Mitä ajattelisit,jos uusi miesystävänne haluaa suojella ex:ltä,että seurustelee kanssasi?
meillä semmoinen tilanne.Olemme seurustelleet 5kk,ja miehen ex ei ole tiennyt että mieheni seurustelee,vaikka samassa pikku kaupungissa asuvat.
mulla ei mene tuomonen jakeluun.Mies halusi ite kertoa naiselle,tai että hän saa kyllä aikanaan selville.Ystäviä kuulemmma ovat vain,lyhyt suhde on heillä takana.
Mutta nyt menneenä viikonloppuna sit tein,että jätin viestin tälle ex:lle,..ja hän sit soitti.
Kerroin ja oli yllättynyt.
Mun mieheni on kyllä vannottanut,ettei mulla ole vaaraa hänestä tai ei tarvitse pitää uhkana.
aikasemmin ovat kuitenkin reissussa käyneet,vaikka eivät ole yhdessä enää olleetkaan.
Ja kyllä uskonkin että todella mies haluaa ollakin kanssani,kaikista teoista ja sanoista päätellen.
Kuitenkin olemme melkein joka päivä mieheni kans yhdessä,tai tiivistä yhdessäoloa.
Mitä ajattelisitte? Minua vaivaa ja epäilyttää kokoajan.
Kommentit (17)
vai eikö asia vain ole tullut esille?
olet alkanut seurustella hänen exänsä kanssa?
Miksi exä olisi sinulle uhka?
Voi hyvää päivää.
kyllä tulisi tuossa tilanteessa väistämättä mieleen, että mies ehkä sitten kuitenkin elättelee toiveita palata exän kanssa yhteen.
Tai - pienemmällä todennäköisyydellä - että ex elättelee toiveita ja mies pelkää tämän loukkaantuvan kun kuulee miehen löytäneen toisen. Jälkimmäisessä tapauksessa mies olisi kyllä niin totaalinen luuseri että parempi hankkiutua äkkiä eroon; miksipä exän kanssa olisi PAKKO olla hyvä kaveri?
Jos ovat oikeasti hyvät kaverit jne. niin kyllä se seurustelun aloittaminen tulee mainituksi ihan luontevasti muun kanssakäymisen lomassa. Ihan kuten muillekin ystäville.
Tokikaan en ikimaailmassa olisi alentunut lähettelemään exälle mitään viestejä. Olisin pitänyt mölyt mahassani ja yrittänyt unohtaa koko exän olemassaolon.
homma! Älä turhaan pidä miehestä kiinni kynsin hampain, parempi että mahdollisesti (todennäköisesti) palaa exän luo nyt kuin sitten kun olette jo naimisissa :)
Jos kerran on koko 5 kk ajan kaveerannut exänsä kanssa. Sitten tietenkään jolleivat ole edes tekemisissä tai vain tervehtivät kaupassa niin olisi aika hassua lähteä informoimaan uusista suhteistaan.
niin jättäisin naisen, joka kertoo exälleni, että seurustelee kanssani! Miehän on sanonut, että haluaa kertoa itse, eikä ilmeisesti ole tähänkään mennessä pitänyt sinua niin tärkeänä, että kertoisi. Sitä paitsi miksi pitäisi kertoa, kun ovat seurustelleet vain lyhyen aikaa niin kuin tekin? Asia olisi eri, jos kuvioissa olisi lapsia mukana.
hän alkaa pitämään sinua tasapainottomana, arvaamattomana ja uhkaavan omistushaluisena, eikä halua enää olla kanssasi. Minä ainakin häipyisin samalla sekunnilla jos nyksäni ottaisi yhteyttä eksääni alkumetreillä.
Kokisin oloni ahdistuneeksi ja pitäisin toista hyvin sairaana.
joten hän halusi toimia parhaaksi katsomallaan tavalla. Ehkä mies jopa ajattelee (niinkuin esim minä), että nykysuhteet eivät kuulu exille millään lailla, joten niistä ei tarvitse tiedottaa. Jos mies ja ex ovat kavereita ja teidän suhteenne jatkuu, tutustut naiseen kyllä ajan myötä.
Mieheni ei ottanut yhteyttä entisiin kumppaneihini kun aloimme seurustella, enkä minä hänen. Siinä lemmenroihussa ei tulleet entiset mieleenkään :)
niin kyllä siinä vaiheessa jo tietää, onko suhde menossa minnekään vai ei. Eri asia reilusti alle 3-kymppisellä.
Minä ainakin suuttuisin ja ihan jumalattomasti. Mikä oikeus sun on tehdä moisia tiedotteita? Mustasukkaisuudessa on aina kysymys siitä, että itsevarmuus on hukassa. En ikinä haluaisi seurustella epävarman ja mustasukkaisen ihmisen kanssa, joka kuvittelee, että sillä on oikeus sotkea mun ihmissuhteita tai elämää yleensä. Sairasta omistushalua!
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, mitä poikaystäväsi kertoo tai on kertomatta kavereilleen? Olette seurustelleet vasta 5 kk, se on todella lyhyt aika puhua mistää suuresta sitoutumisesta. Ja sitä paitsi, eihän se ole suinkaan sinun tehtäväsi kertoa miehesi asioita eteenpäin.
Itse menin jopa naimisiin, niin että kerroin työpaikalla vasta monta kuukautta sen jälkeen.
Älytöntä tiedottamista! Taidat olla 19v.
Jos han ei edes saannollisesti kaveeraa taman kanssa, etteka ole edes tavanneet, niin eihan se teidan exillenne kuulu mita te nykyaan teette.
Eri asia, jos mies tapailee tata exaa useinkin niinkuin kaverit tekevat, niin olisihan se kiva jo sinunkin haneen tutustua.
tosin sillä erotuksella, että mies väitti tämän naisen olleen vain ystävä, mutta järkyttyvän, jos kuulisi miehen alkaneen seurustella, koska mies ei halunnut seurustella aikoinaan tämän naisen kanssa. Myöhemmin selvisi, että olivat seurustelleet kaksi vuotta. Tämä nainen piti yhteyttä mieheen ja välillä jopa tapasivat.
Nykyään mies on ex. Ei halunnut/kyennyt sitoutua ja muutenkin epäluotettava.
Mä olen sitä mieltä, että nykyinen kumppani on se, jonka pitäisi olla ykkönen ja jos vedotaan exän tunteisiin jonkun asian suhteen, niin silloin näin ei ole. Syy ei välttämättä kuitenkaan ole se, että miehellä olisi vielä peliä exänsä kanssa.
kun en kertonut kaikkia,ehkäpä tärkeinpiä..
eli mies on käynyt ulkomailla tämän naisen kanssa keväällä,ja tässä ennen juhannusta mies oli sen luona yötä.
tuli kyllä katuvana kotia,kun odotin häntä hänen kodissaan.halasi tiukasti ja sanoi rakastavansa.
ja että ei mene enää sinne kun haluaa olla minun kans todella.ei ole kyllä käynytkään,olen sen verran tarkkaillut tai pitänyt silmällä.muutenkin ollaan oltu yhdessä melkein joka päivä ja ilta/yöt.
annoin tämän ensimmäisen kerran anteeksi,toista ei tule.sanoinkin miehelle.ja todella uskon että otti opiksi.
mutta seuraan tilannetta..kavereita voivat olla,mutta eivät todellakaan tapaa ns.salatusti.sitä en hyväksy.
ja tämä nainen soitti mulle maanataina,selvis asioita vaikka kuinka.niillä ei ole kuitenkaan mitään suhdetta niinsanotusti.
mutta oli yllättynyt kun mun mies ei ollut kertonut mitään minusta.ja mies sanoikin mulle että kyllä sille selviää aikanaan.viikottain kuiten vaihtavat kuulumisia puhelimitse.
mustasukkaisuuttasi.
Minkä ihmeen takia exälle pitäisi kertoa seurustelustanne? Ihan ilmoittamalla ilmoittaa? Ja sitten sinä vielä menet jättämään hänelle viestiä, mitä päässäsi oikein liikkuu?