G: ulkomaalainen mies jos on niin minkämaalainen?
Kommentit (35)
Täyttä kultaa minulle ja lapsilleni
Eli lapset ovat kyllä ihan meidän yhteisiä, kun tuli noin omahyväisesti kirjoitettua tuohon aiempaan viestiin vahingossa ;)
Minullakin on ollut huono tuuri suomalaisten miesten kanssa eikä heistä ole paljoa hyvää sanottavaa. Ne ulkomaalaiset, joita olen tapaillut tai joiden kanssa olen ollut parisuhteessa ovat kaikki olleet "hyviä miehiä".
En kerro maata tarkalleen ottaen, mutta jostain sieltä afrikasta... ;)
seurustellut hollantilaisen, englantilaisen sekä irlantilaisen kanssa, mutta paras löytyi kuitenkin Suomesta!
ja itsekin asun Itävallassa. Ihana mies kaikinpuolin :)
Jos sinulla henkilökohtaisesti on ollut kokemuksia ainoastaan naisia hakkaavista suomalaismiehistä, niin pitääkö yleistää kokemasi koskemaan kaikkia suomalaismiehiä?
T. 20 vuotta Ruotsissa asunut ja siellä myös syntynyt
Ero juoppoihin ja vaimoaan hakkaaviin suomalaismiehiin kuin yöllä ja päivällä! Ruotsalaiset ovat sivistyneitä, paremmat käytöstavat, terveempi itsetunto jne. jne. Ei ole ollut kertaakaan ikävä Suomea ja suomalaisjuntteja tämän 12 vuoden Ruotsissa asumisen aikana! Jos suomalaismiehet hankkivat puolison ulkomailta, he hankkivat poikkeuksetta sellaisen jota voivat alistaa seksuaalisesti (nuori vaimo Thaimaasta tai Venäjältä).
En kerro maata tarkalleen ottaen, mutta jostain sieltä afrikasta... ;)
HAHHAHHAHHAA somali.
gruusialainen eli georgialainen enkä voisi tyytyväisempi olla!
Täyttä kultaa minulle ja lapsilleni