Lue keskustelun säännöt.
Tekis mieli mennä hakeen sairauslomaa!!! Pää hajoo!!!
07.07.2010 |
Voi v.... kun ottaa päähän ja ahdistaa ja itkettää ja mikään ei huvita ja silti on kaikki tehtävä, miten tästä pääsee eroon tästä olotilasta, odottamalla vai, kyllä se siitä...
kotona kaikki on sitä samaa paskaa ja raatamista ja passaamista ja kotitöitä YKSIN! Töissä kaikk ion sitä samaa paskaa ja työilmapiiri alkaa olla täällä aika kauhee, mua ahdistaa ja paniikkikohtauksia tulee ja menee mutta,
eihän se ole mikään syy jäädä saikulle, kun mikään paikka ei oo poikki ja pystyy kävelemään ja kädet toimii.
Mä en käsitä mihin tilaan asti tässä pitää joutua että kehtaa mennä lääkäriin, tai että kehtaa sanoa töissä että sori, pää ei kestä enää. =(
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä se siitä, milloin ollut lomaa? Jaksaisitko seuraavaan lomaan asti ja viikonloputhan voi levätä. Kotona otat nyt iisimmin ja lapsille valmisruokaa ja kotityöt teet sitten kun jaksat. Jos oikein paha olo ja ahdistus on niin lääkäriin ja sitten lääkitystä tukemaan uupumista. Loma olisi paras palautumiskeino nyt kyllä mutta jos sitä ei ole niin muut vaihtoehdot. Itse olen ollut sairaslomalla uupumuksesta ja kaikki kyllä ymmärtää että joskus on rankkaa! Me ollaan ihmisiä, ei koneita!!