Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon SILIKONIRINNAT maksavat suomessa?

Vierailija
08.07.2010 |

Paljon SILIKONIRINNAT maksavat suomessa?

Onko joku leikkauttanut? Paljon tuli hintaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että onko hinta per. rinta vai yht. koko leikkaus molemmista rinnoista?

Vierailija
2/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsee samana päivänä kotiin jollei tule mitään komplikaatioita. Aluks rinnat tuntuu kovilta, mutta sitten ne pehmenee ja tuntuu ihan luonnollisilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tiedosta!

Vierailija
5/33 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuppp

Vierailija
6/33 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo käynyt leikkauksessa. Jos aihe kiinnostaa, niin tuolta löytyy kattavasti suomen kielellä tietoa.

http://silikonirinnat.fi/

Laatukirurgiassa otin. Hinta vähän päälle 3000 euroa sisältäen laadukkaat rintaimplantit. Olen n. 170 cm pitkä ja kooksi valiittiin 300cc pyöreät high profilen implantit. Laitettiin rintalihaksen alle, joten toipuminen pidempi, kuin jos oltaisiin rintalihaksen päälle asennettu. Näin tuli vaan luomun näköiset. Arpi ei näy yhtään, koska se on tosi pieni ja häviää rintapoimuun piiloon. Kävin leikkauksessa 6kk imetyksen lopettamisen jälkeen. Hyvät on.

Vierailija
7/33 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:23"]Olen jo käynyt leikkauksessa. Jos aihe kiinnostaa, niin tuolta löytyy kattavasti suomen kielellä tietoa.

http://silikonirinnat.fi/

Laatukirurgiassa otin. Hinta vähän päälle 3000 euroa sisältäen laadukkaat rintaimplantit. Olen n. 170 cm pitkä ja kooksi valiittiin 300cc pyöreät high profilen implantit. Laitettiin rintalihaksen alle, joten toipuminen pidempi, kuin jos oltaisiin rintalihaksen päälle asennettu. Näin tuli vaan luomun näköiset. Arpi ei näy yhtään, koska se on tosi pieni ja häviää rintapoimuun piiloon. Kävin leikkauksessa 6kk imetyksen lopettamisen jälkeen. Hyvät on.

[/quote]

Saako kuvaa?

Vierailija
8/33 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit ovat suomessa, kannattaa mennä viroon kun siellä puolet halvempaa ja tulokset on nykypäivänä ihan samaa tasoa kuin muuallakin. Minä kävin siellä tiina jylhän kautta suurennoksessa, kustannukseksi tuli noin 4000€, suomessa tyyliin 8000?

Vierailija
9/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
10/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonin muodosta jne. joskus noita hintoja katselin klikoitten sivuilta ja muistaakseni siinä 4000-5000 euron pintaan ne oli.

Vierailija
12/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä tällainen hinta. Tallinnassa n. 3000 euron luokkaa. Olen itse ajatellut mennä Ruotsin puolelle korjauttamaan rintani: hinta jää noiden väliin ja jälki näyttää olevan parempaa kuin Suomessa. Lisäksi käytetyt implantit usein parempia.

Vierailija
13/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen. Lähes kaikilla klinikoilla on hinnastot netissä tai antavat tarjouksen spostitse.

Vierailija
14/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvisi sekin, miksi elintenluovutukseen on käytännössä pakko nykyään. Kysyntä on niin kova.

Vierailija
15/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asiaa pyöritelly....Saitko minkälaisen "takuun" rinnoille?

nim.rinnaton

Vierailija
16/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittosuolaa?

Miltä tuntuu kädessä? Onko kovat, luonnolliset, riippuuko materiaalista, leikkaajasta, tavasta?

Voivatko rikkoutua?

Miten mammografia?

Vierailija
17/33 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintoihin mitään erityistä takuuta tullut (kapselitakuun voi ostaa erikseen), mutta toki jos leikkauksessa menee jotain oikeasti pieleen, niin kirurgi korjaa. Ainakin Asko kuulostaa parille korjanneen (ilmaiseksi), jos esimerkiksi implantti on jäänyt hurjan irtonaiseksi. Vaikka se ei ole täysin kirurgista kiinni, vaan myös ihmisen henkilökohtaisista ominaisuuksista.

Nämä implantit eivät ole keittosuolaa, ei niitä käsittääkseni Suomessa käytetä. Silikoni ei ole juoksevaa eli se ei rikkoontuessaan valu mihinkään. Ja rikkoontuminen on käytännössä mahdotonta, implantit ovat todella kestävät.

Luonnolliset? En usko, että mitkään rintaimplantit näyttäisivät ja tuntuisivat täysin luonnollisilta. Se asia on hyväksyttävä. Implantteja on kuitenkin monenlaisia, pehmeämpiä ja kovempia, pyöreitä ja anatomisia (pisaran mallisia). Minulla on anatomiset, jotka siis ovat noita pyöreitä kovempia (eihän se rinnan malli pysyisi, jos olisi "löysä"). Valitettavasti en tiedä, kuinka aidolta nää tuntuu, kun minulla ei ole ollut koskaan luomurintoja, joihin verrata ;) Olen tän vuoden aikana ollut kerran sellaisen miehen kanssa sängyssä, joka ei implanteista tiedä ja hän ei huomannut mitään.

Olen ollut tyytyväinen. Kokoni ei ole mikään iso (75C nyt), mutta täydellisen optimi minulle.

http://www.sairaalakl.fi/contents/artikkelit/rintaimplantit.html

Vierailija
18/33 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Kohta rahat kasassa leikkaukseen, mutta en ole vielä päättänyt että kenelle menen leikattavaksi.

Olen nyt aa. Voinkohan saada C-kupin tissit? Mulle kelpaisi vaikka F, mutta turha haaveilla....:D

Vierailija
19/33 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppppppp

Vierailija
20/33 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli Eiran sair. hinta arvio. Kävin Tallinnassa Lookin kautta huhtikuun alussa. Koknaiskulut kuvauksineen, matkoineen 4000