Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan nyt on, olin tukehtua nauruun puhelimessa (ov)

Vierailija
07.07.2010 |

Anopilla on iso panic menossa, oli nähnyt jonkun elukan möyrivän puutarhassaan ensin perunamaassa ja sitten tomaattipenkissä. Tyypillistä anoppia on, että kun on yksin kotonaan, soittaa meille. Keskustelu meni suurinpiirtein näin alkuhöpinöiden jälkeen.

Anoppi: Täällä on joku eläin puutarhassa, se sotkee koko kasvimaan, kaivoi perunoita ja tomaatteja!

Mä: Öööh, siis eläin, millainen eläin, jonkun koirako?

A: ei, ei ollut koira, joku pienempi ja matalampi eläin ja kovasti kaivoi. Eikä ollut kissakaan, ei takuulla.

M: minkävärinen?

A: en minä nähnyt, harmaalta näytti, sellainen pieni ja matala (tauko,rykii ja yskii), nooh, mitä ne nyt on niissä muumeissa.... näytti ihan siltä kun nousi seisomaan

M: ????

A: no, ne, ne mitä ne nyt on...

M: ????

A: no, ne valkoiset KIKKELINNÄKÖISET, JOILLA ON KÄDET!!! Että meillä on nyt sellainen tuolla pellossa ja kovasti se touhuaa, multa oikein pöllyää että SUN PITÄÄ TULLA TÄNNE NYT HETI, NYT SE NOUSI SEISOMAAN JA JOTENKIN NUUHKII!

Tässä vaiheessa olin jo aivan hervoton ja näin sieluni silmin valkoisen, kädellisen mulkun tonkimassa anopin tomaattiviljelmää. Varmaan anopikin ajatteli samaa: on kutsumassa mua pellossa seisovan kädellisen mulkun vuoksi kiireesti kotiinsa.

En voinu sanoa enää sanaakaan, oli pakko pistää puhelu poikki. Pikainen arvaus "valkoisesta kikkelistä" on minkki tai lumikko, tosin lumikko ei kai ole ihan valkea kesäisin, minkki voi olla harmaa jos ei ole villiminkki. Juu ja anoppi on absolutisti, ellei se sitten ollut syönyt jotain huumesieniä.

En tiedä pystynkö seuraavan kerran kohtaamaan anoppia nauramatta vedet silmissä. Pakko kumminkin soittaa varmaan illemmalla, selviskö asia.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. pienpetoihin erikoistunut biologi

lumikko on valkoinen myös kesäisin

Vierailija
22/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti, tulee kohta pissat housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten anoppisi yhtään hupaisampi enää osaisi olla :DD Noh, en itsekään haluaisi mitään valkoista, kädellistä jättikikkeliä perunapenkkiäni kaivelemaan :D

Vierailija
24/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalin-tilaltaan pois pervoimman jäsenensä ja nyt se on löytäny tiensä anoppisi kasvimaalle, jossa se jatkaa rietasta elämäänsä kuin ei mitään olis koskaan tapahtunutkaan. JA SÄ VAAN NAURAT! MIETI JOS UKKONEN TULEE: SE PERVO HATTIVATTI SÄHKÖISTYY JA TEKEE ANOPIN TOMAATTIVILJELMÄSTÄ PERVOKETSUPPIA! Mee äkkiä pelastamaan anoppi ja sen tomaatit pinteestä, kuuletko!?

Vierailija
25/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en itsekään haluaisi mitään valkoista, kädellistä jättikikkeliä perunapenkkiäni kaivelemaan :D

Vierailija
26/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hattivatteja dildoiksi.

Vierailija
29/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellossa? Ja sieltä maasta joku niitä kaivelee?

Vierailija
30/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen kädelinen mulkku = mun exä

Vierailija
31/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häipyvät. Ja tänään on tosiaan ollut aika lailla ukkosta ilmassa.

Anoppiparka.

Vierailija
34/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö? ;D

Noh, en itsekään haluaisi mitään valkoista, kädellistä jättikikkeliä perunapenkkiäni kaivelemaan :D

Vierailija
35/60 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lopettaa ääneen kikattamista ja kohta herää varmaan mies ja lapsikin... :DDDDDDDDDD

Vierailija
36/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan nauraa?

Vierailija
37/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dementian oireisiin valkoisten kädellisten mulkkujen näkeminen?

Kaikki vaan nauraa?

Vierailija
38/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistava juttu. Kiitos päivän nauruista. Nyt voin mennä hymy huulilla nukkumaan. :DD

Vierailija
39/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän mielestä se näytti kondomilaumalta.. Kieroutunut mielikuvitus vanhemmalla sukupolvella. :D

Kun mies onnistuu valkkaamaan itselleen hattivattimukin, hän saa välittömästi kuittia kortsu-jartsu -jutusta...

Ette ehkä halua tietää enempää ;-)

Vierailija
40/60 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän