Turun JukuParkissa lauantaina tapahtunut onnettomuus,
tietääkö joku missä mäessä mies itsensä loukkasi? Kun mielestäni laskin itse kaikki mäet enkä huomannut moista painorajoitusta. Olen kyllä noin 60-kiloinen, mutta kuitenkin. Painorajoituksen sanotaan lehdessä näkyneen niin selvästi, että loukkaantuneen olisi se pitänyt huomata..
Kommentit (27)
Jukuparkia ei saatu auki. Ilmeisesti saatiin.
painorajoituksesta monta kertaa sanonut ja silti mies laski eli voi syyttää vain itseään.
Kun en nähnyt missään sellaista rajoitusta..
Ja jos on niin miten voi lasten mäki olla niin hurja että lentää soralle?
Jukuparkkilla on oikeus hakea korvauksia onnettomuuden ja hässäkän aiheuttaneelta tyypiltä. Tyyppi ei noudattanut rajoituksia. Ja sulki tuon osaston omalla tyhmyydellään ja toiset eivät täten päässeet käyttämään sitä.
Mutta jos painaa yli ton sallitun eli 60kg ja on niin idiootti että menee siihen mäkeen, niin sitten kyllä lentää soralle! :D
On ollut suljettu onnettomuudesta lähtien.
Mutta jos painaa yli ton sallitun eli 60kg ja on niin idiootti että menee siihen mäkeen, niin sitten kyllä lentää soralle! :D
itse olen nähnyt nettisivuilla 70 kg!
juttu ja siinä oli 60kg painorajoitus, josta valvoja oli sanonut miehelle.
Ja jos on niin miten voi lasten mäki olla niin hurja että lentää soralle?Mutta jos painaa yli ton sallitun eli 60kg ja on niin idiootti että menee siihen mäkeen, niin sitten kyllä lentää soralle! :D
Eikä valvoja ole hänelle mitään sanonut?
Siis voihan ne väittää että miehelle on sanottu ja painorajoituskyltit on tietenkin laitettu jälkikäteen...
Kuka sen tietää, ap:aan ei ollut nähnyt missään mäessä 60kg:n rajoitusta.
Ja jos on niin miten voi lasten mäki olla niin hurja että lentää soralle?Mutta jos painaa yli ton sallitun eli 60kg ja on niin idiootti että menee siihen mäkeen, niin sitten kyllä lentää soralle! :D
Eikä valvoja ole hänelle mitään sanonut?
Siis voihan ne väittää että miehelle on sanottu ja painorajoituskyltit on tietenkin laitettu jälkikäteen...
Kuka sen tietää, ap:aan ei ollut nähnyt missään mäessä 60kg:n rajoitusta.
valehteleeko tuo nuorimies kavereineen? Eipä tainnut kukaan palstalainen olla paikalla kuulemassa, mikä on totuus.
Voiko tämmöinen tankki kenellä reippaasti ylipainoa edes mennä koko paikkaan? Voinko vain katsoa altaan reunalta lapsiani
valehteleeko tuo nuorimies kavereineen? Eipä tainnut kukaan palstalainen olla paikalla kuulemassa, mikä on totuus.
Kumpi valehtelee? Toinen...
Tämän palstan ap kertoo ettei nähnyt missään 60kg:n painorajoituksia...
oli lapsineen jukuparkissa eilen. Taisi olla jotain pari-kolme mäkeä, joissa ei ole tuota 60kg painorajaa, eli käytännössä aikuisille tuo paikka ei ole tarkoitettu ollenkaan. Kuitenkin mäet ovat aika "hurjia" joten kovin pieniä lapsia ei sinne sitten voi keskenään päästää kuitenkaan... Kaverini on tosi hento nainen, taitaa alle 50kg painaa, ja sanoi että oli todella henkensä edestä parissa mäessä pelätä, kun oli jo puoli takamusta ollut laidan yli. Eli tällä kokemuksella en läskeineni mene jukuparkiin, sisäänpääsy maksaa kuitenkin sen 20€ vaikka olenkin niin läski etten sitten mäkiin pääse.
Nimim. piirun alle 70kg.
Yksi kesän kohteista piti olla tuo Turun JukuPark.
Taidamme jättää väliin koska mieheni tykkää kovasti laskea mäkiä lasten kanssa ja hänellä ei ole asiaa ilmeisesti noihin mäkiin.
Mitä järkeä tehdä vesipuisto tuollaisilla raajoituksilla? Mikä vika niissä mäissä on?
Ei muissa vesipuistoissa ole noin alhaiset painorajat!
Itse painan vähän yli 70 kg ja painorajotukset ovat 70 kg...En tiedä uskallanko mennä liukuun, en tiedä ehdinkö laihduttaa kolmea kiloa kolmessa viikossa. Tuskinpa... No jos pari ehtis, niin sillon olis pari kiloo ylipainoo niihin liukumäkiin.