Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup!mitä vaatemerkkejä toivotte suomeen?

Vierailija
07.07.2010 |

Hei!

Suunnittelen vaatekaupan avaamista lähivuosina pk-seudulle.

Liikkeeseen tulee naisten, miesten ja lasten vaatteita.

Haluaisin nyt kuulla teidän mielipiteitä/toivomuksia vaatemerkeistä mitä toivoisitte Suomeen.

Myös vaatetyylistä.

Eniten toivoisin mielipiteitä lastenvaate merkeistä.

Naisten ja miesten vaatteista olen jo luonut jonkin verran yhteyksiä, mutta kaikki toivomukset otetaan huomioon.

Suomessa on kova kilpailu keski hintaisista vaatteista, joten tämän takia haluan kerätä mahdollisimman paljon kuluttajien mielipiteitä mitä Suomesta puuttuu.

Vastata voit minulle tähän ketjuun tai sähköpostiini: muotiamaailmalta(at)yahoo.com

Suuret kiitokset ja oikein hyvää kesää!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria's Secret

Naistenvaatteista espanjalainen Desigual.

Vierailija
2/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin haluta Marks & Spencerin vaatteet takaisin Suomen markkinoille. Alusvaatteet oli tosi hyviä ja lastenvaatteet kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun keski-euroopassa ja desigual on super. Ostan sita paljon. Jos sita ei saa suomesta viela niin ehdottomasti!

Lisaksi Yumi ja I saw it first tyyppiset on kivoja.

Vierailija
4/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tosin taitaa saada Helsingin Stokkalta (tai muualta Helsingistä, emme asu siellä)? Etenkin lastenvaatteet on tosi kivoja. Samaten tykkään tyttöjeni kanssa Agatha Ruiz de la Pradan lastenvaatteista. Itselleni tykkään Custo Barcelonan vaatteista, ovat vähän kuin Desigualin mutta joku hauska erilainen twist niissä on. Manoushilla on kivoja myös. Klassisemmista DKNY Jeans ja Moschino Jeans. Ja Alice San Diegon mekot, voisin ostaa ne kaikki. Nämä nyt oli minulle mieluisia, mutta näitä kaikkia ei ainakaan saa Suomesta.

Vierailija
5/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania!!! Ostin just kasan mun tytoille alennusmyynnista.

t. edellinen

Vierailija
6/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana kauppa, mutta voitkohan niitä saada...

Vierailija
7/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obaibi ja Fred&Ginger

en tieda saako jo suomesta.

Vierailija
8/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi ettet voi varmaan voi tilata Heman lasten vaatteita, kun se on oma ketjunsa.. halpoja, kivan nakoisia ja laatu ihan ok (hintaan nahden).

Vierailija
9/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnyt niitä vaatteita ja olivat ihania :)

Vierailija
10/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mark&spencer myös.

Olisikin enemmän kuin tervetullut joku uusi perushintainen kauppa suomeen. Tuntuu, että joka lapsella on saman sisältöinen vaatekaappi :/

Vierailija
11/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa ja Belgiassa.

Kivoja ja edullisia lastenvaatteita (h&m hintataso) ja mun mielesta laatu tosiaan hintaan nahden hyva.

Muutenkin Hemasta loytyy aina kaikkea pikkukamaa mita ilman ei voi tulla toimeen :-D...

Vierailija
12/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa ja Belgiassa. Kivoja ja edullisia lastenvaatteita (h&m hintataso) ja mun mielesta laatu tosiaan hintaan nahden hyva. Muutenkin Hemasta loytyy aina kaikkea pikkukamaa mita ilman ei voi tulla toimeen :-D...

Ja kuinka ollakaan, eräs ystäväni on Hollannissa työkomennuksella. Saattapa tulla ikävä häntä lähiaikoina ;)

Vierailija
13/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin erityisesti Ianan junior-mallistoa (3-14 vuotiaille). :)

Vierailija
14/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niistä joita ei Suomesta jo saa, koska tuksin pystyt kilpailemaan hinnalla jossain GANT:ssa jne.

Gap, Gymboree, Oshkosh, Next, Petit Patapon, Obaibi (Ranska) ja italialainen IANA.

Minäkin arvostaisin kaikilla merkeillä isompien lasten mallistoista, koska esim. H&M yms. tarjoaa mitä kauneimpia lastenvaatteita vauvoille, samoin kalliiden merkkien tarjonta vauvoille on huippua.

Sitten kun ylittyy 122 cm on ketjujen tarjonta ihan kamalaa ja maailma huippubrändien tarjonta taas liikaa mekko ja nilkkasukat -linjaa. Näin kärjistetysti. Lisäksi hinta on tietenkin sellainen, että kuvataidepäivänä ei houkuta laittaa ekaluokkalaiselle yli 100 e neuletta päälle, koska riski siihen, että se on maalissa iltapäivällä on ei vain ehkä vaan todennäköinen :(

Esim. kolmelta viimeksi mainitsemaltani saa ihania vaatteita kohtuuhinnalla - ei vauvoja, ei liian fiinejä suomalaiseen koulukäyttöön eikä pikku-lolitoja - vaan kivoja perusvaatteita!

Vierailija
15/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoista kamaa, tai ehkä jopa huonompilaatuista.

Gap:n vaatteita tuskin myydään muualla kuin heidän omissa liikkeissään, vai olenko väärässä?

Itse tykkään seuraavista lasten merkeistä: Catimini, Timberland, Cyrillus, Elle ja sitten se yksi merkki jonka symbolina on terrieri vaan en saa merkin nimeä mieleeni

Vierailija
16/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä merkki on ikävä kyllä hävinnyt Suomesta, oli takavuosina sekä naisten että lasten versiona Kämpissä sekä Forumissa, myös Kehä 3:n Outletissä. Mukavia. liekö Tanskalainen merkki. Olen kysellyt pienemmistä hyvinvarustetuista liikkeistä, jotka myy esim. Part Two:ta yms, eivät tienneet, tuleeko takaisin ja onko missään muualla kun pk-seudulla enää ketään myymässä sitä merkkiä. Itselläni pari paitaa jäljellä sarjaa "en luovu ennen kun hajoaa";) koska kestävät ja hivenen erilaista mallia kun muu sarjatuotanto.

Vierailija
17/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania!

Vierailija
18/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odd Molly. Vai saako sitä jo?

Vierailija
19/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoista kamaa, tai ehkä jopa huonompilaatuista. Gap:n vaatteita tuskin myydään muualla kuin heidän omissa liikkeissään, vai olenko väärässä? Itse tykkään seuraavista lasten merkeistä: Catimini, Timberland, Cyrillus, Elle ja sitten se yksi merkki jonka symbolina on terrieri vaan en saa merkin nimeä mieleeni

Myi Sokos joskus 1990-luvun lopussa. Se oli tosi kivaa! Mulla on vieläkin pari ajatonta neuletta, jotka on ostettu Tapiolan Sokokselta aikanaan. Oli tosin aika kallista silloin. En tiedä miksi loppui, voi olla just lisenssin loppuminen ja/tai kohtuuton kallistuminen.

Outoa, kun GAP on niin perusjuttu USA:ssa ja rinnastetaan työmarkkinoilla McDonalds minimipalkkasektoriin.

Vierailija
20/22 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ovat edullisia vaatteita. Mutta se merkki loppui Suomessa, kun Sokos ylihinnoitteli sen.

Olin itse ollut pari vuotta aiemmin Jenkeissä vuoden, ennen kuin Sokos alkoi myydä GAP:ia. Olin aivan innoissani, kun näin GAP;n ekat vaatteet Sokoksella. Muistan vieläkin sen pöyristyksen tunteen, mikä tuli, kun katsoin ensimmäistä hintalappua. Olin tottunut, että GAP on halpa ja laadukas merkki. Sokos yritti selkeästi tehdä siitä jotain sellaista merkkiä kuin vaikkapa Jackpot tai InWear hinnoittelemalla vaatteet samalle tasolle. Pieleen meni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi