Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni uhkailee itsemurhalla!

Vierailija
06.07.2010 |

Erosimme kuukausi sitten koska hän pahoinpiteli mut ja nyt laittelee viestejä jossa sanoo pilanneensa kaiken, rakastaa mua ja lapsia mutta nyt ei enää jaksa tätä elämää. Ei vastaa puhelimeen enkä tiedä missä hän on. Mitä mä voin tehdä???

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tommosen pellen uhkailut mihinkään 112:een kuulu.

Vierailija
2/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tommosen pellen uhkailut mihinkään 112:een kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies voi muuttua. Ja ap:n pitäisi yrittää olla onnellinen ja jatkaa liittoa miehen kanssa, tässä tapauksessa ap hajottaa lastensa perheen!!

t naistenvihaaja

Vierailija
4/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli oltu pari kertaa oikeudessa pahoinpitelyiden takia.

Ei ole enää kiusannut minua kuukausiin.Meilläkin oli hyvin pitkä liitto takana, sain kokea lähes kaikkea pahaa, kuten lapsetkin, mutta en juuri mitään hyvää, jos ei seksiä lasketa.

Vierailija
5/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunta maksaa eromme?! En nyt oikein ymmärrä..Vai olettaako joku että olen työtön ja elän tukien varassa? Minulla on hyväpalkkainen työ joten käsittääkseni maksan kaiken itse??

ap

Vierailija
6/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista, arvostan niitä todella paljon!

Te annatte minulle tukea ja voimia selviytyä tästä järjissäni. Yksin jos tätä asiaa pyörittelisin niin voi olla että sortuisin ottamaan miehen takaisin...

ap

Vierailija
7/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hyvä esimerkki siitä että joskus vaan pitää erota eikä väkisin roikkua onnettomassa suhteessa!

Vierailija
8/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies voi muuttua. Ja ap:n pitäisi yrittää olla onnellinen ja jatkaa liittoa miehen kanssa, tässä tapauksessa ap hajottaa lastensa perheen!!

Vierailija
9/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme kuukausi sitten koska hän pahoinpiteli mut ja nyt laittelee viestejä jossa sanoo pilanneensa kaiken, rakastaa mua ja lapsia mutta nyt ei enää jaksa tätä elämää. Ei vastaa puhelimeen enkä tiedä missä hän on. Mitä mä voin tehdä???

kiva.tääl vähä sama.paitsi ei se uhkaile nyt.ei vastaa enää mihinkään. mun ukko löi.joten en haikaile takas.älä sinäkää.se ei itteesä tapa...se on vaa säälinkerjuuta tuommonen.

Vierailija
10/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu joo onpa hieno neuvo.ett jatka vaa vaik toinen lyö...haista sinä huilu

Vierailija
11/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka tämän kirjoitit:

kiva.tääl vähä sama.paitsi ei se uhkaile nyt.ei vastaa enää mihinkään. mun ukko löi.joten en haikaile takas.älä sinäkää.se ei itteesä tapa...se on vaa säälinkerjuuta tuommonen.[/i

Ikävä kuulla että sulla sama tilanne :( Onko teillä lapsia? Miten käytännön asiat järjestyi ja pääsitkö miehestä helposti eroon?

ap

Vierailija
12/41 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sen sitten rakkaudesta, velvollisuudesta tai ärtymyksestä.

Tätä kuviota en ymmärrä, että jos olette eronneet, niin asutte yhdessä, mutta kuitenkaan et tiedä missä mies nyt on. selittäisitkö hieman?

Koskaan ennen ei ole minuun käynyt käsiksi eikä lapsiin mutta tälläkertaa humalassa retuutti ja puristi kasvoista ja käsistä. Hän hakeutui terapiaan, on käynyt siellä kaksi kertaa. Juuri äskenkin laittoi taas viestin kuinka rakastaa mua.. Olette varmaankin oikeassa te ketkä sanotte hänen manipuloivan mutta mitäs jos hän oikeasti tekeekin sen??

Ei tällaista tehdä ihmiselle jota rakastaa :(

ap

Vierailija
13/41 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäselvästi kirjoitan mutta nyt on ajatukset niin sekaisin... Hän siis lähti autolla jonnekkin ja siksi asuu vielä täällä koska ei ole saanut omaa asuntoa. Oletteko sitä mieltä että tämä on vain viimeinen konsti saada minut takaisin? Kun mikään muu ei enää auta?

Auttakaa, neuvokaa..pyydän. En tiedä mitä teen. Lapset nukkuu ja en voi edes lähteä minnekään etsimään häntä.

Vierailija
14/41 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et ainakaan tarvitse ottaa tunnollesi, ettet tehnyt mitään. Onko hänellä kavereita jne?

Vierailija
15/41 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta OLET vastuussa lapsistasi. Heidn ei tarvitse katsella tuollaista. Ilmoita miehen sukulaisille, tai soita sitten 112:seen ja kerro tilanteesta.

Vierailija
16/41 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot heille, että miehesi lähti autolla jonnekin. Miehellä on puhelin mukana ja lähettelee viestejä, joissa uhkaa tappaa itsensä. ei vastaa puheluihin.

112 neuvottiin soittamaan JOKAISELLA ENSIAPUKURSSILLA, joilla olen ollut.

Viranomaisilla saattaa olla esim mahdollisuuksia jäljittää puhelimen mukaan, missä miehesi on ja viedä tarvittavat terveydenhoitohenkilöt paikalle.

Nyt soittamaan siitä!

Tule kertomaan tänne kohta, että mitä vastasivat siellä hälytysnumerossa.

epäselvästi kirjoitan mutta nyt on ajatukset niin sekaisin... Hän siis lähti autolla jonnekkin ja siksi asuu vielä täällä koska ei ole saanut omaa asuntoa. Oletteko sitä mieltä että tämä on vain viimeinen konsti saada minut takaisin? Kun mikään muu ei enää auta?

Auttakaa, neuvokaa..pyydän. En tiedä mitä teen. Lapset nukkuu ja en voi edes lähteä minnekään etsimään häntä.

Vierailija
17/41 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös auton merkki, väri, rekisteri ja muut tuntomerkit.

Vierailija
18/41 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tappanut ap:kin, koska ap ei ole ilmoitellut mitään.

Vierailija
19/41 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodossa. Mies häviää ja kaikki on huolissaan. Blaah, aina te uskotte kaiken.

Vierailija
20/41 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en eilen enää päässyt koneelle. Mies tuli takaisin ja väitti että hän ei todellakaan ole itsemurhalla uhkaillut kun asiasta halusin jutella?! "Muina miehinä" tuli vaan takaisin ja meni nukkumaan.

Nyt huolestuttaa ihan tosissaan! Tuolla se nyt nukkuu...

Jännä nähdä mikä sen fiilis on kun tulen töistä. Täällä se ei enää yhtään yötä nuku, menkööt vaikka jonkun kaverinsa luokse. En itse saanut nukuttua kun mietin mitä se meinaa...

Keksiikö miten itse selviän tästä erosta täysjärkisenä? Lasten takia kyllä pärjään ja seison vaikka päälläni. Niitä haluan suojella kaikelta pahalta.

Vielä kun tietäisin miten erosta kerrotaan lapsille :(