Menee hermo Kelaan!
Olen laittanut työkyvyttömyyseläkepaperit toukokuussa sisään. Tilani on päivän selvä ja se lukee myös papereissa; uusi leikkaus. Mutta arvaatkapa saavatko tehtyä päätöstä:eivät!
Sairauspäivärahakausi on tullut täyteen toukokuun lopussa. Enkä aio jäädä lopullisesti eläkkeelle vain siksi kun käsi on saatu kuntoon ja senkin olen kirjoittanut papereihin.
Kommentit (8)
eli leikkaus tehty ja siihen liittyyvä jälkihoito eli ei auta vaikka etsisivät kuinka. Kukaan lääkäri ei voi sanoa, että olisin nyt työkykyinen.
Jännää kun vakuutusyhtiö siirsi minut suoraan tapaturmaläkkeelle sairauspäivärahakauden tultua täyteen. Tuli vain ilmoitus, että tapaturmaeläke myönnetty ja sen suuruus. Kukaan ei kysellyt mitään. Kela lähetti sentään kuitenkin hakupaperit pyytämättä :9
Ja ennen kuin joku älähtää niin olen oikeutettu saamaan työkyvyttömyyseläkkeen myös Kelan kautta.
ap
kelan asiointipalvelusta, että mikä hakemuksesi tila on siellä? Soita kelaan, jos ei ala mitään kuulumaan.
1-2 kuukauden odotus on aika lyhyt lomakaudella.
kelan asiointipalvelusta, että mikä hakemuksesi tila on siellä? Soita kelaan, jos ei ala mitään kuulumaan.
Paperihakemukset ei näy asiointipalvelussa.
Tai sitten olen erityistapaus.... ja mieheni ja kaikki kelassa asioivat tuttuni..
Kyse on hitto soikoon samasta sairauslomasta jo 13 kk ajan. Kiva kun maksuihin tulee parin kuukauden katko!
ap
Paperihakemukset ei näy asiointipalvelussa.
Ainakin mun kaikista paperihakemuksista yms tulee aina tieto asiointipalveluun, että esim. hakemus saapunut 12.6.2010 ja tila käsiteltävänä.
joka todistaa sun olevan työkykyinen.