Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan nyt on, olin tukehtua nauruun puhelimessa (ov)

Vierailija
07.07.2010 |

Anopilla on iso panic menossa, oli nähnyt jonkun elukan möyrivän puutarhassaan ensin perunamaassa ja sitten tomaattipenkissä. Tyypillistä anoppia on, että kun on yksin kotonaan, soittaa meille. Keskustelu meni suurinpiirtein näin alkuhöpinöiden jälkeen.

Anoppi: Täällä on joku eläin puutarhassa, se sotkee koko kasvimaan, kaivoi perunoita ja tomaatteja!

Mä: Öööh, siis eläin, millainen eläin, jonkun koirako?

A: ei, ei ollut koira, joku pienempi ja matalampi eläin ja kovasti kaivoi. Eikä ollut kissakaan, ei takuulla.

M: minkävärinen?

A: en minä nähnyt, harmaalta näytti, sellainen pieni ja matala (tauko,rykii ja yskii), nooh, mitä ne nyt on niissä muumeissa.... näytti ihan siltä kun nousi seisomaan

M: ????

A: no, ne, ne mitä ne nyt on...

M: ????

A: no, ne valkoiset KIKKELINNÄKÖISET, JOILLA ON KÄDET!!! Että meillä on nyt sellainen tuolla pellossa ja kovasti se touhuaa, multa oikein pöllyää että SUN PITÄÄ TULLA TÄNNE NYT HETI, NYT SE NOUSI SEISOMAAN JA JOTENKIN NUUHKII!

Tässä vaiheessa olin jo aivan hervoton ja näin sieluni silmin valkoisen, kädellisen mulkun tonkimassa anopin tomaattiviljelmää. Varmaan anopikin ajatteli samaa: on kutsumassa mua pellossa seisovan kädellisen mulkun vuoksi kiireesti kotiinsa.

En voinu sanoa enää sanaakaan, oli pakko pistää puhelu poikki. Pikainen arvaus "valkoisesta kikkelistä" on minkki tai lumikko, tosin lumikko ei kai ole ihan valkea kesäisin, minkki voi olla harmaa jos ei ole villiminkki. Juu ja anoppi on absolutisti, ellei se sitten ollut syönyt jotain huumesieniä.

En tiedä pystynkö seuraavan kerran kohtaamaan anoppia nauramatta vedet silmissä. Pakko kumminkin soittaa varmaan illemmalla, selviskö asia.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiseltään kuulostaa siltä, että naapurin jackrusseli on karannut. Meidän rakastaa porkkanoita ja kaiva aylös maasta jos silmä vältää.

Vierailija
42/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*repskops* isoon tyyliin! AP oot paras! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattivatti tomaattimaalla!

Mainio :)

Vierailija
44/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumikko on valkoinen myös kesäisin

no ei ole ainkaan sen mukaan mitä minä tiedän... :D kyllä siitä ruskea tulee selkäpuolelta kesäksi, maha valkoinen.

Vierailija
45/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista milloin viimeksi oisin nauranu näin et mahaan sattuu ;)

Vierailija
46/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattanut yhtään.

Vierailija
47/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen kädellinen mulkku = kuka tahansa suomalainen mies ;o)

Vierailija
49/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D *kops* :D :D :D

No selvisikö se asia?

*pyyhkii silmiä* Hooh.

Vierailija
50/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mikä se kasvimaata mylläsi vai oliko ollu yhtään mitään??

Vierailija
52/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi aamulla äitinsä luona ja kyllä siellä on jotain kaivettu perunamaalla ja tomaattipenkissä saunan seinustalla, ja sinne oli kaivettu isompikin reikä ikäänkun joku olis menny saunan alle. Meillä on nyt ollu aika vilkas aamu kun lapset on googlailleet valkoisia eläimiä ja yrittäneet tunnistaa, mikä se olis voinu olla.

Olisittepa nähneet miehen ilmeen kun kerroin sille anopin luonnehdinnan näkemästään! Sen mielestä ei ollu ollenkaan huvittavaa, eikä ymmärtäny mun hysteriaa.

Anoppi pysyy tiukasti väitteessään "valkoisesta" (kikkelinnäköisestä!!!) ja aika todennäköistä on, että kyseessä vois olla lumikko tai minkki paitsi että luonnossa elävä villiminkki ei ole valkoinen eikä edes harmaa. En tiä nyt sitten pitäiskö lähteä tänään anopille kylään jos vaikka näkisin sen ihmeolennon ominkin silmin kun nyt näyttäs siltä että sillä voi olla pysyvämpikin olinpaikka saunan alla.

En kyllä tiä kestänkö puhua nauramatta anopin kanssa aiheesta "saunan alla asuu valkoinen kikkelinäköinen, joka nousee seisomaan ja ikäänkuin nuuhkii".

Vierailija
53/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tonkii kasvimaalle koloja : ) On valkoinen myös näin kesällä, pieni ja pitkulainen juu.

Se on myös hyvä kaveri sillä syö hiiriä ja myyriä ja on muuten rauhoitettukkin

Vierailija
54/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otathan videokameran mukaan, mäkin haluan nähdä sen! :D

Vierailija
55/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tonkii kasvimaalle koloja : ) On valkoinen myös näin kesällä, pieni ja pitkulainen juu.

Anoppi touhotti että saunan kivijalan viereen on syntynyt syvä kolo ja mies selitti samaa. Voisko se asua siellä ja mitä tapahtuu jos kolon tukkii? t. ap

Vierailija
56/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on albiino. Koska normaalit lumikot vaihtavat kesäksi ruskean turkin (suojaväri).

Vierailija
57/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
58/60 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi entinen poikaystäväni vuodelta -96!

Vierailija
59/60 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin liian vanha.

Vierailija
60/60 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen kädellinen mulkku: selvästi entinen poikaystäväni vuodelta -96!

Ja tämähän sama vitsi oli parikin kertaa siinä puoli vuotta vanhassa ketjussa. Toisto on opintojen äiti, mutta komiikan kirous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän