Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintsi ja alkuraskaus, mihin laitteisiin uskaltaa mennä?

Vierailija
09.07.2010 |

Ajattelin, että uskaliaisiko mennä sellaisiin, joissa ei tule puristavia turvalaitteita vatsaan, vaan joissa eemmän pidetään "itse kiinni". Uskaliatsikohan isoon tavalliseen vuoristorataan, mustekalaan, viikinkiveneeseen ja aurikoon mennä? Raskausviikko 7 menossa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on kielto merkki mitä ei suositella ja mä en muista sellaista kuin siinä joka singauttaa sut korkealle

Vierailija
2/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikkien laitteden kohdalla, että ei suositella raskaana oleville, mutta ajattelisi, että ei ihan näin alussa haittaisi kunhan ei menisi iha hurjimpiin laitteisiin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitteessa, vaan siinä pyöreässä missä seistään ja mikä kieppuu, niin tuntui että istukka irtoo, olin muistaakseni ekalla kolmennakselle. Silloin aattelin ettei ikinä enää.

Vierailija
4/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitteessa, vaan siinä pyöreässä missä seistään ja mikä kieppuu, niin tuntui että istukka irtoo, olin muistaakseni ekalla kolmennakselle. Silloin aattelin ettei ikinä enää.

Vierailija
5/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se näin alussa haittaa. Ja tosiaan kun ei tuo ole ees hurja laite.

Vierailija
6/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin viikolla 31 lintsillä ja ne hurjimmat laitteet missasin, muissa ei mitään ongelmaa, että kannattaa varmaan tässäkin asiassa kuunnella itteensä ja oloonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme