Miksi opettajat ovat aina niin pirun musta-valkoisesti ajattelevia?
Mulla tuttavapiirissä luokanopeja, matluopeja, kieltenopeja ja itse olen entinen hissanope.
Ja vaikka toki kaikkeen mullakin on mielipide, niin en mä kaikesta mitään tiedä. Kuten yksi kaveri totesi, olen vaan hyvä fuulaamaan kaikkia, että tiedän. :)
Ja rakentamisesta en tiedä mittään. Sen jätän miehelle, kun se on rakennusinsinööri.
Kommentit (5)
Hirveän mustavalkoinen yleistys. Taisi olla ope asialla?
Ärsyttää kaveripiirissä olevat opet. Ovat aina niin oikeassa, vaikkeivat näkisi metsää puilta?
Joskus pistää ärsyttämään mielipide, asiaan kuin asiaan. Jos tarvitset tietoa/taitoa esim. rakentamiseen, aivoleikkauksen tekoon, avaruuslentoon, niin kysy ala-asteen opelta, hän tietää kaikesta, ihan kaiken! Arrg!
Miten laaja-alainen koulutus heillä onkaan!
ollan me LTO tki ihan ihmisiä... [i
]Munkaan oikeasti tuntemani opettajat eivät käyttäydy niin kuin olisivat aina oikeassa. En tosin tunne niitä kovin monta, mutta pari kuitenkin.
Sen sijaan täällä av:lla erityisesti lastentarhanopettajat käyttäytyvät niin kuin olisivat kaikkitietäviä, vaikka osan jutuista tulee mieleen että eivät taida olla ihan oman ammattikuntansa terävimpiä kyniä...
[/quote]
jolla on parikin inssitutkintoa takana....
Munkaan oikeasti tuntemani opettajat eivät käyttäydy niin kuin olisivat aina oikeassa. En tosin tunne niitä kovin monta, mutta pari kuitenkin.
Sen sijaan täällä av:lla erityisesti lastentarhanopettajat käyttäytyvät niin kuin olisivat kaikkitietäviä, vaikka osan jutuista tulee mieleen että eivät taida olla ihan oman ammattikuntansa terävimpiä kyniä...