Mitä teillä on yllänne kotona sisällä tällä ilmalla?
Itellä alkkarit ja kamala kulahtanut t-paita. Edes liivejä ei pysty pitämään. Tossa "esillä" on kuitenkin paremmat kesävaatteet, jos sattuu vaikka ovikello soimaan. Lapsosella pelkkä vaippa ja välillä ei sitäkään.
Olispa varaa ilmalämpöpumppuun =)
Kommentit (18)
niin et lapsella joko pikkarit,ellei sit riisu niitä ite pois ja mies boxerit jalassa ja itellä semmonen pitempi paituli/toppi jossa ei ole hihoi vaan naru menee kaulan ympäri. rintsikat ei tule kuuloonkaa ja melkees kaikki ikkunat ja ovet auki
meillä on ihan viileätä, vaikka 7. kerroksessa asutaankin peltikaton alla... outoa
minikokoinen hellemekko + bikinit, lapsella vaippa ja ohuin body, joka kaapista löytyi. Muita vaatteita ei olla tänään tarvittu, jos lämpenee liikaa niin viilennetään taas lisää, nyt on pari astetta vähemmän kuin ulkona.
Tosin monesti tänne tukahtuu siitä huolimatta.
munasillaan,munasillaan kohta kaikki on munasillaan
mutta jotenkin en kehtaa lapsen läsnäollessa.
ja ohuita puuvillamekkoja tai tunikoita. Osa sen verran lyhyitä etten kaupungille sellaista laittaisi pelkästään mutta kotona just hyvä. Ei alusvaatteita niin saa jalkovälikin vähän tuuletusta. Rintsikoitakaan en kotona käytä muutenkaan, turhaan painaisivat ja hiostaisivat
mutta jotenkin en kehtaa lapsen läsnäollessa.
mulla on tissiliivit ilman olis ihan öklöä vaikkei hirveesti roikukkaan niin silti hikoon just rintojen alta, sininen tunika ja kapri leggarit ihan ja tietysti alkkarit..
puolentoista tunnin kuluttua uimaan ihanaa, sille joka ihmettelit et missä muualla niin ei oikeesti viitsi tukahduttavissa julkisissa istuu, mielummin ootan ukon kotiin ja lähdetää kaikki yhdessä autolla lähimmälle ranalle on reilut 15 kilsaa kuitenkin ja itse en kuitenkaan pääse uimaan jos oon lasten kanssa yksin liikenteessä kun tota puoltoista vuotiasta on VAHDITTAVA kokoajan..
ja meillä taapero on nyt päikkiksillä
ja meil on läpivedon takia ihan suht siedettävää sisällä ja ison kattotuuletin lampun ansiosta =) onneksi hankin sen silloin kerran kun halvalla sain..
Mulla naruolkain toppi ja ohut hellemekkko (sellanen polvipituinen) + alkkarit. Ei sukkia eikä rintsikoita.
5kk ikäisellä pelkkä vaippa, ulos on pakko laittaa lyhythihainen body + hattu ja se on liiiikaa, ukko on ihan hikinen ja kärttyinen.
Taaperolla on puolestaan pelkät pikku kalsarit. Ulkona oli trikoo shortsit ja hihaton paita + hattu + sandaalit ja ukko oli ihan hiestä märkä ja kärttyisä kuin mikä.
Nyt sisällä ovat tyytyväisiä ja itselläkin on parempi olo.
Asutaan kerrostalon ylimmässä kerroksessa (kolmas), läpitalon kämppä. Keittiö ja makkarit ovat itäpuolella eli siellä on aamulla kuumaa, mutta sitten viilenee. Olkkari on yleensä kuuma kuin pätsi, koska tämä on puolestaan länsi puolella, mutta tänään on ollut suht siedettävää.
ALASTI TIETYSTI! KOKONAAN ALASTI .... JÄÄHDYTYSLAITE KÄY TÄYSILLÄ MUTTA HEIKKOA ON SENKIN TEHO ....
SITÄPAITSI OLEN MUULLOINKIN ALASTI KOTONA .... SUUREN OSAN AIKAA AINAKIN ....
on caprit ja t-paita, tosin meillä on ilmalämpöpumppu ja sisälämpö tällä hetkellä +23. Ulos mennessä meinaakin siten taju lähteä kun tuo kuuma ilma vyöryy vastaan.
ollaan alasti nyt kun lapset ei kotona viikkoon..ei meillä kotona muutenkaan onneksi ole kuuma muuta kuin vasta illalla ja yöllä..en tiedä mistä johtuu moinen..
Aurinko paistaa sisälle aamusta ilta kahdeksaan..mutta vasta kun aurinko ei paista on kämppä tosi hiostava:/
pelkkä naruolkaiminen hellemekko... olisin alasti, mutta vasta muutettu ja olkkarissa ei ole vielä verhoja ja naapurit tuossa ihan vastapäätä... :D