Voi, Luumäen kolarissa nuori äiti taisi menettää vauvansa ja äitinsä :´(
Kommentit (16)
En voi edes käsittää, miltä hänestä mahtaa tuntua. Miksi tällaista pitää tapahtua! Paljon jaksamista hänelle! Ja syvimmät osanottoni.
itku tulee kun vain ajatteleekin.
lohdutukseksi tuon voi ajatella niin että vauva pääsi mumminsa kanssa parempaan paikkaan :´´(
lohdutukseksi tuon voi ajatella niin että vauva pääsi mumminsa kanssa parempaan paikkaan :´´(
Kuinka kehtaat?
Suurimmalle osalle ihmisistä tuo lohtua ajatella, että kuoleman jälkeen on jotain parempaa. Kuinka itse kehtaat mollata toista lohduttajaa. Jos maailmassa on paljon sinunlaisiasi suppeamielisiä dorkia, varmasti ovat paremmassa paikassa kuin täällä.
Syvät osanotot, aivan kamala asia tämä :(
Voin vain kuvitella sitä tuskan määrää, jonka hän kokee kuullessaan mitä on tapahtunut :(
hitsi näitä hurskastelijoita, mistä sä tiedät että pääsi parempaan paikkaan kuin perheen anssa kotona?
olen itse uskonnoton. en käynyt riparia, en kuulu kirkkoon. en usko jumalaan. silti löydän lohdutusta tästä ajatuksesta että vauva on nyt yhdessä mumminsa kanssa.
t. nelonen
Suurimmalle osalle ihmisistä tuo lohtua ajatella, että kuoleman jälkeen on jotain parempaa. Kuinka itse kehtaat mollata toista lohduttajaa. Jos maailmassa on paljon sinunlaisiasi suppeamielisiä dorkia, varmasti ovat paremmassa paikassa kuin täällä.
Syvät osanotot, aivan kamala asia tämä :(
kannattaa miettiä, mitä suustaan päästää
tippaakaan hokema siitä että mummo ja vauva ovat "paremmassa" paikassa.
tragedia. Tuli niin paha mieli kun tästä luin :( Kyllähän sitä väkisinkin haluaa uskoa että sellainen parempi paikka olisi olemassa.
Voimia toivon kyllä kaikille läheisille, vaikkeivat näitä viestejä varmaan luekaan. Surullista
tuttu tie, helppo samaistua uhreihin (itse -82, äitini -55, vauva 11/-09)
voimia nuorelle äidille ja uhrien sukulaisille
nyt jos koskaan toivoo, että sitä tuonpuoleista elämää on...
Kuinka kehtaat?
Aivan kamalaa.luulen että tuo kirjoittaja ei kuitenkaan sitä tarkoittanut pahalla,vaan sillä että vauvan pääsi mummonsa kanssa eikä yksin.
Kuollut nainen oli syntynyt -57 ja vauva joulukussa -09. Selvinnyt nainen oli syntynyt -84. ap