä!

On tosi masentavaa huomata miten surullisen yleistä tuo holin ongelmakäyttö oikeastaan on. Itse en ole koskaan lasiin sylkenyt, vaikka omastakin suvusta holisteja löytyy ihan riittävästi, ja onhan sitä joskus miettinyt tuon masennuksen vuoksi, että aika lähekkäin ne usein kulkee. Mutta että heittäisi koko elämänsä sillä tavalla ikään kuin hukkaan, koska väitän minä, että varsinkin viimeinen liki vuosi on anopiltakin aika hukassa. Sanoin jo miehellekin, että minä en ainakaan aio hissutella, enkä häpeillä tuota asiaa. Jos yksikin ihminen saa ajattelemisen aihetta omaan elämäänsä, niin silloin mummo ei mennyt meiltä ihan turhaan!

Kyllä sydämeen sattu eilen, kun tuo tyttö selitti, että mummolla on nyt tuolta sisältä mennyt yksi osa rikki, mutta kyllä ne lääkärit sen korjaa... Sanooko siinä sitten lapselle, että ei sitä voi korjata, kyllä se mummo nyt kuolee. Ei ollut eilen puhunut mitään, mutta hymy oli kasvoille noussut kun oli tuon "sähikäisen" nähnyt. Olen niin surullinen!

Pakko ajatella jotain muuta. Ei se minunkaan painonlasku ole kuin ihan väliaikainen juttu, uskokaa vaan. Aina on odotusaikoina painoa tullut, ei parilla viime kerralla enää kovin paljoa, mutta lähtöpainon ollessa katastrofaalinen, ihan riittävästi! Joka lapselta on tullut +10 kiloa, koska olen nyt reilusti 40 kiloa painavampi kuin ennen lapsia!!! Ajatella, että ihminen painaa melkein kaksi kertaa enemmän kuin silloin, oksettaa melkein. Mullahan oli tarkotuksena tän nelosen jälkeen laittaa itteni kuntoon, mutta se projekti nyt sitten vaan siirtyy. Tossa aiemmin jo pähkin (kauhean itsekkäästi), että tämä mukelo taidetaan opettaa pulloonkin jo heti miten, kun mullahan on imetysaikanakin taipumus vaan lihoa. Elimistö tarvii hirveesti energiaa sen maidon tuottoon, vaikka sitä hyvin kyllä sitten aina tuleekin. Tuo pullo kyllä sitten hyvin tehokkaasti eliminoi sen imetyksen, mutta tuntuu etten jaksa tätäkään enää. Näin itsestäni otetun valokuvan, ja oikeasti itku kirveli kurkussa, niin kamalan näköinen olin!

Tänään pitäis yrittää saada mökkiä vähän ojennukseen ja tavaroita kasaan. Pitäisi huomenissa lähteä entisille kotikonnuille Keski-Suomeen. Penskat pakkaa innoissaan, on kova ikävä kaikkia siellä. Saa nähdä onko miten päässyt juoruja livahtamaan, että kuinka tarkasti tuota meikäläisen vyötärön seutua siellä sitten tiirataan. Viikonloppuna olis velipojan kolmekymppiset ja pikainen katsaus vaatekaappiin kyllä masenti aika tavalla... Tosin näin kesällä on kai ihan ok käyttää siistejä trikoocapreja tunikan kanssa, ja se kyllä hämää ihan hyvin. Ei mulla omasta mielestä tuo maha mitenkään vauvamahaksi paista, ihan hyvin vois ajatella, että olen vaan lihava ja piste. Ajattelin kyllä, että jos joku (ärsyttävä) juorukello jotain kyselee, niin tokaisen vaan, että se etu on lihavana olosta, että voi selittää sitä olemattomalla raskaudella. Mitä h...ttiä se niille kalkkunoille kuuluu?!

Mutta kaipa tästä olis taas orientoiduttava... Linjoille vaan naiset, tämä se on mukavaa ajanvietettä näin helteillä ;)

-maalaisomppu ja Yllis 18+jotakin-

Vierailija
18/114 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaaks joku helteestä? Kuulkaas, nyt pitää nauttia, kun talvella sit saadaan palella paukkupakkasissa ;D No, ei nyt tosi.. Uskomatonta, en edes tiiä, montako astetta pihalla on, huomaan kyllä, että erityisesti Itä-Suomessakin on tänään helv.. eikun hellettä. "Jumalan lahja", tokaisi serkkuni tänään meidän ilmalämpöpumpun alla esikoinen vatsassaan. Eikä käy yhtään kateeksi miehen veljen vaimoa, jolla esikoisen la kahen viikon päästä ja jalat niiiiin turvoksissa!

Jatketaanko huonoja uutisia? Isän vaimo soitteli tuossa hetki sit ja kertoi syöpänsä uusineen. En kyllä muista taudin nimeä, joku erikoisempi, mutta voi harmi. Taatusti mm. alkoholi on edistänyt sairautta eli isäni ja vaimonsa ovat kyllä myös ajoittain kovia juomaan. Isällänikin on viime vuosina tulleet maksatulehdus, verenpainetauti, 2. tyypin diabetes, syöpäepäilyjä jne jne. Että juokaa vaan Suomen kansa! Mieheni isä kuoli reilu vuosi sitten tulipalossa -kas vain holilla oli osuutta.

Juu ja viime vuona kuoli miun mummo ja isotäti, vanhuuttaan kyllä molemmat, mutta kolmet hautajaiset olivat -09 alkuvuodelle ihan tarpeeksi.

Äippäpakkauksesta ja kestoista ollut juttua. Tod.näk. otan paketin, sillä kaikki tuli miltei hävitettyä nelosen jälkeen. Toivon vaan pitkää talvea, et tulee toppahaalarillekin käyttöä, yleensä meillä sit 1veet ovat olleet jo 80-86cm haalareissa. Kestot on olleet käytössä 3. ja 4. kanssa, yöllä enimmäkseen kertikset. Sit reilu 1veet ovat saaneet vaan kertiksiä ylleen. Varmaan samalla linjalla jatkamme.

Mulla on LIITOSKIPUJA jo nyt, prkl. Ollut jo useamman viikon. Taitaa olla jo laho alapää.. Ei nyt kauheen kipeetä tee, mutta ei paljon mieltä ylennä.

Onko jollain Chrysler Grand Voyageria? Ajaako sillä ok? Meillä olisi ehkä sen osto edessä, miestä ei välttämättä niinkään miellytä, mutta miusta ois ollu tilat kohdallan, vaikka kaikki penkkipaikat ois käytössä. Nyt Opel Zafira, mut eihän siihen mahu mitään, jos kaikki 7 paikkaa käytössä.

Ananasmehu rv 17+1

19/114 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, raapustin vaikka ja mitä ja kas hävisivät:/

No, äkkiä uusiksi. Nanille onnea ihanista uutisista!!:) ukkosen aiheuttama nettikatkos kesti 4pvää ja mietin useesti, että mitä teille kuuluu. Onneksi kaikki hyvin:)

Maalaisomenalle jaksamista suruun!! Kurja juttu:/ Meillä miehen vanhemmat lähtivät 2v. Sisällä molemmat. Syöpään, mutta elintavat taisivat sairastumiset aiheuttaa, tupakka ja alkoholi. Liian monen kuulee lähteneen viinan takia, surullista;(

alkujaan oli elukoista puhetta, meiltä löytyy ruskea labbis neiti 1v. Ja maatiaiskisu jolla nyt 2pentua. Toinen jää meille, eli karvaisetkin asukit meillä vaan lisääntyy;) ens vuonna tarkotus olis koiravauvojakin tulla ja tietenkin niistäkin yksi jää meille;) maalla onneksi asutaan, niin suurinosa irtokarvoista ja sotkuista jää ulos;)

pakkauksen varmaankin otan, se niin ihana hakea ja hypistellä:) ja vaatetta tarvitsee, muutamia on vaan säästössä. Muutkin vauvatarvikkeet taas hommattava.

Koittakaahan jaksella ja kestää nämä tuskaset ilmat!!

20/114 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. painostakin oli puhetta, mulla aina tullu n. 18kg ja lähteneet imetyksen aikana pois. Nyt tullu jo 7kg ja hirvittää!! No, murehditaan sitte ens keväänä;)

mami@6 ja 7.kääpiö rv 14+1