Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin viinan seksiin.

Vierailija
08.07.2010 |

Heippa vaihdoin viinan seksiin.Ollaan nyt naiskenteltu puolisenvuotta kuin kanit,Lapsetovat jo maailmalla.

Joo näin kävi olemme harrastaneet kaksin vaikka minkälaista seksiä, olemme käyneet seksiliikkeessäkin hakemassa aikuisten leluja.

Kerroin kavereilleni asiasta kun kysyivät saunaillassa miksi ei viina maita. He sanoivat minua idiootiksi,voi vittu mikä lälläri.

Yhdelle ihmiselle kun kerroin lähes kaiken seksiasioistani sanoi minua seksiaddiksi, tarkoitta kuulemma seksiriipuvuutta.Mitä vikaa tässä nyt on elämä on ihanaa ilman viinaa eikä seksistä tule krapulaa ja kehokin voi hyvin mitä pahaa tässä nyt on?. OLen sitten mitä olen mutta elämä tuntuu mukavammalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä päätös, viinan juonnista joutuu kärsimään sivulliset ja se tekee kurjan olon kaikille. Sitä paitsi, seksi on yksi parhaista asioista mitä voi olla. Jos kumpikin tykkää, niin ei kai siinä mitään ongelmaa silloin ole. Mutta jos seksi alkaa haitata muuta elämää, ja menee oikeasti addiktioksi, sitten voi todeta että on koukussa kaikkeen mielihyvää tuottaviin asioihin.

Itsekkin aikaisemmin tykkäsin seksistä aivan valtavasti, ja aloin miettimään olen siihen jopa koukussa, no ei se minulle ole koskaan mitään pakkomielteitä aiheuttanut. Nyt tilanne on sellainen että olen joutunut vähentämään seksin harrastamista toisen osapuolen vuoksi. Ja kyllä minä kaipaan sitä kanittelua, en sille mitään voi. Että nauti/nauttikaa seksistä, välillä voi olla kuivia kausia, niin onpahan sitten mitä muistella :)

Vierailija
2/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viinaa voi läträtä kokonaisen päivän. Siksi viina on terveellisempää, koska pääsee stressistä eroon pitemmäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan tissuttelevilla on vähemmän potenssiongelmia kuin absolutisteilla.

Mielestäni ei ole mitään parempaa kuin kunnon seksisession jälkeen palkita itsensä kylmällä olulla tai lonkerolla. Kerran kuussa tulee vedettyä vähän enemmän viinaa ja sitten krapulapanetus onkin sitä luokkaa, että muija saa 3-4 panoa/päivä.

Vierailija
4/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kavereilleni asiasta kun kysyivät saunaillassa miksi ei viina maita. He sanoivat minua idiootiksi,voi vittu mikä lälläri.

Yhdelle ihmiselle kun kerroin lähes kaiken seksiasioistani sanoi minua seksiaddiksi, tarkoitta kuulemma seksiriipuvuutta.Mitä vikaa tässä nyt on elämä on ihanaa ilman viinaa eikä seksistä tule krapulaa ja kehokin voi hyvin mitä pahaa tässä nyt on?. OLen sitten mitä olen mutta elämä tuntuu mukavammalta.

Miten naiset tuntee välttämättömäksi velvollisuudekseen kertoa tällaiset intiimit asiansa kavereilleen? Minä en ole vielä tätäkään asiaa ymmärtänyt.

Naisilla taitaa olla paljon enemmän ailahteluita myös seksin himon saralla. Oisko tässä nyt käynyt niin, että aallon huippu on saavutettu. Onkohan AP:llä ollut suuriakin ongelmia alkoholin kanssa, kun seksi on sen vuoksi tukahtunut?

M34

Vierailija
5/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on nainen? En tullut edes ajatelleeksi, oletin ilman muuta että on mies.

-3

Miten naiset tuntee välttämättömäksi velvollisuudekseen kertoa tällaiset intiimit asiansa kavereilleen? Minä en ole vielä tätäkään asiaa ymmärtänyt.

Naisilla taitaa olla paljon enemmän ailahteluita myös seksin himon saralla. Oisko tässä nyt käynyt niin, että aallon huippu on saavutettu. Onkohan AP:llä ollut suuriakin ongelmia alkoholin kanssa, kun seksi on sen vuoksi tukahtunut?

M34

Vierailija
6/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan tietää. :-)

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän