Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämäni parani synnytyksen jälkeen. Saan joka kerta orgasmin :)))

Vierailija
08.07.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaihdoin miestä ja seksi on nyt jotain upeaa. Kai se tunnepuoli ratkaisee, ei niinkään paikat.

Vierailija
22/25 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa ollaan tästä myös puhuttu ja kaikilla sama juttu.

Seksi on ihanaa ja nykyään jopa saatan saada toisenkin orgasmin yhdynnässä. Olen niiiiiiiin helppo miehelleni nykyisin, sillä kun tietää takuuvarmasti ja helposti saavansa orgasmin, on seksiin ryhtyminen huomattavasti mukavampaa ja innokkaampaakin.

Ja kolme olen synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiopohjajumpalla on vaikutusta orgasmien saantiin ja laatuun.

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen orgasmit suorastaan katosivat kokonaan. Toisen jälkeen ostin kuulat ja olenkin niitä käyttänyt vieläkin, vaikka odotan meidän neljättä. Orgasmit palautuivat ja seksi on vaan parantunut vuosien mittaan.

Vierailija
24/25 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosin vasta toisen lapsen jälkeen, koska esikoisen kanssa en vielä osannut tätä tartu hetkeen-juttua, vaan odottelin jotain virittäytymistä ja kynttiläillallisia, joita pikkulapsiperheessä nyt vaan ei ole. Lisäksi esikoisen kanssa pelkäsin, että miestä stressaa seksin vähyys ja vedin siitä kamalat paineet. Toisen lapsen jälkeen olen sinut tilanteen kanssa: seksiä on harvoin, mutta kun on, se on AINA tosi tyydyttävää. Ja luotan, että mies kokee asian samoin.

En tosiaan vaihtaisi seksielämääni aikaan ennen lapsia, vaikka sitä silloin oli määrällisesti enemmän.

Vierailija
25/25 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en saanut orgasmia kuin vain itse tehtynä (eli lelulla), nyt saan sen suuseksillä. Okei, monet kait kykenevät parempaan, mutta mä olen niin onnellinen tästäkin =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän