Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Open mielipide lahjoista!

Vierailija
30.05.2008 |

Ai ihan monella sadalla eurolla desing-tavaraa. Pah. Saat sen orvokkiamppelin ja kortin, turha vikistä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alettu lahjomaan opettajia joka kevät? Onko tämä tapana vain pääkaupunkiseudulla vai miten? Tuntuu aika hurjalta, itse muistan vieneeni opettajalle ruusun, kun vaihtoi eri kouluun opettamaan ja silloin kun itse päätin ala-asteen. En usko, että oikeesti jaksan alkaa miettimään opettajalle lahjoja sitten kun lapsi menee kouluun, miksi ihmeessä minun tarvitsisikaan?!

Vierailija
22/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tänään sitten lahjaostoksille lapsen kanssa alkoon, oliko merkistä mitään puhette?? koskenkorvaa vodkaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap (edustan nyt itteeni! )

Vierailija
24/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo "lahjominen" on yleisempää pääkaupunkiseudulella. Pohjoisessa vain ehkä 1/3 osallla vanhemmista näytti olevan joku lahja. Omassa lapsuudessani ei kukaan tuonut lahjaa täällä pohjoisessa.

Vierailija
25/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kolmen luokalla kerättiin kimppalahja, paras lahja on mielestäni lahjakortti jonka voi käyttää hierontaan tai kauneushoitoihin. Arvo tulee olemaan n 100-120

Meidän lapsilla on monta vuotta sama luokanope ja esikoisen opettajalta kysyttiin lahjavinkkejä ensimmäisen luokan aikana, ja hän kertoi erilaisia juttuja mistä pitää, kuten esim. teatterilipuista ja Kalevalakoruista. Lahjan hankinta on ollut helpompaa ja on kiva ajatella että se olisi mieleinen.

Meillä lahjotaan joka joulu ja kevät opettajat. Joskus kun ei ole ollut yhteistä keräystä niin olen pyrkinyt antamaan jotakin joka kuluisi pois, juuri suklaata, teetä, viinipullon. Meidän lahjat saa ihan mielellään antaa eteenpäin jos ei maku sovi yhteen :)

Vierailija
26/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessani ei tullut mieleenkään viedä kouluun mitään.

Vierailija
27/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että ko hlö ei käytä alkoholia. Silloin minusta alkoholin tuominen lahjaksi on suurempi moko kuin esim. viedä suklaata allergiselle.

En veisi koskaan alkoholia lahjaksi kuin niille, jotka tiedän varmasti siitä ilahtuvan.

Vierailija
28/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyhjennettiin koko luokan tili ja ostettiin rahoilla opelle melkein 1000 markan lahja. Oltiin niin kamalia koko yläasteen ajan että vähän piti hyviä luokanvalvojaa...

Vierailija
29/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä koulu alkaa klo 16 tänään?

Vierailija
30/30 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kukkapuuska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi