Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joskus nuo teinit repii hermoja oikein kunnolla

Vierailija
08.07.2010 |

istuu ja odottaa, että joku tulis auttamaan, itse ei ole tehnyt mitään kotitöitä tälle päivälle, enkä minä edes pysty auttamaan siinä hommassa mihin hän apua tarvisi. Isäntä tulee kotiin vasta kuuden maissa, jolloin hänen pitää vielä vaihtaa autoon osia, että voi taas huomenna mennä autolla töihin. Kotona on myös 2 taaperoikäistä, joten kotitöissä pienikin apu olisi todella toivottua, mutta kun teini ei auta, kun häntäkään ei auteta. Todellisuudessa hänen mopoprojektinsa on jäämässä ihan loman jälkeiseen aikaan, kun nyt ei vaan ole aikaa kenelläkään siinä auttaa.

Taidanpa jättää ruuan, pyykit ja siivouksen tekemättä, mitäpä sitä turhia, kun muakaan ei auteta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo teini viettäis vaikka päivänsä kavereidensa kanssa niin mulla ois satakertaa helpompaa, Tuskinpa kovin monen muun kotona kuunnellaan kätisevää teiniä, kun ruoka on huonoa ja missä on mun puhtaat vaatteet(vaikka ne likaiset on tungettu sängyn alle, eikä pyykkikoriin kuten on sovittu) ja miksi pitää mennä nukkumaan/herätä samaan aikaan kuin muut( ei osaa olla hiljaa jos on hereillä, paukuttelee ovia ja tulee kyselemään mieleensä tulevia asioista jne)

Minä aikani tein ja odotin vastapalvelusta, mutta kun sitä ei ole tullut niin nyt minä lopetan, peskööt itse pyykkinsä ja hommatkoon ruokansa, joka ruualla istuu kuitenkin naama rutussa kun on taas sitä ja tätä...

Tarvii vissiin hakea hoitopaikka näille taaperoille, että voin viettää laatuaikaa teinin kanssa ? korjata mopoa ja silleen ? ehkäpä mä alan harrastaan sen kans jotain ??? teini-ikäinen poika ei ehkä kaipaa äitiänsä kovasti omiin juttuihinsa mukaan ?

Vierailija
2/3 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska teillä on myös 2 taaperoa... Kuulostaa reilulta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalta "taidanpa jättää ruuan, pyykin ja siivouksen tekemättä... kun muakaan ei auteta". Jos odotit teinin tekevän riemurinnoin runsaasti kotitöitä kun hoidat taaperoitasi, ei ihme, että petyit. Teinikin osallistuu kotitöihin, kun tekee asialliset, selvät sopimukset. Kokemusta on. Jos itsekin lapselliseti kiukuttelee, tekee teini taatusti saman ja paremmin! Myös voi ajatella niin päin, että autamme teiniä mopoprojektissa, niin hän sitten vastaavasti auttaa kotitöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi