Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilokaasu synnytyksessä: millaisia harha-aistimuksia olet kokenut?

Vierailija
06.07.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne aukoivat suuaukkojaan ja lauloivat.

henkeni haisi mieheni mielstä papreitehtaan katkuille.

Vierailija
2/31 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä tuntui siltä kun kieli olisi turvonnut joten nappasin siitä kiinni ja aloin venytellä sitä ja läpsin itseäni poskille. oikeasti siis kieli ei turvonnut mihinkään ja ihan "kännipäissäni" jotian sekoilin. Kätilö katsoi hetken ja totesi että ota ens kerralla vähän vähemmän.

tokassa synnytyksessä aloin kovastikin laulaa radiosta tulleen biisin tahdissa ja titenkin siihen ilokaasun suukappaleeseen. Kertosäkeen tullessa olin huutanut että nyt kaikki mukaan! lääkäri kurkkas jalkojen välistä että ei nyt ehdi kun pitäis saada vauva maailmaan! Biisi oli muuten Pmmp:n rusketusraidat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin nää on tosi hauskoja :)

Vierailija
4/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui vain mukavalta ja kipua ei miettinyt niin paljon. Oli kuin pienessä nousuhumalassa olisi ollut.

Vierailija
5/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vähän ylähuulessa turtumaa, mutta en mä tällä yläpäällä synnyttänyt. Kätilö kävi säätämässä ilmeisesti volumea lisää tai katsomassa, onko pullo tyhjä, mutta eipä tilanne muuttunut. Tämä siksi, että käytin sitä maskiakin ihan oikein kätilön mukaan.

Vierailija
6/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vain sellainen hilpeän humalainen olo ja taisi puhekin vähän sammaltaa.

Vierailija
7/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jossain välissä vedinkin sitä ilokaasua aika reippaasti. Tai voihan se olla, että jotain koin, mutta ehken vaan tajunnut niitä harha-aistimuksiksi:D

Vierailija
8/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(psikalla vaan mies) ja että lentokoneet lensi yli (ei kuulemma ollut mennyt).

Vierailija
9/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ainoan henkäyksen vedin ja menetin täysin kontrollin, kipuun ei vaikuttanut mitään, en pystynyt hetkeen muuta kuin uikuttamaan kipua, onneksi kätilö "herätti" todellisuuteen ja pystyin ponnistamaan.

Vierailija
10/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ainoan henkäyksen vedin ja menetin täysin kontrollin, kipuun ei vaikuttanut mitään, en pystynyt hetkeen muuta kuin uikuttamaan kipua, onneksi kätilö "herätti" todellisuuteen ja pystyin ponnistamaan.

Vierailija
11/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksanut pitää silmiäni auki ja kun synnytyksen päätyttyä lopetin ilokaasun hengittämisen, sormenpäät kihelmöivät hetken.

Sen verran höppänäksi tuo kaasu minut sai, että kivut olivat siedettävissä ja muuta kivunlievitystä en tarvinnut.

Vierailija
12/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä oikeasti tullut mitään vaikutusta, sitten vasta kun annostusta lisättiin, tuli sellainen "pienessä hiprakassa" olo

Vierailija
13/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. miehellä oli päällä sellainen sairaalapaita jossa oli joku niskaan ommeltu lappu. Hekottelin pitkään sille, että "sulla on paita väärinpäåin".

Vierailija
14/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehotin miestä jakamaan postit oikein (ei siis ole postinjakaja) ja tarkkailemaan, ettei päästä mua kassan ohi maksamatta... Mies soitteli siinä vaiheessa kelloa ja totesi kätilölle: "tuo on tainnut nautiskella vähän liikaa..."

Vierailija
15/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentamaan sai minutkin. Ja sekava olo.

Yhdessä vaiheessa muistan kun yritin tosissani kysyä jotakin, kätilö ei vastannut, kysyin samaa mieheltäni eikä sekään vastannut. Ja sitten kätilö sanoi miehelleni; "Se on tuo ilokaasu, se saa puhumaan sekavia."

Harmittaa kun en muista mitä se oli. Mieskään ei muistanut kun jälkeenpäin yritin kysyä :(

Vierailija
16/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä synnytyksessä kun otin jälkisuppareihin vähän liikaa. Kätilö sanoi istukan olevan kaksosistukka niin luulin saaneeni kaksoset.

Viimeisen kanssa olin hetken yksin huoneessa ja otin vähän liikaa niin olin olevinaan Lontoossa ja veljeni jutteli mulle. Todellisuudessa uutiset pyöri telkkarissa ja uutistenlukija "jutteli" =)

Vierailija
17/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hönkinyt kovasti ja supistus oli voimakkaimmillaan. Kuin olisi jonnekkin umpioon mennyt. Hullua!

Toisessa synnytyksessä ilokaasu alkoi vain oksetttaa, eikä se ollut harhaa.

Vierailija
18/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lääkkeitä sen sijaan sain, jotka saivat ihan sekaisin. Miehen mukaan kätilöt sitten ihmettelivät, että mitä tuo on saanut.. Toinen vastasi, että jonkun coctailin, ja toinen totesi, että ilmankos. Kaasu ei tosiaan tehnyt mitään. En tiedä toimiko edes.

Vierailija
19/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi todella hyvin avautumiskipuihin :) Lisäksi tuli hilpeä olo ja puhe jotenkin sammalsi tosiaan, äänikin muuttui erilaiseksi :D Tosi hyvä olo minulle siitä tuli! Ja vedin sitä kyllä tosi reilusti kun olin niin kipeä jo.

Vierailija
20/31 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siis mielestäni hänet jo. Tuli sitten ehkä 5-10 min kuluttua, ja oli erinäköinen kuin harha-aistimukseni.