Onko kalju seksikäs miehellä?
Oikeasti? Siis onhan selvää, että se on parempi kuin muuta hius siellä täällä, mutta sellainen vaalea "uroskalju"...yak!
Kommentit (44)
ja jos hiukset on niinku pelle hermannilla tyyliin niin silloin on parenpi että leikkaa kaljuksi.
kyllä se kalju on ihan sexy..ja riippuu todellakin pään muodosta et sopiiko.kaikille ei sovi.
Onko tukka miehellä seksikäs? Niinpä. Riippuu miehestä.
Sanotaanko näin, että näin tänään töissä todella komean miehen ja ihmettelin, miten uusi työntekijä tuntee paikat niin hyvin. Myöhemmin tajusin, että se olikin se karsean näköinen työkaverini, jota en ollut tähän asti koskaan katsonut sadasosasekuntia pitempään, mutta oli nyt lomalla ajanut päänsä kaljuksi.
Ei ole! Mutta ei kalju toisaalta automaattisesti tee miehestä rumaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaljuus on out ja en kyllä itse katsoisikaan kaljuihin päin. Suomi on ikävä kyllä täynnä näitä munapäitä, joita ei toisistaan erota.
Sun pitää sitten hakea muualta.
Vierailija kirjoitti:
Myös Veeti Kalliolla on seksikäs http://www.piikkikasvi.fi/images/Veeti_big.jpg .
Ei tuo linkki toimi. En usko että on seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Veeti Kalliolla on seksikäs http://www.piikkikasvi.fi/images/Veeti_big.jpg .
Ei tuo linkki toimi. En usko että on seksikäs.
Hieman vanha ketju joten ei ihme ;)
Riippuu tietenkin miehestä. Mutta jos mies on oikeasti todella komea, on ihan sama onko kalju vai pitkä poninhäntä tai jotain siltä väliltä.
Ei ole. Lyhyt tukka paras miehellä.
mä olen kalju mies ja mulle kalju sopii sen on mulle moni nainen ja myös mies puoliset kaverit sanonu joillekki se tosiaan sopii joillekki ei
Yäk. Ei sovi kellekään. Perse tyynyllä.
Joillekin miehille sopii pelkästään kalju. Kun nähnyt heidät jossain nuorempana hiusten kanssa, niin tulee välitön ällötysreaktio, ei vaan sovi.
Hyi. Ei kiinnosta kaljut miehet.
Hiukset miehellä seksikkäät. Varsinkin vähän pidemmät, ei mikään sänki.
Minä olen aina pitänyt kaljuista miehistä. Kaikille se ei tosin sovi, täytyy olla aika miehekkäät kasvonpiirteet. Plussana on se ettei kalju mies käytä kaiken maailman geelejä ja hiuslakkoja, jotka itselle on ainakin ihan turn off jo hajun puolesta.
Kalju mies jolla kunnon rintakarvat ym.
Seksikkäämpää ei ole!
Kyllä toisille sopii ja toisille ei kuten kaikissa hiustyyleissä.
Rohkaisen kyllä kaikkia miehiä joilla alkaa hiusraja vetäytymään tai ohenemaan ajamaan kaikki pois.
Todella pieni osa miehistä ajelee jonkun ideologian takia kaljuksi. Suurimmalle osalle varsinkin kesällä kun hikoilee nahkanuppi on mukavampi ja siistimpi.