onko kokemusta tyrä leikkauksesta? ov
eli tilanne on tämä, pojalle oli tullut nivustyrä kun olin. 1 kk ja se sitten aika pian siitä hävisi, nyt poika on 1 v ja lääkäri sanoi mulle, että pitää silti leikata vaikka sitä ei näy, mielestäni ei siinä ole mitään järkeä... olenko väärässä? onko kokemuksia?
Kommentit (7)
mutta nukutuksesta. Meillä on kaksi pientä nukutettu Ruusulassa yhteensä kolme kertaa ja hyvin on lapsilla mennyt. Nukutus tosin näyttää aika pahalta (ei näytä siltä, että nukkuisi vaan vähän kuolleelta). Mutkin tuli kiltti hoitaja kädestä pitäen viemään kahville :-), joten äitikin hoidettiin.
poika leikattiin 2 kk ikäisenä ja hyvin kaikki meni.
joutui olemaan yön sairaalassa ja aamulla päästiin kotiin.
kyseessä on päiväkirurginen toimenpide. Toipuminen oli varsin nopeaa. Nivustyrä ei tosiaan häviä mihinkään eli kyllä se on leikattava jossakin vaiheessa kuitenkin. Oma poikani on jo 7-v eikä edes leikkaushaavaa enää huomaa.
jotenkin vaan pelottaa että se herää kesken leikkauksen, tai tunteekin,mutta ei pysty ilmoittamaan siitä... joo ihan höpöjä ajatuksia, mutta on niitä tapauksia, kun on ihmiset tunteneet kipuja eikä pystyneet mitenkään ilmoittamaan!!! =/
Nivustyrä ei häviä itsestään, joten se on leikattava. Meidän pojalla oli kovia alavatsakipuja nivustyrän vuoksi.
Leikkaus meni hyvin nukutuksessa ja poika pääsi melkein heti leikkauksen jälkeen kotiin samana päivänä. Muutama päivä tuli sairaslomaa.
Poika oli silloin 6v. ja hänet leikattiin Jorvissa.
niin mulle sanottiin että se ei häviää, vaikka olen kyllä lukenut, että voi itsestään lähteä pois(1%)mahdollisuus että itsestään häviää....ainoa mikä pelottaa on nukutus koska poika on kuitenkin aika pieni vielä =/ huh!
ap
kokemusta..
ap