Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että harmittaa. Provosin täällä yks päivä homoista

Vierailija
05.07.2010 |

Vaikka oikeasti olen tosi suvaitsevainen :(

mut halusin vaan provota, koska tiesin, että saan sillä helposti reaktioita aikaan.

Sori vaan kaikki homot! Ja lesbot siinä sivussa. Oikeesti, oikeesti mul ei ole mitää teitä vastaan.

Puhutteko muuten muut tällä paistalla aina totta vai keksittekö joskus mielipiteitä ihan vain huviksenne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hissi ihan ylös asti?

Vierailija
2/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku "ylempi voima" sai susta otteen ja kirjoittamaan suvaitsemattoman tekstin, vaikka "oikeasti olet tosi suvaitsevainen". Hakeudu hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko muuten muut tällä paistalla aina totta vai keksittekö joskus mielipiteitä ihan vain huviksenne?

Vierailija
4/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilyöntejä tapahtuu kaikille. Minä kirjoitin juuri aloituksen tuosta häämaksusta, mutta se näyttää saavan niin vastustavan vastaanoton, että harmittaa jo että edes aloitin koko ketjua. Mutta ei auta, katsotaan tunnin päästä mikä on saldo, tulisiko siellä uusia ajatuksia tai edes vaihtoehtoja, nyt näyttää olevan provoksi haukkumista enemmänkin...

Vierailija
5/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka menee ihan suoraan kategoriaan kiihotus kansanryhmää vastaan ja josta tulee osalle lukijoista todella paha mieli. Oletko ap ihan terve päästäsi? En voi ymmärtää tollasta että jonkun hemmetin tylsyyden takia ryhdytään loukkaamaan toisia ihmisiä oikein tosissaan. Ap:n kaltaiset vetelät megaluuserit vois ihan oikeasti hankkia elämän.

Vierailija
6/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, sun ne häät ovat etkä varmaan ole kutsumassa ketää noista mouhoajista. Itse en ole hääjuhlien ystävä, mutta ihmettelen miten jotkut jaksavat käydä ilkkumaan vierasta ihmistä siitä, että tämä on järjestämässä häitä joiden hienoutta kommentoija ei pysty ymmärtämään. Ei taida olla kaikki kotona heilläkään päin.

Luulen, että hääsuunnitelmasi tulee onnistumaan loistavasti! Se, että sekä sinä että kumppanisi ja vielä kummankin perhe haluatte juuri tällaiset häät, lupaa hyvää niiden onnistumisen kannalta. Kutsutuilla tulee varmasti olemaan hurjan hauskaa!

(Anteeksi off topic.)

Vierailija
7/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ihmisten aidot mielipiteet ja ajatukset. Vaikka eihän täällä netissä voi tietää, mik on totta ja mikä ei, mutta itse haluan ainakin pyrkiä kirjottelemaan totuudenmukaisesti. Olen kai tylsä.. ;)

Vierailija
8/9 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oman mielipiteeni mukaan, ei mulla ole mitaan intoa keksia itselleni mielipiteita vaan siksi etta ne herattaisi jotain kiistelya tai keskustelua palstalla.

Vierailija
9/9 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikesta. On kiva saada ihmiset "tappelemaan" netissä... Anynyymisti toki. Ehkä sitten vie innon netin ulkopuolisesta haukkumisesta? :D En tiedä.

Usein en kyllä itse jaksa provosoitua. :( Edes noista homojutuista, jotka mua aika paljon kyllä koskettavat.

Eli minä en ainakaan loukkaantunut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän