Rukoilkaa uskovaiset meidän puolesta:(
Mies haluaa hajottaa perheemme, on jo pettänytkin. Ei edes kertonut päin naamaa vaan tekstiviestillä, 10v yhdessäolon jälkeen! Ei suostu puhumaan asiasta mitään, en saa yhteyttä.
Olen rukoillut Jumalaa auttamaan, en ole kristitty mutta rukous on auttanut ennenkin todella monesti. Rukoilen että miehen silmät aukeaa ja näkee mitä on tekemässä ja mitkä seuraukset sillä on meille kaikille, lasten puolesta suren enkä pysty ees nukkumaan. Ja oon vielä raskaanakin, lapsi oli yhdessä toivottu ja pitkään tehty.
Olen ihan järkyttävän hajalla, en edes pettämisestä vaan siitä ettei saa edes puhuttua asioita selväksi. Mies on vaan kadonnut. Ehkä se miettii mitä tekisi, olisi muuten jo varmaan ilmoittanut itsestään. Uskon että se on tosissaan vasta kun kertoo lapsille, ei ole vielä halunnut kertoa. Kyllä mulle voisi parempikin mies löytyä, mutta ei kyllä yhtään kiinnosta edes, haluan tuon takaisin vikoineen päivineen, en ole itsekään täydellinen. En halua perheemme hajoavan, en voisi olla enää täysin onnellinen.
Rukoilkaa mun puolesta, että tämä kriisi menee ohi. Toivon ja rukoilen että Jumala puhuisi miehelleni ja unohtaisi pettämisajatukset jaoltaisiin taas onnellisia.
Kommentit (16)
Jumalaan uskonkin, ihan aina lapsesta saakka olen tuntenut Jumalan olemassaolon. Mutta en usko minkään uskontokunnan mukaan, en mitenkään edes voisi. Ne on ihmisten värittämiä kaikki. Uskonto ei olisi linkkini Jumalaan, se linkki on olemassa ja uskonto olisi jotain ulkopuolelta tulevaa.
t. ap
En oikein ymmärrä, miten pyydät rukoilemaan ja koet rukousten auttaneen, jos kiellät uskon?
Koska silloinhan sä olet uskossa, mutta et vaan tiedosta tai myönnä sitä?
anteeksi ja jatkamaan kuten ennenkin? Nainen, mene itseesi äläkä anna paskiaisen pitää sua tiskirättinä!
vaikeassa tilanteessa olevan ap:n puolesta?
mä ainakin rukoilen teidän puolesta.
Itsekin olen täällä joskus pyytänyt perheelleni rukousta täällä ja nyt asiat ovat hyvin!
Siunausta teille, kaikki menee kuten tarkoitettu on.
Simsalabim -nyt on kaikki kunnossa taas.
On tällä rukouksella voimaa, jee!!!!!!!!
mäkin olen pettänyt, meillä on ollut vaikeat ajat mutta luulin että ne on ohi jo. Ymmärrän niin täysin miltä miehestä tuntuu, musta on tuntunut ihan samalta mutta pääsin siitä yli vaikka olin tosi ihastunut niin en voinut rikkoa meidän perhettä ja taistelin eroon niistä tunteista.
Kyllä mä vieläkin ihastun, ihastun tosi helposti mutta ne ajatukset jää vaan mun pään sisälle nykyään. Toivon ja rukoilen että mies pääsee myös noista ajatuksista, ei ne ole oikein kuitenkaan kun on sitouduttu toiseen ja on lapsiakin.
Asiat ei ole niin mustavalkoisia, luulin että on ennenkuin itse ajauduin siihen tilanteeseen, en osannut olla yhtään varuillani silloin niinkuin nyt. Kun joku toinen tuntuukin äkkiä tärkeämmältä kuin oma puoliso niin siinä saa kyllä taistella aikalailla itsensä kanssa jos haluaa päästä niistä tunteista.
Tiedän että ihmisillä on erilaisia tunteita ja ajatuksia eri elämäntilanteissa, ei se tee kenestäkään pahaa ihmistä eikä ne ole ikuisia.
Mutta kyllä 10v yhteiseloa ja 4 lasta painaa enemmän kuin joku äkki-ihastus, ainakin mulla. Toivon että miehelläkin.
t. ap
anteeksi ja jatkamaan kuten ennenkin? Nainen, mene itseesi äläkä anna paskiaisen pitää sua tiskirättinä!
Jeesus on lähellä sinua. Kristinuskon ydinsanoma on se, että Jeesus, Jumalan Poika, on kuollut ristillä ihmisten syntien puolesta ja kolmantena päivänä ylösnoussut. Tämä on Jumalan pelastussuunnitelma syntistä ihmiskuntaa kohtaan, että joka sydämestään turvautuu Kristuksen uhrikuolemaan, saa syntinsä anteeksi ja pelastuu iankaikkiseen elämään. Jeesus seisoo ihmisen sydämen ovella ja kolkuttaa, joka avaa hänelle sydämensä oven, saa hänet sydämeensä asumaan. Mutta joka ei halua päästää Jeesusta sydämeensä, ei Herra tule sinne väkisin. Kristinuskon ydinsanoma on hyvin yksinkertainen. Tuohon perussanomaan uskotaan kaikissa kristillisissä seurakunnissa, vaikka joistakin käytänteistä ja opinkohdista eri näkemyksiä olisikin. Tuo sanoma yhdistää kaikkia kristittyjä.
Jeesus tuntee sinut ja tietää tilanteesi ja hätäsi. Rukoilen puolestasi, että Herra näyttää sinulle tien tästä eteen päin ja johdattaa asiasi niin kuin parasta on. Myös miehesi puolesta rukoilen. Jätämme asian kokonaan Jeesuksen käteen, mitä tahansa eteen tulisikin. Turvaa Jeesukseen ja anna ihan koko elämäsi hänen johdatettavakseen, ei vain tämä yksi asia, vaan jokainen elämäsi päivä. Kokemuksesta sanon, että parempaa rohkaisijaa ja rinnallakulkijaa ei ole kuin Jeesus Kristus.
En tiedä mikä voima siellä takana on, onko se persoonallinen vai persoonaton. En ole koskaan epäillyt sen olemassaoloa koska se on toiminut jo kun olin ihan pieni.
Nytkin kun rukoilin, levisi sisälleni sellainen lämmin rauhantunne,sellainen kuin joku ottaisi syliin, olen ollut ihan paniikissa enkä ole pystynyt syömään tai nukkumaan juuri ollenkaan moneen vuorokauteen ja itkenyt oikeasti lähes taukoamatta. Ja yhtäkkiä on sellainen rauha. Pyysin että Jumala avaa mieheni silmät näkemään kokonaisuuden ja että pystytään pelastamaan suhteemme ja että ennenkuin se tapahtuu saisin jonkinlaisen rauhan mieleeni ettei olisi niin tuskainen olo. Ja se lämmin pumpulitunne tuli heti.
Ei mulle ole väliä miksi sitä ihmiset haluaa kutsua, Jumalaksi tai joksikin muuksi. Mutta mulla ei ole mitään syytä epäillä sen olemassaoloa koska olen saanut kaiken mitä olen rukoillut tai nopeasti vastauksen eli tajunnut että miksi ei tapahtunutkaan niin kuin halusin vaan toinen tie olikin parempi vaikka itse luulin muuta.
Ja en ole mikään "hihhuli" enkä uskontokunnan edustaja, eikä tää perustu uskomiseen vaan omiin kokemuksiin siitä että tämä on ihan todellista.
t. ap
Simsalabim -nyt on kaikki kunnossa taas.
On tällä rukouksella voimaa, jee!!!!!!!!
mistään Jeesuksesta niin Jumala oli mulle ihan todellinen. Siksi en koe että mun tarvitsee uskoa tuolla tavalla kuin kristinusko opettaa. Ehkä nuo uhrikuolemat sun muut on Jumalan tapa puhutella joitain ihmisiä, niinkuin eri uskonnotkin toimii eri ihmisillä. Minulle ne on tavallaan "ylimääräistä sälää" joita en tarvitse suhteessa Jumalaani, eikä sen ole väliä kutsunko Jeesukseksi, Jumalaksi vai joksikin muuksi sitä voimaa, se on kuitenkin sama voima.
Mutta kiitokset kun välität.
t. ap
Jeesus on lähellä sinua. Kristinuskon ydinsanoma on se, että Jeesus, Jumalan Poika, on kuollut ristillä ihmisten syntien puolesta ja kolmantena päivänä ylösnoussut. Tämä on Jumalan pelastussuunnitelma syntistä ihmiskuntaa kohtaan, että joka sydämestään turvautuu Kristuksen uhrikuolemaan, saa syntinsä anteeksi ja pelastuu iankaikkiseen elämään. Jeesus seisoo ihmisen sydämen ovella ja kolkuttaa, joka avaa hänelle sydämensä oven, saa hänet sydämeensä asumaan. Mutta joka ei halua päästää Jeesusta sydämeensä, ei Herra tule sinne väkisin. Kristinuskon ydinsanoma on hyvin yksinkertainen. Tuohon perussanomaan uskotaan kaikissa kristillisissä seurakunnissa, vaikka joistakin käytänteistä ja opinkohdista eri näkemyksiä olisikin. Tuo sanoma yhdistää kaikkia kristittyjä.
Jeesus tuntee sinut ja tietää tilanteesi ja hätäsi. Rukoilen puolestasi, että Herra näyttää sinulle tien tästä eteen päin ja johdattaa asiasi niin kuin parasta on. Myös miehesi puolesta rukoilen. Jätämme asian kokonaan Jeesuksen käteen, mitä tahansa eteen tulisikin. Turvaa Jeesukseen ja anna ihan koko elämäsi hänen johdatettavakseen, ei vain tämä yksi asia, vaan jokainen elämäsi päivä. Kokemuksesta sanon, että parempaa rohkaisijaa ja rinnallakulkijaa ei ole kuin Jeesus Kristus.
Mieheni on kasvatettu ateistiksi ja pilkkasi uskovaisia höynäytetyiksi tyhmiksi jne. Mutta sitten vaikeassa elämänvaiheessa meni johonkin kokoukseen uskovaisen kaverinsa kanssa ja palasi sieltä uskoon tulleena ja ihan eri miehenä. Se vaan sitten ei kestänyt kuin jonkunaikaa, mutta sen jälkeen on uskonut Jumalaan kun jokin häntä siellä kosketti.
Rukoilen että koskettaisi taas, tuntuu olevan samalla tavalla hukassa tuo mies taas kuin silloin vuosia sitten.
t. ap
rukoilen puolestasi, ap. Mutta EN rukoile sinulle paskiaista, vaan rukoilen sinulle, että tapahtokaan Hänen tahtonsa niin maan ja taivaan päällä. Eli tapahtukoon niin, että sinä ja lapsesi voitte taas hyvin.
Anna lapset miehelle. Alkaa varmasti pian olla äitiä ikävä ja anelee sinua takaisin perheeseen.
Mies ei käytännössä voisi tehdä työtään ollenkaan. Mutta en voisi tehdä niin lapsilleni, koska olen heille tärkeämpi kuin mies. En halua että kokisivat minun hylänneen. Isän poissaoloa ei edes niin huomaa kun se on poissa niin paljon muutenkin töidensä takia ollut aina.
t. ap
Anna lapset miehelle. Alkaa varmasti pian olla äitiä ikävä ja anelee sinua takaisin perheeseen.
En oikein ymmärrä, miten pyydät rukoilemaan ja koet rukousten auttaneen, jos kiellät uskon?
Koska silloinhan sä olet uskossa, mutta et vaan tiedosta tai myönnä sitä?