Seksielämäni parani synnytyksen jälkeen. Saan joka kerta orgasmin :)))
Kommentit (25)
En kyllä osaa yhtään sanoa mistä se voi johtua
Aivan käsittämätöntä :)
Orgasmeista tuli suurempia, pitkäkestoisempia, valtavia. Syitä ollaan pohdittu miehen kaa yhdessä. Tietty synnytys yhdistää, ei enää kovasti ajattele, mitä toinen nyt miettii. Meillä loppu hormonaalinen ehkäisy pois, mentiin esikoisen jälkeen vaan kortsuilla. Sekin varmaan herkistää, kun on "oikea" ovulaatio. Emättimestä tuli herkempi synnytyksessä.
Mies vaan mutisee lapsettomille kavereilleen, ettei tarvii pelätä, että synnytys pilaisi paikat - päinvastoin.
mutta itse löystyin, mutta henkinen kypsyminen ja muu hässäkkä tekivät minusta seksuaalisemman. Miehet tosin valittavat, että naisista tulee kamalia lorttoja pilluiltaan.
mutta minulla kävi alkuun samalla tavalla. En edes sormia tarvinnut (ennen oli pakolliset jos edes kuvitteli orgasmin saavansa)
aikaa kului eikä se sitte ollukkaan niin helppoa. nyt ollaan samassa pisteessä ku ennen synnytystä.
synnytyksestä aikaa reilu vuos.
ekasta synnytyksestä on nyt aikaa kohta 13 v, joten ehkä jo uskallan luottaa että muutos on pysyvä...?:D
Paikat muuttuivat jotenkin herkemmiksi, kaikki vaan tuntuu paremmalta. Ja ehkä sitä myös jollain tapaa rentoutui, kunmies oli sen synnytyksenkin ollut katsomassa...
Nykyään seksi aivan loistavaa, saan (lähes) joka kerta orgasmin! Ennen oli asennosta kiinni et sain, ja tietty fiiliksestä, mut nyt on aivan ihanan loistavaa seksiä!
Lantionpohjalihasten jumppaus auttoi ainakin minulla myös orkkujen saantiin. Ovat myös paljon voikkaampia ja kestävät kauemmin. Jumppaan olen käyttänyt geisha-kuulia apuna. Tai oikeastaan en tee muuta kuin laitan ne sisään ja päivän mittaan ne hoitavat liikkuessani sen jumpan.
mutta minulla kävi alkuun samalla tavalla. En edes sormia tarvinnut (ennen oli pakolliset jos edes kuvitteli orgasmin saavansa)
aikaa kului eikä se sitte ollukkaan niin helppoa. nyt ollaan samassa pisteessä ku ennen synnytystä.
synnytyksestä aikaa reilu vuos.
montakin kertaa. Muuten vaan seksielämä on kuollutta, ei tuo mies kiinnosta, enkä minä häntä. Jos seksiin päädytään, niin sinänsä ihan tyydyttävää, ei vaan kiinnosta ryhtyä. Ei siis aina ole orgasmeista kiinni.
Tämä siis lapsen syntymän jälkeen, ennen sitä seksi kiinnosti, vaikken ehkä orgasmeja niin paljoa saanutkaan.
Meillä on 5 lasta ja jo ekan synnytyksen jälkeen seksi parani todella.
Meillä seksi oli surkeaa 4 ensimmäistä lasta mutta sen jälkeen parani huomattavasti. ehkä joillakin vain lämpenee kone hitaammin?
vaimolta leikattiin jotain ja sai tikit siinä synnytyksessä. Synnytyksen jälkeen oli tiukempi.
vuosien varrella. Synnytyksillä ei ole ollut mitään negatiivista vaikutusta, päinvastoin.
Täällä kun on täysin seksitöntä ollut raskauden aikana ja jälkeen (lapsi jo 5kk)
joka kerta ja nautin aivan eri tavalla.
kaksi lasta, joista toinen jo koululainen. Synnytysten jälkeen orgasmiherkkyys todellakin parani, vaikka paikat ovat varmasti muuten väljemmät. Nyt saan ns. aina. Itsetunto naisena taas parempi ja tasapainoisempi.
itsellä meni lähes vuosi että sain itse itselleni orgasmin! nyt taas kaikki hyvin =D saan seksinkin aikana.. huh!