Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mies nukkuu vauvan kanssa

Vierailija
07.07.2010 |

ja minä nukun omassa huoneessa alakerrassa! Kysyttävää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suostui? Oliko sovittu etukäteen ennen kuin lapsi syntyi?

Vierailija
2/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja esikoinen nukkuu alhaalla ja minä ja kuopus ylhäällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tätä itse ehdotti kun tiesi että kärsin pahoista uniongelmista. Näin jaksan itse olla kolmen lapsen kanssa päivisin. Jos nukkuisin vauvan kanssa siellä ei nukkuisi kukaan kun minä pyörin valvoen. Nyt nukun kuin tukki kuten myösw vauvakin:)no pian tuo vauva siirtyy kokonaan omaan huoneeseen koisimaan.

Vierailija
4/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva siirtyi 11kk ikäisenä omaan huoneeseen ja sen jälkeen me molemmat nukuimme paremmin.

Vierailija
5/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut sama järjestely välillä, koska minullakin on ajoittaista uniongelmaa. Olen tosin nukkunut vain patjalla toisessa huoneessa, en vakituisesti.

Ihan hyvä ratkaisu. Mies on sikeäuninen ja lapsikin on nukkunut paremmin ilman viereisessä sängyssä pyöriskelevää äitiä.

Vierailija
6/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun yleensä työhuoneessa vieraspatjalla ja mies taaperon kanssa meidän sängyssä.

Minä olen erittäin huono nukkumaan ja poika veuhtoo unissaan ja potkii kipeästi. Lisäksi

minä joudun usein ottamaan unilääkettä ja sen vaikutuksen alaisena en nuku pienen lapsen vieressä, tietenkään.

Vaikka saisin pojan nukahtamaan omaan sänkyynsä, hän aina herää yöllä eikä nukahda kuin meidän sängyssä.

Vierailija
7/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa jonnekin aamuyölle. jonkun imetyksen jälkeen noin klo 4 tai 5 vien sitten vauvan pinnikseen isän viereen makkariin ja menen takaisin nukkumaan korvatulppien kera. Isä hoitaa sitten koko revohkan (6v, 2 v, 3 kk) klo 8 asti kunnes lähtee töihin. Ja 2 v:n satunnaiset yöheräilyt hoitaa siis myös isä. Kaikki voivat hyvin, uniongelmia ei kellään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä