Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pettää, elämä sekaisin

Vierailija
08.07.2010 |

Sain tietää mieheni toisesta naisesta, mutta mieheni ei tiedä, että minä tiedän. Kuulin hänen puhuvan tämän naisen kanssa puhelmiessa. Mieheni meni normaaliin tapaan ulos tupakalle. Minä menin petaamaan sänkyämme ja huomasin että mieheni polttelee takapihallamme makuuhuoneen ikkunan vieressä, en kiinnittänyt sen kummemin huomiota, kunnes kuuliin siinä sänkyä petaessani että mieheni osoittaa ikävää ja rakkautta siinä puhelmiessa. Hän ei tajunnut makuuhuoneen tuuletusikkunan olleen auki.

Ensimmäisenä menin oksentamaan sen jälkeen tuli itku. Mikä oli vikana? Minähän olen hyvä vaimo; laitan ruuan, siivoan, hoidan lapsemme ja annan miehelleni omaa aikaa aina kun hän tarvii. En kahli häntä kotiin, en pakota mihinkään. Harrastamme seksiä n. 2 kertaa viikkoa. Kaiken siis piti olla hyvin. Meillä on yksi vajaan 2 vuoden ikäinen lapsi ja toinen tulossa.

Rakkaus muuttui vihaksi siinä muutamassa sekunnissa jotka tuntuivat minuuteilta mitä hän puhui tälle naiselle. Päätin kuitenkin olla kertomatta miehelleni mitä kuulin, hän ei tajunnut että olin kuullut kaiken.

Muutaman pävää olen miettinyt, että mitä teen? Annanko tämän toisen naisen "voittaa" mieheni ja erota vai jatkanko elämistä pettäjän kanssa. Aina kun olen mieheni kanssa en osaa olla ajattelematta muutakuin toista naista ja kaikkea mitä he ovat tehneet.

En tiedä kestäisinkö sitä häpeää ja ihmisten katseita joita täällä pienellä paikkakunnalla saisin jos lähtisin ja asia tulisi ilmi. "Tuossa se elämässä epäonnistunut kahden lapsen yh äiti menee." Niin täällä ihmiset katsoisivat. Enkä osaa sanoa haluanko viedä lapsiltani isän, sillä mieheni on hyvä isä. Rakastaa lastaan (toinen siis vielä mahassani). Enkä todellakaan suunnittelut elämääni niin, että olisin 21v. kahden lapsen yh äiti, en tosin suunnittelut itselleni pettävää miestäkään, mutta niin vain kävi.

Mitä tein väärin, että ansaitsin tämän?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulitko vain sanat ikävä ja rakastaa? mitä jos se olikin vain äitinsä.

ennen kuin otat asian puheeksi tai heität miehen ulos niin varmistu asiasta! ota vaikka viikko tai kuukausi jona et vielä puhu mitään ja hankit itsellesi jotain todisteita.

se on noloa sitten jos oletkin itse kämminyt ja osuukin omaan nilkkaan.

siinä käy sitten väärinpäin ja yhtäkkiä sinä oletkin se paha ihminen joka ei luota mieheensä..

mies saattaa myös väittää että kuulit väärin ja tilanne ei koskaan selviä mutta se vaivaa välejänne koko loppuelämän.

sitten kun on faktaa pöydässä jata kukaan ei voi kiistää, voidaan keskustella siitä, kuka teki väärin ja mitä tästä eteenpäin.

minusta ei myöskään kannata heittäytyä täysin vittumaiseksi ja teettää miehellä kaikkia hommia vaikka sen on ehkä ansainnutkin. silloin se toinen alkaa näyttää vielä paremmalta miehesi silmissä.

eli siis varmistu siitä että olet koko ajan niskan päällä!

tsemppiä!

t: 2:n lapsen 21v äiti pieneltä paikkakunnalta.

Vierailija
22/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa vallitsee jos pitää ensin odottaa viikko tai kuukausi ja hiippailla todisteita keräten? Millainen yli-ihminen pystyy asettamaan oman järkytyksensä syrjään tuoksi ajaksi?

Miksei voi puhua suoraan, puolisoita ja yhteisten lasten vanhempia kun ollaan? Ainakaan minä en lähde siitä, että mieheni valehtelee minulle vaikka asia olisi vaikeakin. Enkä minä valehtele hänelle.

15

kuulitko vain sanat ikävä ja rakastaa? mitä jos se olikin vain äitinsä. ennen kuin otat asian puheeksi tai heität miehen ulos niin varmistu asiasta! ota vaikka viikko tai kuukausi jona et vielä puhu mitään ja hankit itsellesi jotain todisteita. se on noloa sitten jos oletkin itse kämminyt ja osuukin omaan nilkkaan. siinä käy sitten väärinpäin ja yhtäkkiä sinä oletkin se paha ihminen joka ei luota mieheensä.. mies saattaa myös väittää että kuulit väärin ja tilanne ei koskaan selviä mutta se vaivaa välejänne koko loppuelämän. sitten kun on faktaa pöydässä jata kukaan ei voi kiistää, voidaan keskustella siitä, kuka teki väärin ja mitä tästä eteenpäin. minusta ei myöskään kannata heittäytyä täysin vittumaiseksi ja teettää miehellä kaikkia hommia vaikka sen on ehkä ansainnutkin. silloin se toinen alkaa näyttää vielä paremmalta miehesi silmissä. eli siis varmistu siitä että olet koko ajan niskan päällä! tsemppiä! t: 2:n lapsen 21v äiti pieneltä paikkakunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että äiti siellä lässytti, että "voi minä niin rakastan teitä" ja mies siihen että "juu on meilläkin ikävä" ja taas "voi kun rakastan teitä pikku palleroisia, tuliluli.." ja mies yritti päästä eroon sanomalla "niin minäkin sinua, no heippa nyt"

t:21

Vierailija
24/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies rakastaa toista, ehkä turha jäädä sellaista katsomaan. Ja muutenkin, nuo pettäjät pettää yleensä uudelleen. Jos mies haluaa jatkaa kanssasi, mieti kuitenkin tarkkaan haluatko sinä jatkaa koska en usko että pettäminen loppuu, hän tekee sen varmasti uudestaan jossain vaiheessa. Yritä ottaa asia puheeksi miehesi kanssa...

Voimia!

Vierailija
25/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teki vaimo saman minulle. Siitä alkoi tuska. Kamala järkytys ja fyysinen pahaolo. Lasten ikävää kun ajattelen niin itku tulee vieläkin. Nekin oli silloin vielä tosi pieniä. Unelmaperheen ja rakkaan menettänyt mies olen elinikäni ja haavat ei tunnu paranevan ikinä. PETTÄJÄT ON TOSI SYVÄLTÄ ja kannattaa muistaa jos joku aloittaa suhteen pettäjän kanssa, niin se sama häiriintynyt käytös vain jatkuu. Oli se sitten mies tai nainen.

Voin omasta kokemuksesta sanoa samaa. Ja pahinta näissä tapauksissa on se, että ne jättää niin valtavan syvät arvet ihmiseen. Minä olen kyllä ihmetellyt kuinka ihmiset käsittelee toisiaan. Ei oteta minkään valtakunnan vastuuta toisen herkimmistä tunteista vaan ei kun menoksi vaan. Ja se sama ralli jatkuu patologisilla pettäjillä läpi elämän. Pahaa tuhoa tulee aikaan mutta siinä vaan porskuttavat.

Olen pahoillani puolestasi ja toivon, että löydät vielä uuden, sinun arvoisesi kumppanin. Pienenä lohtuna: et ole yksin, näitä kamalia kohtaloita on joka puolella. :(

Vierailija
26/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailen edelleen asian kanssa. En ole pystynyt puhumaan asiasta mieheni kanssa. En ole siihen vielä valmis. Meillä on vajaan vuoden vanha talo jonka rakensimme "rakkaudella" ja ajatus, että lähtisin täältä tuntuu raastavalta. En kuitenkaan tänne jäisi sillä tämä ei ole minun kotikaupunkini. Olen kotoisin muualta ja muutin tänne mieheni perässä. Joten minulla ei olisi täällä mitään kiinnikettä.

Mieheni on oikeasti hyvä mies. Tiedän että hän rakastaa minua, mutta itse en tiedä pystynkö enää luottamaan häneen vaikka puhuisimme asiat selviksi.

terveisin AP

ja te sinkut jotka paneskelette varattuja nasia/miehiä lopettakkaa heti. Löydätte omankin. Älkää ottako muilta.

Vierailija
27/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaieta asiasta, kiusaat sillä vain itseäsi ja annat miehelle aikaa jatkaa kuherteluaan.

Sinun ei vielä tarvitse, eikä kannatakaan päättä haluatko jatkaa/yrittää jatkaa suhdetta. Tuo kaksoiselämä on saatava loppumaan heti. Jos pystyt, niin heitä mies pihalle välittömästi ja sano, että tarvitset nyt hetken omaa aikaa, puhutaan sen jälkeen. n. viikko tai viikonloppu, sen verran kuitenkin, että mies joutuu yllättäen kärvistelemään epätietoisuudessa jonkin aikaa. Ilmoita myös, että tulee hakemaan lapsensa 'huomenna klo 13 kahdeksi tunniksi', jotta saa saman tien silmilleen myös sen, mitä etävanhempana olo on ja mitä on menettämässä.

Ja pysy kovana, älä itke. Itkun ja tunteiden aika on ehkä sitten, kun oikeasti keskustelette, miten tässä näin kävi ja miten tästä eteenpäin, yhdessä vai erikseen.

Vierailija
28/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatut miehet siirtyisivät maksullisten naisten pariin. Aivan turhaa syyttää sinkkunaisia, jotka "houkuttelevat" varattuja miehiä.

Muutoksen pitäis lähteä miehistä itsestäänkin.

Ap.lle, et voi muuttaa tapahtunutta, mutta voimia ja uskon että selviät tapahtuneesta. eivät kaikki miehet petä, sun miehesi ei ole vielä tajunut mikä elämässä on arvokasta !

Vierailija
29/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saattaisin (jos pystyisin hillitsemään itseni) toimia tuossa tilanteessa niin, että seuraavat päivät olisin oikein extraherttainen ja ihana ja kertoisin miehelleni kuinka häntä rakastan ja tarvitsen ja kuinka ihanaa on kun on mies johon voi luottaa ja joka on tukenani ja että lapsilla on ehjä perhe jne. Katsoisin miehen reaktion, ilmeen, ja että tunnustaako lähipäivinä vai alkaako ehkä omatunto soimata niin, että jopa lopettaisi suhteen... Pettäminen on kamalaa, mutta ei loppujenlopuksi välttämättä aina eron paikka. Tsemppiä!

Vierailija
30/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noita sinkkuka, jotka houkuttelee viattomia miespoloja olisi..

Vierailija
31/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varattujen kanssa. Ap:n miehenkin rakas voi olla ihan hyvin varattu.

Vierailija
32/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oikeasti ymmärrä miten se on sinun häpeäsi ja sinua katsottaisiin pahasti, jos kerran miehelläsi on suhde? No, olet ehkä valinnut epäluotettavan miehen, mutta sellaista sattuu monillekin naisille. Toiset puhuvat asiansa selviksi ja jatkavat liittoaan, toiset eivät enää osaa luottaa kerran pettäneeseen puolisoon. Itse tiedät oman luonteesi, ei kukaan voi sinulle täällä tarjota valmista ratkaisua ongelmaan, siihen en kuitenkaan usko, että voit jatkaa elämääsi normaalisti, jos tuo asia vain jätetään käsittelemättä.

Vierailija
33/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa teet lapsia!"

Vierailija
34/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niin monet pettää, ettei tosikaan. Se on tullu kyllä nähtyä.

Tilaisuus tekee varkaan. Ihmistä ei varmaan ole luotu yks avioiseksi, itse vaan koitetaan ittemme siihen karsinan pukata..

Vierailija
35/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva alle 25-vuotias mies on vielä sitoutumiskykyinen loppuiäkseen.

Vierailija
36/36 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen neuvoni on, että älä syytä itseäsi. Toinen neuvoni on, että puhut vaikkapa neuvolassa asiasta ja pyydät sieltä oikeaan osoitteeseen lähetteen (esim. perheneuvolaan tms). Kolmas neuvoni on, että älä anna homman jatkua liian pitkään; kerran pettäjä, aina pettäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme