Minkä ihmeen takia kaikkien pitäisi rakastaa kesää??
Heti kun sanot ettet tykkää kuumasta niin olet NIIN outo ihminen...Talvesta ja syksystä saa kyllä rutista,mutta kesästä ei..yök!!!Riittäs jo nää kauheet helteet
Kommentit (32)
-20 asteen pakkanen on helvetn paljon ärsyttävämpää kuin helle ! rakastan kesää :)
kesää täällä suomessa on niin vähän ja sekin yleensä melko vähälumista, niin siitäkin pitää kitistä. Syksyä, talvea ja kevättä on sitten riittämiin; siis sitä "ihanaa" paskaloskaa, pimeäää märkää ja kylmää.
Samaa mieltä olen kyllä kanssasi siitä, että talvi on pitkä ja pimeä.
tai etenkään tästä kuumuudesta. Mua ärsyttää nuo ainaiset "miten voitte olla sisällä tällä ilmalla" -kommentit. Onko niin vaikea ymmärtää että kaikki ei halua istua jossain auringossa paahtumassa.
tai etenkään tästä kuumuudesta. Mua ärsyttää nuo ainaiset "miten voitte olla sisällä tällä ilmalla" -kommentit. Onko niin vaikea ymmärtää että kaikki ei halua istua jossain auringossa paahtumassa.
ja paarmat pure, tulee miljardien hyttysarmeija, joka yrittää imeä sut kuoliaaksi =D Kesä on oikeastaan suht. peestä.
voi talvella aina lisätä sään mukaan, vaatteiden vähentämisessä sen sijaan tulee aika äkkiä raja vastaan. Osittain nautinkin lämpimistä ilmoista ja kesästä mutta toisaalta taas en niinkään...
kun salilla on järkyttävän kuuma ja tuntuu että lipsahtaa laitteista lattialle kun on niin hiestä märkä ;)
kesää täällä suomessa on niin vähän ja sekin yleensä melko vähälumista, niin siitäkin pitää kitistä. Syksyä, talvea ja kevättä on sitten riittämiin; siis sitä "ihanaa" paskaloskaa, pimeäää märkää ja kylmää.