Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoo vai Pariisi?

Vierailija
16.07.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain meren alitse junalla Lontoon jälkeen Pariisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskaa niin ilman muuta Lontoo! On aika tylyä meininkiä jos et pariisissa osaa kieltä... kokemusta on. Todella paha maku jäi sen kaupungin ihmisistä.

Vierailija
4/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa käynyt..

Vierailija
5/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Lontoo on täynnä englantilaisia

Joten minä valitsisisin Pariisin. Se tuntuu jo eksoottisemmalta ja jännemmältä

Vierailija
6/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo tökkii...

Vierailija
7/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lontoo nyt taas on tuttu, kun olen taalla 16v asunut..

Vierailija
8/14 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa englannin kielen vuoksi. Tuo on niin vanha klisee, ettei mene enää läpi.

Vierailija
9/14 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa englannin kielen vuoksi. Tuo on niin vanha klisee, ettei mene enää läpi.

Itse asuin vähän kauempana keskustasta. En muista numeroa, mutta latinalaisen korttelin ja kiinalaisen välimaastossa. Siellä oli listata vaan ranskaksi ja ranskaksi piti tilata.

Samoin ihan rannalla lat. alueella jos kysyi kahvilassa jotain englanniksi, niin vastaus tuli töykeästi ja ranskaksi.

Sulla on vaan ollut hyvä tuuri!

Vierailija
10/14 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi on kaunis mutta kalsea kaupunki.

Vierailija
11/14 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä itse pidät, ja niin kuin näet, on täällä kumpaakin kantaa. Molemmissa kaupungeissa käyminen kuuluu yleissivistykseen joten sanoisin itsekin molemmat.

Pariisi on kauniimpi kaupunki ja Ranska on ykkönen koko maailmassa turistimäärissä. Edes USA ei pääse lähellekään. Ranskan suosioon vaikuttaa tietty keskeinen sijainti.

Tietenkin sinun pitää käydä myös Lontoossa. Saattaa olla että pitäisit siitä enemmän, vaikea sanoa.

Vierailija
12/14 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin vähän kauempana keskustasta. En muista numeroa, mutta latinalaisen korttelin ja kiinalaisen välimaastossa. Siellä oli listata vaan ranskaksi ja ranskaksi piti tilata.

Samoin ihan rannalla lat. alueella jos kysyi kahvilassa jotain englanniksi, niin vastaus tuli töykeästi ja ranskaksi.

Sulla on vaan ollut hyvä tuuri!

Vierailija
13/14 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

St Pancrasin asemalta pääset suoraan Pariisin keskustaan, menopaluu noin 70 euroa naama. Ei paha! Tai toisinpäin, käyt Pariisista Lontoossa.

Vierailija
14/14 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta vaan kyselen muiden mielipiteitä.

Itse pidin enemmän ehkä Lontoosta. Pariisin odotukset oli niin suuret ja eivät ihan täyttyneet...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan